جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پیتزا آمیتیس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۶ شهریور ۱۳۹۶

خیابان فاطمی یکی از خیابان‌های قدیمی در مرکز تهران می‌باشد. تا پیش از انقلاب این خیابان نام‌های مختلفی از جمله خیابان آریا‌مهر، سازمان‌آب و ایران نوین را با خود حمل می‌کرد. اما بعد از شهادت دکتر حسین فاطمی به افتخار این مرد بزرگ نام وی را بر آن نهادند. خیابان فاطمی مانند بسیاری از خیابان‌های تهران تا چشم کار می‌کند پر از کافه و رستوران‌های کوچک و بزرگ است. مکان‌هایی که برای افراد خسته از کار و یا شاید خسته از ناملایمات روزگار مثل قرص آرام‌بخش می‌ماند. یکی از این رستوران‌ها پیتزا آمیتیس است که چند سال پیش در دل این خیابان شلوغ و پر‌همهمه راه‌اندازی شد.
فضای بزرگ و دنج رستوران با رنگ‌آمیزی مناسب دیوارها و نور مناسب یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های خصوصی شماست. لازم به ذکر است که آمیتیس در ۲ طبقه کاملاٌ مجزا میزبان مهمانانش است. طبقه دوم این رستوران به‌عنوان کافی‌شاپ استفاده شده و با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و قهوه‌های خوش عطروطعم بهترین پذیرایی‌ها را از شما می‌کند. یکی از جذابیت‌های این رستوران وجود تابلوهای زیبای نقاشی بر روی دیوارهای نارنجی‌رنگ آن می‌باشد. شاید بدون توجه به گذر زمان لحظاتی طولانی محو تماشای این تابلوها شده و به هنر تصویرگر آن‌ها احسنت بگویید.
آمیتیس همه پیشرفت‌هایش را مرهون سابقه ۱۷ ساله مدیریت محترم در زمینه فست‌فود و رستوران‌داری می‌داند. شاید به جرأت بتوان گفت که کیفیت و طعم پیتزاهای این رستوران را در هیچ جای دیگری در تهران تجربه نمی‌کنید. گفتنی است که مواد اولیه برای تهیه این پیتزاهای خوشمزه و لذیذ به‌صورت روزانه و تازه تهیه می‌شود.
در میان پیتزاهای این رستوران، پیتزایی که برخلاف بقیه با گوشت مرغ تهیه می‌شود طرفداران بیشتری در میان مشتریان دارد. وجود ادویه کاری در این پیتزا عطروطعم دیگری به آن می‌دهد. پیشنهاد دیگر مسئولین این رستوران به شما، پیتزا گریل با طعمی فوق‌العاده و به‌یاد‌ماندنی می‌باشد. در پیتزا آمیتیس، برحسب تعداد نفرات می‌توانید پیتزاهایی با سایزهای مختلف را سفارش دهید. پیتزاهای تک نفره، ۴ یا ۵ نفره مناسب خانواده‌ها و پیتزاهایی با سایز متوسط که برای قرارهای ۲ یا ۳ نفره شما گزینه خوبی هستند. خبر خوش این‌که علاوه بر پیتزا مرغ سوخاری این رستوران که با ادویه‌های عالی و خاص آمیتیس طبخ می‌شوند را نیز می‌توانید سرو کنید. طعم این مرغ‌های سوخاری واقعاٌ معرکه است. یکی از نکاتی که کارکنان آمیتیس جهت رضایت بیشتر مشتریان به آن اهمیت خاصی می‌دهند، نظافت مداوم فضای رستوران است. محیط آمیتیس، همیشه تمیز و عاری از هر گونه آلودگی می‌باشد.
اگر گذرتان به خیابان معروف فاطمی افتاد، حتماٌ سری هم به این رستوران زده و دلی از عزا در بیاورید. مطمئناٌ با یک‌ بار میل کردن پیتزاهای فوق‌العاده آن از مشتریان پروپاقرص آمیتیس خواهید شد.
آدرس: خیابان دکتر فاطمی، روبروی هتل لاله، پلاک ۲۷۵.
شماره تماس: ۸۸۹۷۴۸۲۵،۸۸۹۷۴۸۲۶،۸۸۹۷۴۸۲۷ -(۰۲۱)

پیتزا آمیتیس تهران 1 پیتزا آمیتیس تهران

پیتزا آمیتیس تهران 2 پیتزا آمیتیس تهران

پیتزا آمیتیس تهران 3 پیتزا آمیتیس تهران

پیتزا آمیتیس تهران 4 پیتزا آمیتیس تهران

پیتزا آمیتیس تهران 5 پیتزا آمیتیس تهران

پیتزا آمیتیس تهران 6 پیتزا آمیتیس تهران

پیتزا آمیتیس تهران پیتزا آمیتیس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *