جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه لیوینگ روم تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ مهر ۱۳۹۶

کافه لیوینگ روم تهران ، یکی از لوکس‌ترین و زیباترین کافی‌ شاپ‌های پایتخت می‌باشد. مکانی فوق‌العاده که در سال ۱۳۹۲ افتتاح و در محیطی خاص و زیبا پذیرای هم‌وطنان عزیز تهرانی است. فضای لیوینگ روم، حس حضور در خانه‌ای شیک و مجلل را به شما می‌دهد. پرسنل صمیمی و خوش‌برخورد این کافه همگی دارای تحصیلاتی مرتبط با این زمینه بوده و بسیار مجرب می‌باشند.
کافه لیوینگ روم تهران، یکی از بهترین گزینه‌ها برای قرارهای دو نفره است. مکانی دنج و آرام که بدون صرف هزینه بالایی می‌توانید لحظاتی شاد را در کنار همسرتان تجربه کنید. در واقع، کافه لیوینگ روم یکی از رمانتیک‌ترین کافه‌های تهران بزرگ است. در مورد دکوراسیون این کافه باید بگوییم که طراحی و چیدمان داخلی لیوینگ‌ روم از وسایل تزیینی و شومینه گرفته تا کاناپه و میز و صندلی‌های زیبا همگی به سبک فرانسوی می‌باشند. با ورود به این کافه با کاناپه‌ای بسیار بزرگ مواجه می‌شوید که چند کوسن زیبا نیز بر روی آن به چشم می‌خورد. پنجره‌ بالای این کاناپه چشم‌اندازی بی‌نظیر و فوق‌العاده از سعدآباد و خیابان زعفرانیه دارد. وجود قفسه‌های دیواری، تلویزیون و شومینه‌ای با مجسمه‌های زیبا، در بالای آن جلوه خاصی به کافه لیوینگ روم بخشیده‌اند. در مجموع چیدمان و وسایل این کافه با یکدیگر همخوانی داشته و تداعی‌بخش اتاق نشیمنی زیبا و فوق‌العاده برای شما هستند.
همچنین، علاقمندان به مطالعه می‌توانند قبل از آماده شدن سفارششان کتاب‌های گذاشته شده بر روی میزها را مطالعه کنند. منوی کافه لیوینگ روم با غذاهای بین‌المللی و فرانسوی انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار می‌دهند. علاوه بر این‌ها، نوشیدنی‌های گرم و سرد و بهترین و دلچسب‌ترین صبحانه‌ها نیز در این کافه انتظارتان را می‌کشند. اگ بندیکت‌ها و وافل بلژیکی با دیزاینی خلاقانه و زیبا از مناسب‌ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌های کافه لیوینگ روم هستند. خبر خوش این‌که، می‌توانید لذیذترین شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی را در این کافه نوش‌جان کنید. کافه لیوینگ روم تهران، یکی از بهترین‌ها در میان رستوران‌های مجتمع بامیک سنتر خیابان زعفرانیه این شهر به شمار می‌رود. بنابراین، حتی برای یک‌بار هم که شده سری به این کافه زده و تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. کافه لیوینگ روم، از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب پذیرای مهمانان عزیز بوده و پذیرایی گرمی از آن‌ها به عمل می‌آورد.
آدرس: تهران، زعفرانیه، بالاتر از سه‌راه آصف، ابتدای خیابان طاهری، مجتمع تجاری بامیک سنتر، بالای بانک کشاورزی.
شماره تماس: ۲۲۴۱۰۸۷۷-(۰۲۱)

کافه لیوینگ روم تهران 1 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران 2 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران 3 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران 4 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران 5 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران 6 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران 7 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران 8 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران 9 کافه لیوینگ روم تهران

کافه لیوینگ روم تهران کافه لیوینگ روم تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *