جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه سبوس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ مرداد ۱۳۹۶

یکی از کافه‌های تهران که جایگاه ویژه‌ای در میان کافه‌گردان به خصوص جوانان دارد، کافه سبوس است. کافه‌ای که در منطقه شمالی تهران یعنی محمودیه یکی از بهترین‌هاست. پذیرایی عالی، غذاهای لذیذ و خوشمزه و محیطی زیبا از عوامل محبوبیت کافه سبوس در میان مردم تهران می‌باشد. این مکان گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری مجالس رسمی و مهمانی‌های شماست. فضایی دنج و توأم با آرامشی وصف‌نشدنی که هر کسی را جذب خود می‌کند.
در بدو ورود دکوراسیون مدرن و شیک کافه سبوس حس خوبی را در شما به وجود می‌آورد. حس اینکه همه چیز برای داشتن روزی خوب و شاد مهیاست. لازم است بدانید که این کافه در دو طبقه به مهمانان خدمات ارائه می‌دهد. غذاهای این کافه در ظروف مسی زیبایی سرو می‌شوند. اگر می‌خواهید طعم‌های خاص و متفاوتی را تجربه کنید، حتماٌ سری به این کافه بزنید.
منوی کافه سبوس شامل انواع همبرگر، سالاد، سوپ‌های خانگی، ساندویچ و غیره در وعده ناهار و شام می‌باشد. لازم به ذکر است که همه غذاهای کافه سبوس با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شوند. نوشیدنی‌های گرم، نان تازه، آبمیوه، سالاد‌ تاکو و وافل جزء پرطرفدارترین غذاها در منوی کافه سبوس هستند.کیک‌ها و شیرینی‌های باکیفیت و تازه کافه سبوس، از یکی از بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران بزرگ تهیه می‌شوند. مشتریان می‌توانند از عطر و طعم نان‌های پخت شده در تنور کافه سبوس نهایت لذت را ببرند. سرو صبحانه‌های به سبک آمریکایی این کافه را از دست ندهید. صبحانه‌های کافه سبوس واقعاٌ عالی هستند. این کافه از علاقمندان به غذاهای گیاهی نیز غافل نشده است. غذاهای گیاهای این کافه با بالاترین کیفیت به مهمانان ارائه‌ می‌شوند.
گفتنی است که امکان استفاده از اینترنت بی‌سیم در این کافه وجود دارد. می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیت زمانی اوقات خوشی را در کافه سبوس سپری کنید.
آدرس: چهارراه پارک‌وی، ابتدای بزرگراه چمران، ابتدای خیابان الف.
شماره تماس: ۲۲۰۱۵۶۰۶-(۰۲۱)
کافه سبوس تهران 1 کافه سبوس تهران

کافه سبوس تهران 2 کافه سبوس تهران

کافه سبوس تهران 3 کافه سبوس تهران

کافه سبوس تهران 4 کافه سبوس تهران

کافه سبوس تهران 5 کافه سبوس تهران

کافه سبوس تهران 6 کافه سبوس تهران

کافه سبوس تهران 7 کافه سبوس تهران

کافه سبوس تهران 8 کافه سبوس تهران

کافه سبوس تهران کافه سبوس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد