جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

تاریخ بروزرسانی :
۳۰ دی ۱۴۰۲

در چند سال اخیر جزیره کیش به قطب گردشگری در جنوب کشور تبدیل شده است . تفریحات کیش یکی از عوامل جذب توریست هاست . تفریحاتی که هر کدام به تنهایی هیجان وصف ناپذیری را به شما خواهند داد . تفریحات آبی کیش همچون جت اسکی ، بنانا ، پارک آبی ، غواصی و … از جمله بهترین تفریحات در کیش هستند . در ادامه هیجان انگیزترین تفریحات در سفر به کیش را معرفی کرده ایم تا با آشنایی بیشتری انتخاب کنید . زیرا به دلیل اینکه این تفریحات گران هستند ، نمی توانید همه آنها را تجربه کنید .

تم پارک آبی اوشن

یک مکان منحصر به فرد در جزیزه کیش که زمان فراموش نشدنی و ساعات خوشی را برای شما فراهم میسازد تم پارک آبی اوشن کیش است.تم پارک آبی اوشن یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی کیش بوده، این پارک آبی اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز ایران است که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است. محوطه پارک آبی چند رستوران و نوشیدنی فروشی، مرکز خرید و اسپا وجود دارد. ها هم جدا از آقایان می توانند در این پارک آبی استفاده کنند.

تم پارک آبی اوشن پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

ویبیت کیش

یکی دیگر از جدیدترین و پرطرفدارترین تفریحات آبی جزیره کیش پارک آبی و بادی مارینا یا همان ویبیت کیش است. پارک بادی مارینا بزرگترین و مجهز ترین پارک آبی دریایی در ایران است.

ویبیت کیش پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

فلای بورد

فلای بورد یکی از وسایل ورزشی می باشد که به وسیله آن تا ارتفاع ۱۲ متری از سطح دریا بالا می روید و می توانید پرواز کنید و به داخل دریا شیرجه بزنید . این انتخاب یکی از هیجان انگیزترین تفریحات است . البته کمی گران قیمت تر از سایر تفریحات است . فلای برد یکی از لذ بخش ترین قسمت های تور کیش است.

فلای بورد پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

جایروکوپتر

جایروکوپتر جدیدترین تفریح جزیره کیش می باشد که شبیه هلیکوپتر و هواپیما می باشد . این تفریح با استقبال خوبی روبه رو بوده است . به وسیله آن می توان در بالای خلیج فارس در فضایی آرام پرواز هوایی داشت و از آن لذت برد .

جایروکوپتر پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

غواصی

غواصی یکی از محبوب ترین تفریحات کیش است . به قبل خایج فارس بروید و از زیبایی های آن و همراهی با جانوران و ماهای های دریایی لذت ببرید . به علاوه اینکه در جزیره کیش کلاسهای آموزش غواصی برگزار می شودو همین امر جزیره کیش را به قطب غواصی کشور تبدیل کرده است . غواصی در کیش برای تمام فصول امکان پذیر می باشد . سایت های غواصی مختلفی در جزیره کیش وجود دارد . لازم به ذکر است برای اشخاصی که تجربه غواصی ندارند سایت های غواصی با عمق کم وجود دارد .

غواصی پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

شاتل

از تفریحات لذت بخش و هیجانی کیش شاتل است که به دو صورت دسته جمعی و هم تک نفره انجام می گیرد . به این صورت است که فرد سوار بر تیوبها می شود و به وسیله قایق های تندرو ، روی سطح دریا با سرعت بسیار بالایی کشیده می شود . برای شاتل سواری باید ماهیچه های قوی داشته باشید تا در هنگام دور زدن قایقها از روی تیوب به داخل آب نیافتید .

شاتل پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش
اسکوتر زیر دریایی کیش

برای افرادی که شنا یا غواصی بلد نیستند ، اسکوتر زیر دریایی در نظر گرفته شده است . به کمک این دستگاه می تواند به راحتی در زیر دریا غواصی کنند . این دستگاه امکان غواصی برای افراد بالای ۱۲ سال فراهم آورده است . برای استفاده از این دستگاه مایو ، حوله و دمپایی فراموش نشود .

اسکوتر زیردریایی پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

گشت با قایق تندرو

ساحل کیش از بهترین مکان ها برای تفریح در کیش است . سوار قایق تندرو شوید و در آبهای نیلگون خلیج فارس بچرخید و از طبیعت آن ببرید . به علاوه اینکه سوار شدن بر قایق تندرو هیجان خاصی دارد . این تفریح را می توانید بصورت گروهی نیز تجربه کنید .

گشت با قایق تندرو پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

بنانا کیش

بنانا یکی از تفریحات دریایی جزیره کیش می باشد . می توان بصورت تک نفره و دسته جمعی این بازی را انجام داد . این بازی به بصورت تیوب شبیه موز می باشد که تیوبها به انتهای قایق های تندرو وصل می شوند . با وسیله این قایقهای روی سطح آب دریا کشیده می شود .

بنانا کیش پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

کیبل اسکی کیش

ایران یکی از مطرح ترین کشورهای دنیا در زمینه کیبل اسکی می باشد . در خاورمیانه اولین سایت کیبل اسکی به جزیره کیش تعلق دارد . همچنین جزیره کیش بزرگترین سایت کیبل اسکی جهان را دارد . این تفریح یکی از لذت بخشترین تفریحات جزیره کیش می باشد که به راحتی نمی توان از آن گذشت . کیبل اسکی شرایط سنی خاصی ندارد و کاملا بی خطر و ایمن می باشد .

کیبل اسکی کیش پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

پاراسل از تفریحات لذت بخش کیش

برای استفاده از پاراسل می توان به همراه با خانواده سوار بر چتر پارسل شد و به وسیله قایق کشیده شد تا یک اوج گیری خوب و لذت بخشی گرفت . ارتفاعی که به وسیله چتر پارسل می توان گرفت بین ۱۵۰-۳۰۰ متر می باشد و از بالا منظره ای زیبای کیش را تماشا کرد .

پاراسل پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

 

آموزش و پرواز با گلایدر از تفریحات هیجانی جزیره کیش

پرواز گلایدر در آسمان کیش یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات جزیره کیش است . برای افرادی که به پرواز علاقه دارند بسیار عالی است و یک هیجان وصف ناپذیری را تجربه می کند . این تفریح در نظرسنجی از سایت tripadvisor محبوبیت ویژه ای دارد .

گلایدر پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

جت اسکی

اکثرا با جت اسکی آشنایی داریم . تفریحی مهیج که همه چیز دست خودت می باشد می توانید تند برانید یا آهسته سواری کنید . اما باید آموزش ببینید . قوانین و مقررات آن را نیز رعایت کنید زیرا اگر وسیله مشکلی پیدا کند جریمه نقدی باید پرداخت کنید .

جت اسکی پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    از پرطرفدار ترین تفریحات کیش الان میشه به جت اسکی بنانا شاتل و پاراسل اشاره کرد.سافاری هم خیلی جذابه

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    تفریخات کیش همش عالیه … خداروشکر این ی دونه شهر یا جزیره تو کشور ب خوبی خودشو بالا کشیده … سعی کنید با جیب پر ب کیش برید چون حسرتش ب دلتون میمونه.. پاراسل و غواصی اش عالیه

    ۴ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *