جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

چند راهکار مفید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

تا به حال شده به خرید بلیط هواپیما به چشم یک تفریح نگاه کنید؟ البته که هیچ چیزی مثل سفر نیست اما کیفیت مراحل قبل از سفر هم می‌تواند حالتان را حسابی خوب کند. خیلی از آدم‌های دنیا خرید بلیط هواپیما و پیدا کردن محل اقامت و برنامه‌ریزی روزهای سفر را هم برای خودشان راحت و خوشایند کرده‌اند. می‌دانید چقدرشان؟ ۹۰ درصد آدم‌ها برای سفر و مقدماتش،‌ سراغ اینترنت و منابع آنلاین می‌روند که اطلاعات بگیرند، در مورد مقصدشان، در مورد هتل یا جای اقامتشان،‌ در مورد بلیط هواپیمایشان. از این ۹۰% می‌دانید چه تعدادی بلیط هواپیما و رزرو هتل را آنلاین انجام می‌دهند؟ بیشتر از نیمی از مسافران دنیا، یعنی ۵۷ درصد ترجیح می‌دهند در خانه یا پشت میزشان بنشینند، بلیط هواپیما و هتلشان را خودشان انتخاب کنند،‌چون هیچ‌کسی بهتر ار خودشان نمی‌داند هزینه و سلیقه‌شان چیست. این آمار در زمینه رزرو آنلاین هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما در سطوح پایین‌تری در مورد ایران و مسافران ایرانی هم درست است.

آمار گفته‌شده آنقدر در حال رشد است که که این روزها وقتی درباره سفر حرف می‌زنیم، ناگزیر به رزرو آنلاین هتل و پرواز هم فکر می‌کنیم. آقای «فولگونی»، مدیر یک موسسه بزرگ تحقیقاتی به نام comScore است که در مصاحبه با CNBC درباره این قضیه گفته: “با توجه به آمار، این روزها صنعت گردشگری در دوران هیجان‌انگیزی‌ست. گردشگری تنها یکی از  خدمات فوق‌العاده‌ای است که اینترنت و دنیای آنلاین برای  کاربرانش دارد.” فولگونی در ادامه گفته: “کاربران این امکان را دارند که از طریق سایت‌های رزرو آنلاین، خدمات، قیمت‌ها، و ویژگی‌های سرویس را مقایسه کنند و همانی که نزدیک‌تر و متناسب‌تر با خواست و سلیقه خودشان است را انتخاب کنند.”

زورق،‌ یکی از همین سایت‌های رزرو هتل و بلیط هواپیماست است که فولگونی در راستای خدمات اینترنتی  در زمینه سفر و گردشگری، از آن‌ها حرف می‌زند و تحسینشان می‌کند. زورق، سایت رزرو آنلاین هتل و پرواز و خدمات جامع سفر است که نیازهای همه مسافران ایرانی که بین آن ۹۰ درصد و ۵۷ درصد دیگر هستند را پاسخ می‌دهد. در زورق علاوه بر رزرو آنلاین هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، مسافر می‌تواند درباره مقصدی که به آن سفر می‌کند را ببیند و بخواند.

هر کسی که سفر می‌کند به همه این چیزها هم فکر می‌کند؛ که در شهر مقصد کجا هتل بگیرم بهتر است، از چه ایرلاینی بلیط هواپیما بخرم به‌صرفه‌تر است؟ از کجا خرید کنم ارزان‌تر است؟ چطور در شهر رفت و آمد کنم و به فرودگاه که رسیدم، چطوری باید در یک شهر ناآشنا خودم را به هتل برسانم؟ کجا غذاهای خوب پیدا می‌شود؟ چه جاهای بکری هست که می‌توانم بروم؟ خلاصه، هر چیزی که درباره شهر و مقصدتان بخواهید، در راهنمای سفرها و وبلاگ سفر زورق جوابش را پیدا می‌کنید.

شاید شما هم موقع سفر برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، دردسرهایی کشیده‌اید، شاید بلیط هواپیما در تاریخی که می‌خواستید را پیدا نکردید، پروازی که به شما در آن تاریخ پیشنهاد شده خیلی گران بوده یا از ایرلاین خوبی نبوده، فقط برای اینکه شما خودتان یک دسترسی کامل و بدون واسطه و پرسرعت نداشته‌اید که بتوانید همه گزینه‌های موجود بلیط هواپیما و هتل اقامتتان را با جزئیات ببینید و امکان انتخاب داشته باشید. زورق کارش را از همچین تجربه و با همین هدف شروع کرده که این امکان را به مسافر ایرانی بدهد تا سفر را با همان کیفیتی که خود مسافر می‌خواهد، تجربه کند؛ از مراحل سریع رزرو آنلاین هتل و پرواز گرفته تا پشتیبانی ۲۴ ساعته برای آرامش خاطر در سفر و همه اطلاعات لازمی که در راهنمای سفرهایش به‌صورت رایگان به مسافر می‌دهد

نکتهها و مراحل خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید آنلاین بلیط هواپیما هم مثل همه خریدهای آنلاین، سه مرحله دارد؛ انتخاب، پرداخت و دریافت محصول. اولین و مهم‌ترین مرحله برای مسافران، انتخاب بلیط هواپیما و پرواز مناسب است. بسته به مقصد و تاریخی که در نظر دارید، می‌توانید پروازهای مختلف را ببینید و بهترین ساعت و قیمت را انتخاب کنید. گاهی جابه‌جایی یک روزه در تاریخ سفرتان، می‌تواند قیمت بلیط هواپیما را تغییر بدهد. خیلی وقت‌ها هم، خرید زودتر، در پایین‌تر آمدن قیمت بلیط هواپیما تاثیر زیادی دارد. معمولا هرچه زمان سفرتان به تاریخ خریدتان نزدیک‌تر باشد، قیمت بلیط هواپیما بیشتر می‌شود. در زمان انتخاب بلیط هواپیما، باید به نام فرودگاه مبدا و مقصد، ساعت دقیق پرواز و تعداد توقف‌های هر پرواز توجه کنید. گاهی اوقات بدون توجه به تعداد توقف، پروازی را می‌خرید که به‌جای ۳ ساعت، ۲۴ ساعت در راه است و یک یا دو توقف طولانی در شهرهای دیگر دارند. بعد از انتخاب بهترین پرواز و ورود اطلاعات لازم، مرحله پرداخت و خرید بلیط هواپیما است. در اینجا می‌توانید هزینه را آنلاین و از طریق کارت‌های عضو شتاب پرداخت و خریدتان را قطعی کنید. بعد از این، بلیط هواپیما به مقصد انتخابی‌تان برای شما ایمیل می‌شود و می‌توانید سفرتان را آغاز کنید.

سفری خوب با بهترین بلیط هواپیما همراه با زورق

زورق یکی از سایت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل است که چند سال است با  یک هدف خیلی ساده اما بزرگ کارش را شروع کرده؛ فراهم کردن امکان سفری آسان، دلخواه و مطمئن برای مسافر ایرانی. حالا هم با گذشتن  چند سال متمادی از فعالیتش و تجربه‌اش در این زمینه، توانسته رضایت مسافرانش را جلب کند و این افتخار را برای خودش داشته باشد که تامین‌کننده نیازهای سفر آن‌ها باشد؛ نیازهایی که به بهترین و باکیفیت‌ترین حالت برطرف می‌شوند؛ از خرید بلیط هواپیما از میان ۱۰۰۰ ایرلاین‌ داخلی و خارجی گرفته تا رزرو آنلاین هتل از بین ۴۰۰ هزار هتل در دنیا و البته در اختیار گذاشتن راهنماهای سفر جامعی از مقاصد مختلف دنیا که خودش به‌عنوان گنجینه‌ و مزیتی بزرگ برای مسافران محسوب می‌شود.

مراحل خرید بلیط هواپیما در زورق هم همچون سایت‌های خرید آنلاین دیگر، شامل انتخاب، پرداخت و دریافت بلیط هواپیما می‌شود. اما یکی از تفاوت‌های زورق با سایت‌های دیگر، در تعداد ایرلاین‌های ایرانی و خارجی برای خرید بلیط هواپیما است؛ شما می‌توانید در زورق از بین هزاران ایرلاین دنیا بلیط هواپیما انتخاب و با بهترین قیمت خرید کنید. کاربران زورق می‌توانند هروقت از سال و در هر ساعت از شبانه‌روز، رزرو آنلاین هتل و پرواز را بدون هزینه‌های اضافی با پرداخت آنلاین و ریالی از طریق درگاه بانک‌های معتبر ایرانی انجام دهند و همان لحظه تاییدیه رزرو بگیرند. بعد از خرید هم، زورق برایتان رسید قطعی خرید را ارسال می‌کند و می‌توانید از خریدتان مطمئن باشید. پروازهای چارتری زورق هم که برای مقاصد داخلی فعال هستند، با ضمانت خرید ارائه می‌شوند و در این صورت می‌توانید نسبت به پرواز قطعی بلیط هواپیمای پرواز چارترتان مطمئن باشید. در صورتی که برای سفارت احتیاج به بلیط هواپیمای مهر شده داشته باشید، فقط با یک کلیک می‌توانید به زورق درخواست بلیط مهر شده بدهید و برگه مهر شده بلیط هواپیما را درب منزلتان تحویل بگیرید. رزرو هتل در زورق هم، با امکان انتخاب از میان صدها هتل در هر مقصد، تصمیم‌گیری و خرید را برایتان راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این‌ها زورق کارگزار ویزای بعضی مقاصد در دنیا هم هست تا ویزا را هم بدون دردسر دریافت کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته زورق و دریافت لحظه‌ای بلیط هواپیما و واچر هتل، بلافاصله پس از خرید، رزرو آنلاین هتل و پرواز را برای مسافر ایرانی در دسترس‌تر، قابل اطمینان‌تر و راحت‌تر از همیشه کرده است. هدف گروه زورق، گسترش سرویس‌های رزرو آنلاین هتل و پرواز و خدمات جامع سفر با حفظ و بهبود کیفیت و استانداردهای تعریف شده‌‌ی امروز است. نهایتِ هدف این است که شما با مراجعه به سایت همه نیازهای سفرتان را در یک وب‌سایت واحد برطرف کنید و نیازی به جستجو و تحقیق بیشتر نداشته باشید. اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل زورق را هم می‌توانید از گوگل‌پلی و اپ‌استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

زورق در همه مراحل سفر همراهی‌تان می‌کند.

شما فقط چمدان ببندید.

zorag چند راهکار مفید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *