رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ شهریور ۱۳۹۶

کافه بان تهران

لینک این مطلب کپی شد!

خیابان میرزای شیرازی، خیابانی که به احترام روحانی والا‌مقام میرزای شیرازی به این نام خوانده می‌شود. یکی از دلایل معروفیت این خیابان وجود عروسک‌فروشی‌های متعدد در گوشه و کنار آن است. در واقع، میرزای شیرازی محل عرضه انواع عروسک و اسباب‌بازی در تهران بزرگ می‌باشد. در میان همهمه این خیابان، کافه‌ها و رستوران‌هایی هم برای رهایی از اینهمه شلوغی به چشم می‌خورند. مکان‌هایی که می‌توانید آرامش را به تمام معنا در آن‌ها پیدا کنید. یکی از این کافه‌ها، کافه مشهور بان در دل این خیابان بزرگ است. شاید بتوان گفت این کافه از دیگر کافه‌های این منطقه طرفداران پروپاقرص بیشتری دارد.
تمام وسایل و تجهیزات کافه بان، با دقت و وسواس زیادی خریداری شده‌اند. آن قدر همه چیز خوب در کنار هم قرار گرفته که به سلیقه طراح آن آفرین می‌گویید. میز و صندلی‌های چوبی خاص، دکور قهوه‌ای رنگ و چراغ‌های روشنایی در میان قاب‌های از جنس فلز، به روشنی بیانگر این موضوع هستند. کافه بان در یک طبقه کامل با ۱۵ صندلی و یک نیم‌طبقه با ۶ یا ۸ صندلی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همان‌طور که متوجه شدید این کافه کوچک و تعداد میز و صندلی‌های آن کم است. بنابراین تنها به صورت ۲ یا ۳ نفره به بان بروید. در غیر اینصورت، باید در انتظار خالی شدن صندلی‌ها بمانید.
تنوع نوشیدنی‌های این کافه، آن قدر زیاد است که در انتخاب آن‌ها سردرگم می‌شوید. شاید باور نکنید اما بیشتر از ۲۰ نوع قهوه، چای و دمنوش در کافه بان سرو می‌شود. انواع موهیتو، اسموتی، آبمیوه‌های طبیعی و شیک در رده نوشیدنی‌های سرد این کافه قرار می‌گیرند. اما از میان آن‌ها آیس‌چاکامل چیز دیگری است. حتماٌ این نوشیدنی را امتحان کنید. کیک و شیرینی‌های فوق‌العاده خوشمزه و نان‌های خوش عطر‌و‌طعم کافه بان جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان داشته و مخصوصاٌ در کنار سرو نوشیدنی واقعاٌ می‌چسبند. با یک بار خوردن تارت شکلاتی، کیک هویج و چیز کیک کافه بان مشتری دائمی آن‌ها می‌شوید. انواع ساندویچ‌های کوچک بیکن، پای سالمون و پنیر هم در این کافه در انتظار شماست. سالادهای خوشمزه با چیدمان زیبا و چشم‌نواز در میان غذاهای این کافه به چشم می‌خورند. همچنین، در کافه بان می‌توانید بهترین و دلچسب‌ترین صبحانه‌ها را نوش جان فرمایید.
لازم به ذکر است که قیمت نوشیدنی‌ها و غذاهای این کافه مناسب بوده و می‌توانید بدون هیچ نگرانی لحظات خوشی را در این کافه تجربه کنید.
آدرس: خیابان کریم‌خان، خیابان میرزای شیرازی، خیابان خدری( شاهین)، پلاک ۳۹.
شماره تماس: ۸۸۸۶۴۷۶۲-(۰۲۱).

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

 کافه بان تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *