جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پردیس سینمایی کورش تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

بزرگترین پردیس سینمایی کشور در طبقات ۳- ۴- ۵- ۶ مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش با سرمایه گذاری گروه صنعتی گلرنگ (بخش خصوصی) و تلاش مهندسان و متخصصان ایرانی در طی چهارسال گذشته ساخته شده است. پردیس سینمایی کورش با احترام به تماشاگر ایرانی و با هدف کمک به توسعه سینمای ملی به بهره‌برداری رسیده و به طور یقین سهم مهمی در اعتلای سینمای ایران و جذب مخاطبان ایرانی ایفا خواهد کرد.

سالن‌های سینما و آمفی‌تاتر

۱۶۰۰۰ متر مربع از مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش به ۱۴ سالن سینما اختصاص داده شده که ۲۸۰۰ صندلی به ظرفیت سینماهای کشور اضافه می‌کند. به کارگیری مدرن‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری دیجیتال و آنالوگ و پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های نورپردازی تاتر، از ویژگی‌ها‌ی منحصربه‌فرد این پردیس سینمایی است. به یاد سینماهای خیابان لاله‌زار تهران، اسم چهارده سالن سینمای قدیمی این خیابان، روی سالن‌های پردیس سینمایی کورش گذاشته شده است اسامی‌ای که خاطره سینماهای مشهوری چون «گراند سینما»، «لاله زار»، «فاروس»، «مایاک»، «خورشید نو»، «نادر»، «سینما تاتر البرز»، «سینما تاتر شهرزاد»، «کریستال»، «متروپل»، «رکس»، «ایران»، «ونوس»، «تابان» را در اذهان زنده می‌کند.

سینمای مخصوص ناشنوایان
سینمای مخصوص فیلمهای کودکان
تاتر کودکان و خیمه شب بازی
دو سالن سینمای سه بعدی
سینمای مخصوص فیلمهای کوتاه
مستند و پویانمایی
سینماتک مخصوص نمایش آثار کلاسیک
سینما و فیلمهای مخاطب خاص
سینمای تابستانی
دو سالن اختصاصی تاتر با امکانات کاملا حرفه‌ای
دو سالن اجرای موسیقی

ظرفیت سالن ۱ – گراند سینما (۳۳۵ نفر)
سالن ۲ – فاروس (۳۳۵ نفر)
سالن ۳ – لاله‌زار (۱۹۶ نفر)
سالن ۴ – مایاک (۲۲۴ نفر)
سالن ۵ – خورشید نو (۱۹۰ نفر)
سالن ۶ – نادر (۱۹۰ نفر)
سالن ۷ – سینما-تئاتر البرز (۲۵۳ نفر)
سالن ۸ – سینما-تئاتر شهرزاد (۲۶۰ نفر)
سالن ۹ – کریستال (۱۹۶ نفر)
سالن ۱۰ – متروپل (۲۲۴ نفر)
سالن ۱۱ – رکس (۱۹۰ نفر)
سالن ۱۲ – ایران (۱۹۰ نفر)

خدمات بوفه و کافی شاپ
بوفه‌های مجهز و متنوع طبقات سوم و ششم، بستنی فروشی طبقه سوم و کافی‌شاپ طبقه پنجم در جهت ارائه بهترین خدمات به تماشاگران سینما و مشتریان مجتمع طراحی و ساخته شده است.

رستوران VIP
رستوران VIP در طبقه پنجم پردیس کورش، با رویکرد پذیرایی از مهمانان ویژه با امکان ورود اختصاصی به سالنهای سینما طراحی شده و در کنار آن یک سالن کوچک سینما برای هیات‌های داوری جشنواره‌ها‌ی فیلم یا برگزاری جلسات خصوصی نمایش فیلم ساخته شده است.

گالری
گالری مجموعه با قابلیت تبدیل به یک گالری مهم شهر تهران با هدف برگزاری نمایشگاه مجسمه، نمایشگاه عکس، نمایشگاه نقاشی، نمایشگاه هنرمدرن، نمایشگاه کتاب، ورک شاپ‌های تخصصی مجسمه سازی، نقاشی، گرافیک، عکاسی وهنر مدرن طراحی شده است و همزمان با گشایش مجتمع مجموعه‌ای از مجسمه‌های فلزی ساخته شده با ضایعات فلزی مجموعه، در محوطه پیاده‌رو غربی و طبقه پنجم ساختمان به نمایش در خواهد آمد.

مهد کودک
مهد کودک مهد کودک «قصه من» در طبقه سوم مناسب نگهداری کودکان ۳ تا ۶ سال به صورت تمام وقت یا ساعتی با قابلیت نگهداری فرزندان مراجعان سینما و سایر بخشهای تجاری

رستوران و کافی شاپ:
۶ باب رستوران با برندهای معتبر داخلی و خارجی در طبقه دوم و در مجاورت شهربازی. ۶ باب رستوران در طبقات سوم، چهارم، پنجم، ششم، زیرزمین اول و زیرزمین دوم. واحدهای تجاری

فروشگاه هایپراستار همراه با ۶۰۰ واحد تجاری.

شهربازی
شهربازی ژوپیتر با جدیدترین بازی‌ها‌ی تفریحی برای گروه‌ها‌ی مختلف سنی و مجموعه‌ای از رستورانهای متنوع در طبقه دوم مجتمع.

برگزاری رویدادها، همایش‌ها‌ و جلسات رسمی. برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع. برگزاری جشنواره‌‌‌های متنوع سینمایی و تاتری و جشنواره‌‌‌های موسیقی.

محدودیت پارکینگ در روزهای تعطیل

تماشاگر گرامی:
از آنجا که طبقات پارکینگ مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش مورد استفاده همه بازدیدکنندگان مجتمع است، پردیس سینمایی کورش مسوولیتی در قبال پارک خودروی شما به خصوص در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیل ندارد و با توجه به ازدحام و ترافیک خیابان های منتهی به این مجتمع در روزهای تعطیل، زمان خود را به منظور از دست ندادن سانس مورد نظر محاسبه فرمایید.
آدرس : بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی شماره ۵۷
تلفن گویا: ۴۷۰۱

پردیس سینمایی کورش 1 پردیس سینمایی کورش تهران

پردیس سینمایی کورش 2 پردیس سینمایی کورش تهران

پردیس سینمایی کورش 3 پردیس سینمایی کورش تهران

پردیس سینمایی کورش 4 پردیس سینمایی کورش تهران

پردیس سینمایی کورش پردیس سینمایی کورش تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    كوروش مجموعه بسيار شيك و زيباييست و اكثر برندهاي مارك رو مي تونيد در اين مجتمع پيدا كنيد و در زمان مسابقات مهم فوتبال پرديس سينمايي كوروش رويداد ورزشي مهم رو بر پرده بزرگ اكران مي كند كه در نوع خود خيلي بسيار جالب است

    ۲۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد