رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ مرداد ۱۳۹۶

کافه نقش وصال تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه نقش‌وصال (وصال سابق) کافه‌ای نام‌آشنا در میان کافه‌گردان تهرانی است. کافه‌ای که در بلوار کشاورز و خیابان وصال تهران می‌درخشد. نقش وصال در محدوده خیابان کریم‌خان نیز یک سر و گردن از کافه‌های اطراف خود بالاتر بود. این را همه مشتریان و طرفداران پروپاقرصش تأیید می‌کنند. کافه نقش وصال واقع در فضای یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین گالری‌های نقاشی ایران ، مکانی ایده‌آل برای برگزاری جشن‌ها و مراسم خصوصی شما است.
شاید این کافه در نگاه اول به نظرتان کوچک بیاید. اما با ورود به آن و دیدن ۲۵ میز این کافه واقعیت مشخص می‌شود. محیط دل‌انگیز و دوست‌داشتنی نقش وصال، از دو بخش سالن و حیاطی بسیار زیبا و باصفا تشکیل شده است. فضای دنج و آرامش‌بخش حیاط با تزیین گل‌ها، گلدان‌های آویزان و انواع گیاهان زیبا به همراه میز و صندلی‌های شیک چیده ‌شده در آن هر کسی را سر ذوق می‌آورد.
منوی کافه نقش وصال انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش روی شما قرار می‌دهد. می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت ایتالیایی و آسیایی را در وعده صبحانه، ناهار و شام این کافه میل کنید. طعم نوشیدنی‌های گوارا و بی‌نظیر کافه نقش وصال مانند نوشیدنی با میوه‌های گرم و میلک شیک را هرگز فراموش نمی‌کنید. از میان غذاهای سرو شده این کافه می‌توان به املت آلمانی، املت مخصوص، پاستا آلفردو و کوکتل تروپیکال اشاره کرد.
در کافه نقش وصال امکان استفاده از اینترنت بی‌سیم پرسرعت نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که سیگار کشیدن در این کافه محدودیتی ندارد. گفتنی است که این کافه در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳ شب و جمعه‌ها از ۱۵:۰۰ تا ۲۳ آماده پذیرایی از شما عزیزان است.
آدرس: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، روبروی بیمارستان آریا، نبش کوچه شاهد، پلاک ۷۰
شماره تماس: ۸۸۹۶۳۵۷۸-(۰۲۱)
-نقش-وصال-تهران-1 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران-2 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران-3 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران-4 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران-5 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران-6 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران-7 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران-8 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران-9 کافه نقش وصال تهران

-نقش-وصال-تهران کافه نقش وصال تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *