رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ مرداد ۱۳۹۶

کافه چای بار تهران

لینک این مطلب کپی شد!

عمارت کلاه‌فرنگی، عمارتی باشکوه و زیبا در تهران بزرگ که روزی محل خوشگذرانی ناصرالدین‌شاه قاجار بوده است. این عمارت از سال ۱۳۸۷ تاکنون مهمانان زیادی را در دل خود می‌پذیرد. کافه چای‌بار تهران در این عمارت و در میان باغ زیبا و تاریخی انجمن خوشنویسان ایران قرار دارد. از قدیم‌الایام چای نوشیدنی محبوبی در میان ایرانیان بوده است. این نوشیدنی لب‌سوز و لب‌دوز، همواره بهانه‌ای برای دورهم نشینی‌ها و گپ‌و‌گفت‌های دوستانه و خانوادگی بوده است. امروز که دیگر از آن جمع‌ شدن‌ها و تجدید دیدارها خبری نیست، محیط گرم و صمیمی کافه چای بار می‌تواند تداعی‌گر آن روزها باشد. نوشیدن چای قندپهلو آن‌هم در استکان‌های کمر باریک این کافه واقعاٌ می‌چسبد. طرفداران و مشتریان پروپاقرص چای بار، آن را یکی از بهترین کافه‌های منطقه زعفرانیه می‌دانند. کیفیت بالای سرویس‌دهی، موقعیت مکانی عالی و قیمت مناسب، خود گویای این مطلب است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این کافه نخستین چای‌بار در ایران است.
به‌کارگیری ترکیبی از سبک‌های سنتی و مدرن در طراحی کافه چای بار، هر بیننده‌ای را مسحور خویش می‌کند. محیط بسیار دنج و باصفا و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، همه و همه خبر از گذراندن روز خوش و سرشار از آرامش را در این کافه می‌دهند. رفتن به این کافه، بهترین فرصت برای لذت بردن از فضای روح‌بخش باغی زیبا و بازدید از گالری هنرهای تجسمی(آرت سنتر) است.
این کافه از معدود کافه‌هایی می‌باشد که بیشتر از ۱۰۰ نوع چای را سرو می‌کند. عطر و طعم چای سبز، کیسه‌ای و میوه‌ای چای بار هوش از سرتان می‌برد. عرقیجات، نوشیدنی‌های سنتی و میان وعده‌های خوشمزه این کافه ارزش امتحان کردن را دارد.
باید بگوییم که پرسنل محترم کافه چای بار از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از شما عزیزان هستند. اگر دلتان برای فضای صمیمی خانه مادربزرگ و چای دلچسبش تنگ شده، حتماٌ سری به این کافه بزنید.
آدرس: فرمانیه، خیابان سلیمی شمالی، بلوار اندرزگو، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان ایران.
شماره تماس: ۲۲۲۱۰۳۱۳-(۰۲۱ )
-چای-بار-تهران-1 کافه چای بار تهران

-چای-بار-تهران-2 کافه چای بار تهران

-چای-بار-تهران-3 کافه چای بار تهران

-چای-بار-تهران-4 کافه چای بار تهران

-چای-بار-تهران-5 کافه چای بار تهران

-چای-بار-تهران-6 کافه چای بار تهران

-چای-بار-تهران-7 کافه چای بار تهران

-چای-بار-تهران-8 کافه چای بار تهران

-چای-بار-تهران کافه چای بار تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    بجز منوی بسیار گرانی که داره..برای یک درخواست ساده ما را نیمساعت معطل کردند

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *