رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ مرداد ۱۳۹۶

کافه پیپل تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه گردی رسمی دیرینه در میان ایرانیان مخصوصاٌ تهران‌نشینان است. کافه‌ پیپل(people) می تواند گزینه‌ای عالی برای گذراندن لحظاتی شاد و پر از آرامش برای شما باشد. این کافه در میان شلوغی‌های منطقه سعادت‌آباد تهران بزرگ قرار دارد. محیط بسیار شیک و دل‌انگیز کافه پیپل، آن را به یکی از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کافه‌های این منطقه تبدیل کرده است. مدیریت محترم کافه پیپل آقای بذرافشان، اوایل سال ۱۳۹۳ تصمیم به احداث این کافه گرفتند. سرانجام بعد از ۶ ماه کار بر روی دکور و طراحی، این کافه به روی مهمانان گشوده شد.
معماری داخلی و طراحی بی‌نظیر کافه پیپل، حکایت از دستان هنرمند و ذهن خلاق طراح آن دارد. نمای ورودی این کافه، بسیار زیبا و خارق‌العاده بوده و در نظر اول شما را مسحور خویش می‌کند. با ورود به این کافه، نقاشی‌های زیبایی را از چهره انسان‌های معمولی می‌بینید که همگی هنر خواهر بزرگوار آقای بذرافشان هستند. حتی اسم کافه هم به پیشنهاد این بانوی هنرمند و با توجه به کلمه مردم انتخاب شده است. نورپردازی ملایم کافه پیپل هماهنگی کاملی با فضای آرام و دنج آن دارد.
غذاهای سرو شده در کافه پیپل ترکیبی از فرهنگ‌های غذایی اروپا و آسیا است. در واقع می‌توان گفت که این سبک غذایی تنها مختص همین مکان می‌باشد. انواع غذاهای عالی و خوشمزه مانند بیف‌استراگانف روسی، سالمون گریل شده، استیک‌های بی‌نظیر و پستو را در منوی این کافه مشاهده می‌کنید. علاقمندان به غذای معروف سوشی، می‌توانند از طعم انواع سوشی‌های خوش‌طعم کافه پیپل لذت ببرند. پاستا بنه با سس‌ آلفردو و پاستای گوشت استثنایی این کافه را در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید. چشیدن طعم خاص پیتزای بوقلمون و پیتزای مخصوص کافه پیپل با ترکیبی از گوشت ‌گوساله و فیله‌ مرغ واقعاٌ لذت‌بخش است.نوشیدنی مکزیکی موهیتو، بهترین نوشیدنی سرو شده در این کافه می‌باشد. در این نوشیدنی به‌جای بجای شکر از عسل استفاده می‌شود. سالادهای فوق‌العاده کافه پیپل را از دست ندهید. مواد به‌کاررفته در این سالادها با توجه به فصل تغییر می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، سالاد مخصوص پیپل در فصل زمستان ترکیبی از کاهو‌ پیچ، گردو، زیتون، انار و سس مخصوص ترش فرانسوی است.
لازم به ذکر است که در ساعات ۸ تا ۱۲ روزهای پنج‌شنبه و جمعه می‌توانید برای صرف صبحانه به این کافه مراجعه کنید. گفتنی است که اینترنت بی‌سیم و پارکینگ اختصاصی این کافه در دسترس شما عزیزان است.
آدرس: تهران، منطقه سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان شهید جمشیدی، پلاک ۱۴
شماره تماس: ۲۲۰۷۹۳۸۴-(۰۲۱)

-پیپل-تهران کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-10 کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-3 کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-8 کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-4 کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-9 کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-6 کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-7 کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-5 کافه پیپل تهران -پیپل-تهران-2 کافه پیپل تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *