رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه ویکولو تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ مهر ۱۳۹۶

کافه ویکولو تهران ، یکی از بهترین کافه‌های ایتالیایی پایتخت در دل محله الهیه و خیابان معروف فرشته می‌باشد. کافه‌ای خاص و متفاوت که در میان بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌های طبقه رویال یا رویال فلور مرکز خرید مدرن الهیه، طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. فضایی روباز با دکور و طراحی بی‌نظیر که وجود آب‌نمایی زیبا، میز و صندلی‌های حصیری و چترهایی زرشکی رنگ زیبایی آن را صد چندان می‌کنند. البته کافه ویکولو شامل سالن اصلی نیز می‌شود. اما حضور در محیط بدون سقف آن لطف دیگری دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که لغت ویکولو در زبان ایتالیایی به معنای کوچه می‌باشد. این موضوع را با حضور در کافه ویکولو با تمام وجود حس می‌کنید. سنگ‌فرشی مانند کوچه‌های ایتالیایی، آب‌نماها و میز و صندلی‌های موجود در کافه همه و همه حس حضور در کوچه‌های ایتالیا را به شما می‌دهند. ساعتی بزرگ با طراحی اروپایی و منحصربه‌فردش توجه را به خود جلب می‌کند.
علی‌رغم فضای ایتالیایی کافه ویکولو، تنها چند غذا از این دیار مانند پاستا، اسپرسو کن جلاتو و دسر تیرامیسو را در منو می‌بینید. عمده خوراکی‌های منوی این کافه را غذاهای بین‌المللی تشکیل می‌دهند. اما همه آیتم‌های منو کافه ویکولو دارای کیفیتی بالا بوده و با بهترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. خبر خوش این‌که، این کافه پیشنهادهای خاص و غذاهای ویژه‌ای را نیز برای سخت‌پسندان ارائه می‌دهد.
کافه ویکولو با فضایی خاص و مدرن از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری قرارها و جلسات کاری و حتی گپ‌و‌گفتی دوستانه در کنار دوستان و عزیزانتان می‌باشد. پرسنل این کافه بسیار باحوصله و پرانرژی بوده و برخوردی صمیمانه و گرمی با مهمانان دارند و این مورد از عوامل پیشرفت و حرکت رو به جلوی کافه ویکولو می‌باشد. وجود باریستایی حرفه‌ای و ماهر نیز در این کافه مزید بر علت شده است. احتمالاٌ برایتان اتفاق افتاده که زمان حضور در یک کافه درخواستی از پرسنل دارید. اما یا کسی بر سر میزتان نمی‌آید و یا به خاطر شلوغی سالن کسی صدایتان را نمی‌شنود. کافه ویکولو تهران، این مشکل را با روشی خلاقانه و به کمک تکنولوژی حل کرده است. در این کافه، با فشار دستگاه‌هایی بر روی میزها ساعت روی دست کارکنان به لرزه در می‌آید. این‌گونه آن‌ها متوجه درخواست مهمانان شده و خواسته‌هایشان را برآورده می‌کنند. کافه ویکولو با بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها پذیرای شما در محیطی بی‌نظیر و فوق‌العاده است. بنابراین، برای یک‌بار هم که شده سری به این کافه زده و تجربه‌ای عالی را در محیط آن داشته باشید.
آدرس: الهیه، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴.
شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۶۶-(۰۲۱)
-ویکولو-تهران-1 کافه ویکولو تهران

-ویکولو-تهران-2 کافه ویکولو تهران

-ویکولو-تهران-3 کافه ویکولو تهران

-ویکولو-تهران-4 کافه ویکولو تهران

-ویکولو-تهران-5 کافه ویکولو تهران

-ویکولو-تهران کافه ویکولو تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *