جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه خانه خوانش تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ شهریور ۱۳۹۶

حتماٌ در این آشفته بازار آپارتمان‌سازی و برج ‌نشینی، هنوز هم کسانی هستند که دلشان برای خانه‌های قدیمی غنج برود. خانه‌هایی که حس و حال و صمیمیت حاکم بر آن‌ها هر کسی را سر ذوق می‌آورد. دورهمی‌های خانه مادربزرگ، بازی بچه‌ها دور حوض فیروزه‌ای زیبا، نشستن روز تخت‌های چوبی و پذیرایی مادربزرگ با چایی تازه دم در استکانی کمر باریک همه در همان گذشته جا مانده‌اند. شاید گاهی دلتان برای آن روزهای خوش تنگ شده باشد. آن‌وقت است که از ته دل دوست دارید باز هم حتی برای ساعاتی کوتاه آن محیط باصفا و دلباز را تجربه کنید. خبر خوش این‌که، با حضور در کافه‌ای تازه تأسیس به نام « کافه خانه خوانش» در میان کوچه پس کوچه‌های خیابان بهار شمالی می‌توانید به آرزوی خود برسید. زیرا این کافه در دل یکی از خانه‌های قدیمی تهران بزرگ احداث شده است. محیطی به غایت دنج و آرام که با حوض کاشی شده آبی‌رنگ و گلدان‌های زیبای شمعدانی لب آن، شما را به دوران خوب گذشته پرتاب می‌کند.
شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که کافه خانه‌خوانش همان حال و هوای قدیمی‌اش را حفظ کرده است. مسئولین این کافه بدون کوچک‌ترین تغییری در محیط خانه آماده پذیرایی از مهمانان هستند. تنها وسایل و اسباب کافه مانند میز و صندلی‌ها و تزیینات داخلی بنا رنگ و بوی تازگی و نو بودن را به خود گرفته‌اند. راستش را بخواهید، آشپزخانه هم هنوز در همان جای سابقش به تهیه غذاها و نوشیدنی‌های گوارا و دلچسب برای شما عزیزان می‌پردازد.
ممکن است با رسیدن به در ورودی کافه و دیدن تعداد کم میز و صندلی‌های حیاط، حس خوبی نداشته و حتی برای داخل شدن کمی تردید به خرج دهید. اما با ورود به فضای داخلی زیبا و دوست داشتنی که آرامشی عجیب را به انسان القا می‌کند، مطمئناٌ نظرتان عوض می‌شود. محیط کافه خانه خوانش واقعاٌ فوق‌العاده است. دیوارهای رنگ روشن، تابلوهای زیبای نشسته بر دل دیوار و نورپردازی مناسب کافه، همه و همه نوید روزی شاد و آرام را به شما می‌دهند.
اصالت و سادگی کافه خوانش حتی در منویش هم موج می‌زند. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مانند قهوه، چای، دمنوش‌های خوش عطروطعم گیاهی در این کافه به بهترین شکل سرو می‌شوند. طعم دلنشین شربت خیار سکنجبین، یخ در بهشت و نعناع لیموی کافه خانه خوانش واقعاٌ فراموش‌شدنی نیستند. چیز کیک کارامل و کیک هویج و گردوی این کافه نظیر ندارند. سرو بستنی و شیک‌های خوشمزه خانه خوانش آن‌هم در روزهای داغ تابستان چیز دیگری است. علاوه بر این‌ها، خوردن غذاهای اصیل این کافه لذتی صد چندان دارد. با سرو کشک‌بادمجان، کوکو سیب‌زمینی، کوکو سبزی، کتلت، آبدوغ خیار و پاستاهای فوق‌العاده کافه خانه خوانش حسابی دلی از عزا درآورده و از خودتان پذیرایی کنید. اگر گاهی هوس خوردن صبحانه‌ای در بیرون از منزل به سرتان می‌زند، این کافه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. نیمرو، بشقاب شیرین و شور و املت این کافه حتی سخت‌پسندها را نیز راضی می‌کند. برخورد خوب و گرم پرسنل و ممنوعیت استعمال دخانیات از ویژگی‌های مثبت و منحصربه‌فرد خانه‌خوانش در میان سایر کافه‌های سطح شهر می‌باشد.
لازم به ذکر است که تمیزی و رعایت نظافت در این کافه، همیشه زبانزد مشتریان است. کافه خانه‌خوانش، همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان شما هم‌وطنان عزیز تهرانی می باشد. اگر گذرتان به خیابان طالقانی افتاد، فارغ از همهمه‌ها و شلوغی‌های این خیابان سری هم به این کافه بزنید.
آدرس: خیابان طالقانی، خیابان بهار شمالی، کوچه بهشت، پلاک ۱۱.
شماره تماس: ۸۸۴۹۵۴۱۷-(۰۲۱).

کافه خانه خوانش تهران 1 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 2 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 3 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 4 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 5 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 6 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 7 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 8 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 9 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 10 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 11 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 12 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران 13 کافه خانه خوانش تهران

کافه خانه خوانش تهران کافه خانه خوانش تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *