جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه زندگی زیبا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ مرداد ۱۳۹۶

چند سالی است که کافه‌های تهران شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته‌اند و دیگر از آن سبک و سیاق قدیمی خبری نیست. کافه‌هایی بسیار بزرگ با پرسنلی مجرب و دکوراسیون‌های خارق‌العاده و مدرن از جمله این تغییرات هستند. بزرگ‌ترین کافه تهران یعنی زندگی زیبا یکی از همین کافه‌هاست. مکانی فوق‌العاده شیک و زیبا که در ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ به روی هم‌وطنان تهرانی گشوده شد. هدف از تأسیس کافه زندگی‌ زیبا، معرفی سبک زندگی سالم به مردم بوده است. این کافه بی‌نظیر، مانند نگینی در میان کافه‌های واقع در شهرک غرب می‌درخشد. محیط دنج و آرامش‌بخش این کافه زیبا، بهترین گزینه برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی شماست.
دکوراسیون کافه زندگی زیبا کمی رسمی است. مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی با وسواس و توجه زیادی انتخاب شده‌اند. میز و صندلی‌های بسیار شیک و زیبا با رنگ‌های متضاد جلوه‌ای بی‌نظیر به فضای کافه بخشیده است. باید بگوییم که کافه زندگی زیبا دارای تراسی بزرگ و باصفا با نمایی از تهران بزرگ و برج محبوب میلاد می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید سفارش‌های خود را بر روی میز و صندلی‌های این تراس نوش‌جان کنید.
کافه زندگی زیبا با ارائه انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم مانند قهوه‌هایی دلپذیر معروف به نسل سومی(دمی) و غذاهای سالم بهترین پذیرایی را از مهمانان خود می‌کند. از خوردن پاستا، اسنک‌ها، فرنچ‌پرس، سینامون‌رول و چاکلت‌لیدی این کافه نهایت لذت را ببرید. صبحانه‌های بی‌نظیر کافه زندگی زیبا طرفداران زیادی دارند. املت اسفناج و فرانسوی، بشقاب ایرانی، آمریکایی و انگلیسی جزء منوی صبحانه‌های فوق‌العاده این کافه هستند. همچنین، مهمانان می‌توانند در حین صرف سفارش خود به موسیقی دل‌انگیز پخش‌شده در کافه زندگی گوش فرا دهند.
لازم به ذکر است که سیگار کشیدن در این کافه ممنوع بوده و اینترنت بی‌سیم نیز در دسترس مهمانان گرامی است. گفتنی است ساعات کاری کافه زندگی زیبا از ۹ تا ۱۱ شب می‌باشد. جهت رزرو میز حتماٌ از ۲۴ ساعت قبل اقدام فرمایید.
مطمئناٌ با یک‌بار رفتن به کافه زندگی زیبا مشتری پروپاقرص آن خواهید شد. تمام تلاش پرسنل خوش‌برخورد و محترم این کافه جلب رضایت شما عزیزان است.
آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم، پلاک
شماره تماس:۸۸۵۸۵۱۰۰ -(۰۲۱)

زندگی زیبا تهران 1 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران 2 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران 3 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران 4 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران 5 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران 6 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران 7 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران 8 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران 9 کافه زندگی زیبا تهران

زندگی زیبا تهران کافه زندگی زیبا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد