جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه راشا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ دی ۱۳۹۶

کافه راشا تهران، یکی از کافه‌های فرنگی تهران بزرگ بوده که در مرکز این شهر خودنمایی می‌کند. مکانی زیبا و دنج که هم از لحاظ طراحی داخلی و فضا و هم از نظر نوشیدنی و غذا از بهترین‌ها در پایتخت به شمار می‌رود. کافه راشا تهران، با گنجایشی برابر با ۴۰ نفر در محیطی دنج و زیبا و طراحی به سبک روسی هر روزه میزبان تهران‌نشینان است. وجود مجسمه‌ها و تابلوهای روسی و سماورهایی بسیار زیبا با نقش‌هایی چشم‌نواز بر روی آن‌ها، به خوبی نشان‌دهنده اصالت کافه راشا تهران می‌باشد. خبر خوش این‌که، علاوه بر سالن اصلی این کافه قسمت بیرونی راشا نیز با ظرفیتی معادل ۸۰ نفر بهترین پذیرایی‌ها را از شما به عمل می‌آورد. باید بگوییم که این بخش از کافه جهت آسایش و راحتی مهمانان در فصول سرد سال مجهز به سیستم گرمایشی است.
حضور در کافه راشا تهران، با وجود دستگاه ویدئو پروژکتور جهت تماشای مسابقات فوتبال، کتابخانه‌ای پر از کتاب‌هایی به زبان انگلیسی و روسی و پخش موسیقی زنده روسی می‌تواند به یکی از به‌یادماندنی ترین خاطرات زندگی شما تبدیل شود. منوی کافه راشا‌، انواع کیک، دسر، نوشیدنی‌های گرم، پیش‌غذاها، شیک، پاستا، ساندویچ و میان وعده‌های عالی و خوشمزه است. اما در این میان، غذاهای روسی این کافه همچون سوپ بورش، پاکییفسکی و پی‌بورکی محبوبیت بیشتری در میان مهمانان دارند. علاوه بر این‌ها، کافه راشا تهران نوشیدنی‌های گرمی از جمله قهوه، دمنوش و نوشیدنی موناکو کافه راشا تهران واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند.
اگر اهل صرف صبحانه در بیرون از منزل هستید، این کافه با سرو بهترین صبحانه‌های فرنگی، روسی و ایرانی در خدمت شما عزیزان است. جالب اینجاست که همه غذاهای کافه راشا به وسیله دستان هنرمند بانویی اهل روسیه و سایر غذاهای فرنگی نیز توسط سرآشپز آموزش‌دیده و حرفه‌ای این کافه طبخ می‌شوند.
آدرس: تهران، میدان فاطمی، ضلع شمال غربی پاساژ برلیان، طبقه اول، واحد ۴۴.
شماره تماس۸۸۹۷۸۷۵۲:،۸۸۹۷۸۷۵۳ -(۰۲۱)

کافه راشا تهران 1 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران 2 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران 3 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران 4 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران 5 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران 6 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران 7 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران 8 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران 9 کافه راشا تهران

کافه راشا تهران کافه راشا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 13 میانگین: 4.7]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد