رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه کوک تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ مهر ۱۳۹۶

کافه کوک تهران ، یکی از نام‌آشناترین کافه‌ها برای اهالی حوالی میدان شعاع و خیابان قائم مقام فراهانی است. کافه‌ای دوست‌داشتنی و دنج که می‌تواند پاتوق خوبی برای کافه‌گردان و کافه‌دوستان باشد. راستش را بخواهید، عمده محبوبیت کافه کوک به خاطر ضبط سکانس‌هایی از فیلم‌های معروف تلویزیونی در آن است. این کافه می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای دیدار دوستان و گپ‌و‌گفتی دوستانه با آنان و یا حتی برگزاری جشن تولدی فوق‌العاده و مهمانی‌های خانوادگی باشد. البته پخش موسیقی لذت‌بخش در حین صرف خوردنی مورد علاقه‌تان را نیز به آن اضافه کنید.
کافه کوک، در دو طبقه مجهز و زیبا آماده پذیرایی از شما عزیزان است. محیط آرام و دنج طبقه دوم مکان مناسبی برای برگزاری جلسات کاری در کنار همکارانتان می‌باشد. این طبقه به وسیله پلکان زیبای چوبی به طبقه اول متصل بوده و کاملاٌ مشرف به آن است. حتی در این طبقه برای سرگرم شدن شما قبل از آماده شدن سفارشتان نیز فکری کرده‌اند. وجود بروشور، کتاب و بولتن‌های هنری در این طبقه از مناسب‌ترین راه‌ها برای گذراندن این لحظات است. در صورتی که تمایل به صرف سفارشتان در هوای آزاد مخصوصاٌ در فصل گرم تابستان را دارید، می‌توانید از میزهای تعبیه شده در پیاده‌رو نزدیک کافه استفاده کنید. به زودی قرار است شاهد اتفاق‌های خوبی در این کافه از جمله شعر‌خوانی، داستان‌خوانی و همچنین برپایی نمایشگاهی از تابلوهای زیبای نقاشی باشیم.
در مورد دکوراسیون داخلی کافه کوک تهران باید بگوییم که به وضوح می‌توان ویژگی‌های معماری قرون وسطی را در آن مشاهده کرد. دکوری چوبی به همراه مجسمه‌ها و لوسترهایی زیبا و منحصربه‌فرد این موضوع را فریاد می‌زنند. علت علاقه دانشجویان رشته‌های معماری، هنر و طراحی داخلی به حضور در این کافه، همین موضوع است. باید بگوییم که در کافه کوک حدود ۱۰ میز به همراه صندلی‌هایی با طراحی خاص و زیبا به چشم می‌خورند.
منوی متنوع این کافه، دست شما را در انتخاب از میان انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه باز گذاشته است. در واقع، انواع عرقیجات، دمنوش‌های سرد و گرم گیاهی، انواع چای و قهوه و نوشیدنی‌های مختلف سنتی در کافه کوک انتظارتان را می‌کشند. محیطی فوق‌العاده تمیز و کیفیت سرویس‌دهی در این کافه به اندازه‌ای بالاست که بعید نیست بعد از ۲ یا ۳ بار مراجعه به پاتوق همیشگی‌تان تبدیل شود. پرسنل خوش‌برخورد و مؤدب این کافه یکی از عوامل جذب مشتریان به سمت آن است. حتی این افراد آموزش‌دیده می‌توانند به تمام سؤالات شما در مورد همه غذاها و نوشیدنی‌ها با صبر و حوصله پاسخ دهند.
کافه کوک به عنوان رستورانی همه چیز تمام و عالی بهترین پذیرایی‌ها را از شما کرده و لحظاتی مملو از شادی و آرامش را برای شما و همراهنتان رقم می‌زند. بنابراین، برای یک‌بار هم که شده سری به این کافه زده و تجربه لذت‌بخشی را داشته باشید.
آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، ضلع غربی میدان شعاع، نبش خیابان بیست و دوم، پلاک ۲.
شماره تماس:۸۸۳۴۶۲۵۳ -(۰۲۱)

-کوک-تهران-1 کافه کوک تهران

-کوک-تهران-2 کافه کوک تهران

-کوک-تهران-3 کافه کوک تهران

-کوک-تهران-4 کافه کوک تهران

-کوک-تهران-5 کافه کوک تهران

-کوک-تهران-6 کافه کوک تهران

-کوک-تهران کافه کوک تهران

           
 

نظر کاربران :

  • م.پ

    يكي از بدترين كافه هاي تهران . كيك هويج خوردم و جاي سبز و عسل كه واقعا اشغال بود . مديريت در حد صفر . و براي همينه كه صفحه پيج اش باز نيست تا بتونه انتقاد ها را كنترل كنه .

    ۲۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *