رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ مرداد ۱۳۹۶

کافه آپ آرت مان تهران

لینک این مطلب کپی شد!

علی‌رغم ترافیک سرسام‌آور و کشنده و مسیرهای بسیار طولانی، برای بسیاری از افراد مخصوصاٌ ما نسل سرخوش دهه شصت آرامش‌بخش‌ترین جا همین کافه‌هاست. جایی برای این‌که با خود خلوت کنیم، دوستان قدیمی را ببینیم و به درد دلشان گوش داده و در لحظات خوش یا ناخوششان شریک شویم. شاید هم کتابی خوانده و یا برای دل خود چند خطی بنویسیم. خلاصه برای لحظاتی دغدغه ها و ناملایمات روزگار را فراموش کنیم. کافه آپ‌آرت‌مان یکی از این کافه‌هاست. کافه‌ای در دل مؤسسه فرهنگی به همین نام که در خیابان ایرانشهر تهران بزرگ قرار دارد. مؤسسه‌ای که شامل بخش‌های متنوعی مانند کلاس‌های آموزشی، محصولات هنری، فروشگاه صنایع‌دستی و برنامه‌های فرهنگی‌هنری برای جوانان است. شاید در ابتدا شهرت کافه آپ‌آرت‌مان به خاطر محبوبیت مؤسسان آن یعنی سجاد افشاریان و پگاه آهنگرانی بوده است. اما امروز این کافه به خاطر ویژگی‌های خوب و بدش در میان کافه‌گردان جایگاهی دارد. جالب است بدانید که کافه آپ‌آرت‌مان در خانه قدیمی زیبایی جای گرفته است.
در بدو ورود، دکوراسیون منحصربه‌فرد و جذاب این کافه نظر شما را به خود جلب می‌کند. دیوارهایی آجری با القای حس و حال گذشته، مجسمه‌های زیبا و گیاهان سرسبز بر روی قفسه‌ها، چراغ‌های دیواری و چیدمان خوب میز و صندلی‌ها همگی گویای این مطلب هستند. کافه آپ‌آرت‌مان مانند اسم سه‌بخشی‌اش از ۳ تالار شیک و خاص تشکیل شده است. اگر علاقمند باشید سفارشتان را در فضای باز نوش جان کنید، می‌توانید از حیاط زیبا و دوست‌داشتنی این کافه استفاده کنید. در فصل تابستان و بهار این حیاط جای سوزن انداختن نیست.
کافه آپ‌آرت‌مان با انواع خوراکی‌های خوشمزه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. انواع چای و دمنوش، کوکتل، عرقیجات، فراپه‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، آبمیوه‌های طبیعی، شیک و انواع شیرینی و کیک‌های مختلف با بهترین کیفیت در منوی این کافه به چشم می‌خورند. می‌توانید غذاهایی مانند لازانیا، انواع پاستا و سالاد را نیز در کافه آپ‌آرت‌مان سفارش دهید. این کافه بشقاب سیب‌زمینی سرخ‌کرده، بشقاب سیب‌زمینی آب‌پز و بشقاب سیب‌زمینی سرخ‌کرده با قارچ و پنیر را به عنوان پیش‌غذا برای شما عزیزان سرو می‌کند. همچنین، برای سرو صبحانه‌ای لذیذ و خوشمزه نیز می‌توانید به این کافه تشریف ببرید.
لازم به ذکر است که اینترنت بی‌سیم رایگان کافه آپ‌آرت‌مان در دسترس مهمانان گرامی است. نشستن در این کافه محدودیت زمانی ندارد و می‌توانید تا هر زمانی که مایل بودید از محیط فوق‌العاده آن لذت ببرید.
آدرس: خیابان کریم‌خان، خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۴۸
شماره تماس: ۸۸۸۶۶۷۴۴-(۰۲۱)
 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

 کافه آپ آرت مان تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *