جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه هنرمندان تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ مرداد ۱۳۹۶

در میان شلوغی شهر و دغدغه‌ها و استرس‌های روزمره، رفتن به کافه‌ها می‌تواند حداقل برای ساعتی آرامش را به شما هدیه کند. یکی از این کافه‌ها که در میان مردم به ویژه ستارگان و هنرمندان جایگاه خود را پیدا کرده، کافه‌رستوران گیاهی خانه هنرمندان نام دارد. این کافه در سال ۱۳۷۹ و در باغ زیبای پارک هنرمندان تأسیس گردید. کافه هنرمندان، به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و هنری کشور در ضلع شرقی خانه هنرمندان ایران احداث شده است. فراموش نکنید که قبل از رفتن به این کافه، بازدیدی هم از سالن خانه هنرمندان داشته باشید. در این سالن‌ها، نمایشگاه‌های موقتی در اکثر روزهای سال برقرار هستند.
فضای آرامش‌بخش و صمیمی کافه هنرمندان به همراه پخش موسیقی گوش نواز، مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. با دیدن میزهای گرد سنگی دو یا سه نفره، صندلی‌های چوبی به سبک قدیم آن ناخودآگاه به گذشته‌های دور پرتاب می‌شوید. این کافه با فراهم کردن سه محیط زیبا شامل سالن غذاخوری، ایوانی مشرف‌ به فضای سبز باغ هنرمندان و بخش همکف مقابل این فضای سبز، گامی در جهت شناخت سلایق و روحیات مشتریان برداشته است. گفتنی است که این کافه با ۳۵ میز و گنجایش ۹۰ نفر می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای کاری و دوستانه شما باشد.
پرسنل خبره و باتجربه کافه هنرمندان، تمام تلاش خود را جهت رضایت مشتریان عزیز می‌کنند. ترکیب درست و حرفه‌ای انواع حبوبات، لبنیات، سبزیجات و غلات تنوع غذایی زیادی را در منوی این کافه به وجود آورده است. به جرأت می‌توان گفت که کیفیت بالای غذاها و محیط بسیار تمیز و سالم این کافه از عوامل موفقیت آن در پذیرایی از مهمانان می‌باشد. هیچ‌گاه طعم کباب‌های داغ و لذیذ و ساندویچ‌های گرم این کافه را از یاد نمی‌برید. منوی کافی‌شاپ کافه هنرمندان شامل انواع دمنوش‌های سرد و گرم با طعمی استثنایی، عرقیجات سنتی و گیاهی است. انواع کیک و دسرهای خوشمزه، سالاد و اسنک نیز در این کافه برای مهمانان سرو می‌شوند. گیاه‌خوارانی که به دنبال صرف غذاهای عالی گیاهی هستند، از سر زدن به این رستوران پشیمان نمی‌شوند. غذاهای متنوع گیاهی این کافه هر اشتهایی را تحریک می‌کند.
لازم به ذکر است که این کافه در روزهای عادی از ساعت ۱۱ تا ۲۲ و جمعه‌ها و روزهای تعطیل از ساعت ۱۲ تا ۲۳ آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف تهران است. امکان استفاده از اینترنت وایرلس نیز در این کافه وجود دارد.
آدرس: خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی( فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران
شماره تماس: ۸۸۳۱۰۴۶۲،۸۸۳۰۳۲۶۶ -(۰۲۱)

کافه هنرمندان تهران 10 کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران 6 کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران 7 کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران 3 کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران 2 کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران 4 کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران 5 کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران 9 کافه هنرمندان تهران کافه هنرمندان تهران 8 کافه هنرمندان تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 2.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    اینجا نزدیک یکی از مجموعه های شرکت نفت و پارک زیبای هنرمندانه که اسمش رو از اینجا وام گرفته البته طراحی قشنگی داره و برای یکبار رفتن و عصرانه فابل قبوله

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *