رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ مهر ۱۳۹۶

کافه رئیس تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه رئیس تهران ، یکی از لوکس‌ترین و بهترین کافه‌های زنجیره‌ای پایتخت بوده که در سال ۱۳۸۰ هجری شمسی در این شهر افتتاح گردید. در طول این سال‌ها، صاحبان کافه رئیس توانسته‌اند ۵ شعبه دیگر را علاوه بر شعبه اصلی این کافه در نقاط مختلف تهران تأسیس کنند. این کافه با محیطی زیبا و چشم‌نواز در بدو ورود نظر شما را به خود جلب می‌کند. دکوراسیونی فوق‌العاده مدرن به همراه میز و صندلی‌هایی شیک که هماهنگی خاصی با رنگ دیوارها دارند این ادعا را تأیید می‌کنند. منوی پروپیمان کافه رئیس تهران، انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش رویتان قرار داده و شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کند. از جمله بخش‌های منوی این کافه می‌توان به آبمیوه‌های طبیعی، انواع چای و دمنوش، دسر، وافل، نوشیدنی دارچین، انواع قهوه، شیک و آیس اشاره کرد. خوردن آبمیوه‌های طبیعی کافه رئیس مانند آب سیب، هویج، پرتقال و مخلوطی از پرتقال و لیمو شیرین بهترین گزینه برای رفع عطش در فصل گرم تابستان است.
عطروطعم چای و دمنوش‌های دلچسب این کافه همچون دمنوش گیاهی مخلوط لیمو، دمنوش مخلوط نعناع، دمنوش حاوی سنا، چای لاته و چای سبز رئیس را هرگز فراموش نخواهید کرد. دمنوش گیاهی مخلوط گل گاو زبان کافه رئیس آرامش و تمدد اعصاب را به شما هدیه کرده و خستگی یک روز سخت کاری را از تنتان خارج می‌کند. انواع دسرهای خوشمزه و لذیذ کافه رئیس از جمله پای سیب بستنی، موس آیس کریم، بستنی وانیل و برانی بستنی بسیار وسوسه‌انگیز بوده و طعمی فراموش‌نشدنی دارند.
قهوه‌های کافه رئیس تهران، با عطر و مزه خود هوش از سرتان می‌برند. باید بگوییم که این قهوه های فوق‌العاده خوشمزه از بهترین قهوه های دنیا مانند قهوه‌های ایلی و استارباکس تهیه شده‌اند. قهوه مخصوص رئیس، با عطروطعمی عالی و دلنشین از کشور اتیوپی وارد شده و در واقع از باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین قهوه‌های ارائه شده در این کافه محسوب می‌شود. حتی می‌توانید انواع ساندویچ، سالادهای خوش‌طعم، اسنک‌های لذیذ و دسرهای مختلف را در کافه رئیس سرو کنید. شعبه سئول این کافه با دکوری چوبی مکانی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی شماست. این شعبه از کافه رئیس، با وجود ۵ میز در داخل سالن اصلی و یک میز در فضای باز، ظرفیتی برابر با ۱۵ نفر را دارد. باید بگوییم که سیگار کشیدن در این کافه ممنوع می‌باشد. همچنین، اگر برای کار یا مطالعه خود نیاز به اینترنت دارید، در کافه رئیس به صورت رایگان می‌توانید از اینترنت وایرلس استفاده کنید.
آدرس شعبه پارک پرنس:
تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده‌رود غربی، مجتمع پارک پرنس.
شماره تماس: ۸۸۶۱۸۵۶۴-(۰۲۱)
آدرس شعبه پل رومی:
تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل رومی، شماره ۱۷۶۳.
شماره تماس:۲۲۲۱۹۱۰۴، ۲۲۲۱۹۱۰۳-(۰۲۱)
آدرس سئول شمالی:
خیابان سئول، پایین‌تر از چهارراه یاسمی، شماره ۶۰.
شماره تماس: ۸۸۶۰۲۵۷۱-(۰۲۱)
آدرس سئول جنوبی:
خیابان شیخ بهایی، خیابان سئول، کوچه ماهتاب، شماره ۲۷.
شماره تماس:۸۸۵۰۶۶۰ -(۰۲۱)
آدرس پالادیوم:
خیابان مقدس اردبیلی، میدان الف، مرکز خرید پالادیوم، طبقه همکف.
شماره تماس: ۲۲۶۶۳۶۷۸-(۰۲۱)
آدرس شعبه جم:
خیابان مطهری، خیابان فجر، شماره ۴۴.
شماره تماس:‌۸۸۳۱۴۷۳۹،۸۸۳۱۴۷۳۸، ۸۸۸۲۹۳۲۵-(۰۲۱)

-رئیس-تهران-1 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران-2 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران-4 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران-5 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران-6 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران-7 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران-8 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران-9 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران-10 کافه رئیس تهران

-رئیس-تهران کافه رئیس تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *