جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پیتزا زیگ زاگ تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ مرداد ۱۳۹۶

امروزه فست‌فودها یکی از پرطرفدارترین غذاها مخصوصاٌ در میان جوانان هستند. با قدم زدن در خیابان‌های یک شهر تعداد زیادی از آن‌ها را می‌بینید. یکی از غذاهای خوشمزه با مشتریانی پروپا‌قرص در این رستوران‌ها، پیتزاست. این غذا که اوایل به نام کش‌لقمه معروف بود، کم‌کم در میان مردم جای خود را باز کرد. به طوری که حداقل هفته‌ای یک بار جزء برنامه غذایی خانواده‌ها از جمله هم‌وطنان عزیز تهرانی است. اواسط پاییز ۱۳۹۵ شاهد افتتاح رستورانی در خیابان ۳۵ متری سعادت‌آباد به نام پیتزا زیگ‌زاگ بودیم. جایی که بعد از چند ماه با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین پیتزاها و غذاهای خوشمزه، به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در تهران تبدیل شد. گفتنی است که مدیریت این مجموعه را جناب آقای صوفی‌پور بر عهده دارند. محیطی سرشار از آرامش و برخورد صمیمانه و مؤدبانه پرسنل نیز از جمله عوامل جذب مشتریان به این رستوران هستند.

دکوراسیونی زیبا به همراه میز و صندلی‌های ساده اما زیبای زیگ‌زاگ، بهترین گزینه برای قرارهای دوستانه و دورهمی‌های خانوادگی است. این رستوران در دو طبقه مجزا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. فضای پیتزا زیگ‌زاگ به گونه‌ای نیست که مشتریان حس وارد شدن به محیطی رسمی را داشته باشند. برعکس، جوی بسیار گرم و صمیمی بر این رستوران حاکم است.

از همه این‌ها که بگذریم، منوی پیتزا زیگ‌زاگ شامل انواع پیتزا با طعم‌های فوق‌العاده، نوشیدنی‌های سرد، پیش‌غذاها، پاستاها، برگرها، ساندویچ‌ها و غذاهای ایرانی است. همچنین، انواع سالادهای خوشمزه نیز در این رستوران سرو می‌شوند. مطمئناٌ از چشیدن طعم عالی سالاد سزار زیگ‌زاگ پشیمان نخواهید شد. معروف‌ترین غذای این رستوران پیتزا چیکن لاور است که با بهترین مواد و باکیفیت بالایی طبخ می‌شود. پنه مرغ با سس خامه و پنیر گریل شده، برگر پیاز سوخاری و سالاد مخصوص زیگزاگ از جمله پرطرفدارترین غذاهای منوی این رستوران به شمار می‌روند. باید بدانید که پیتزاهای زیگ‌زاگ، در سه طعم و سه سبک مختلف تهیه می‌شوند. می‌توانید هرکدام را همراه با کراست ساده، کراست سوسیس ژاپنی و کراست هات‌داگ پنیری سرو کنید. وجود کراست در دیزاین پیتزاهای این رستوران، آن را به یکی از متمایزترین و بهترین فست‌فودها در تهران و ایران تبدیل کرده است.

اگر گاهی مایل به‌صرف صبحانه در بیرون از منزل هستید، این رستوران با سرو دلچسب‌ترین صبحانه‌ها در خدمت شماست. می‌توانید روز دل‌انگیز خود را با غذاهایی همچون املت ایرانی، اوت میل میوه، صبحانه سنتی ایرانی و صبحانه انگلیسی زیگ‌زاگ شروع کنید.

مطمئناٌ با یک‌بار سر زدن به این رستوران از مشتری‌های ثابت آن خواهید شد.

آدرس: تهران، خیابان سعادت‌آباد، خیابان ۳۵، پلاک ۱.

شماره تماس:۱۸۹۴ ،۸۸۵۶۵۱۶۰-(۰۲۱ )

پیتزا زیگ زاگ تهران 1 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران 2 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران 3 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران 4 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران 5 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران 6 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران 7 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران 8 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران 9 پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران پیتزا زیگ زاگ تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • تارا

    یکی از دوستان تعریف اینجاشون کرد. داشتم در مورد کیفیتش گوگل می کردم که این کامنت را دیدم که خیلی منفی بود. اما جاهای دیگه همچین نظر تند و منفی ندیدم به غیر از یکی دیگه که گفته بود بی تربیت هستند!؟ به نظرم اینطور کامنت ها افراطی یا با سو نیت هستند.

    ۱۵ شهریور, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نجاتی

    غذا بسیار بی کیفیت بود
    متاسفم که اینهمه پول دادم
    خمیر پیتزا فاسد و بو میداد
    گوشت هم بسیار بد و مانده بود

    ۱۱ شهریور, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد