جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هنجارشکنی، علت بستن محوطه آبشار مارگون فارس بود

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ تیر ۱۳۹۷

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سپیدان گفت: تعطیلی یک روزه محوطه آبشار مارگون در پی هنجار شکنی برخی گردشگران در این محل بود که این محوطه گردشگری اینک (دوشنبه) بطور کامل بازگشایی شد.
قاسم پاک نژاد، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعدادی مطلب و کلیپ طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد که بیانگر این بود برخی گردشگران در این محوطه اقدام به هنجارشکنی و انجام رفتار مخالف شئون اسلامی کرده اند.
وی اضافه کرد: متعاقب این قضیه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سپیدان خواستار نظم دهی و نظارت بیشتر بر محوطه آبشار مارگون شد.

abshar هنجارشکنی، علت بستن محوطه آبشار مارگون فارس بود
این مقام ادامه داد: بر این اساس یکشنبه بنری با مضمون اعمال محدودیت تردد در این محل نصب و عملا محدودیت هایی هم در مورد رفت و آمد به این محل اعمال شد که این روند به سمت تعطیلی کامل محوطه آبشار مارگون پیش می رفت.
پاک نژاد افزود:با مذاکراتی که در این زمینه شد، دوشنبه ۲۵ تیرماه این محدودیت تردد به محوطه آبشار مارگون برداشته شد و اکنون وضعیت به حالت عادی بازگشته است.
معاون فرمانداری سپیدان گفت: نظارت و کنترل در خصوص رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی در مجموعه آبشار مارگون از امروز افزایش خواهد یافت.
وی اضافه کرد: این منطقه تحت حفاظت محیط زیست قرار دارد و متاسفانه سیاست های دوگانه ای که در مدیریت اینگونه محل ها اعمال می شود مانع از انسجام و مدیریتی مقتدر است که دنبال این مساله هستیم که مدیریت این محوطه بصورت یکپارچه انجام شود.
پاک نژاد اظهار داشت: به بنظر می رسد بهترین گزینه برای مدیریت این مجموعه، مجامع محلی و گردشگری مستقر و ساکن در این محوطه هستند.
آبشار مارگون در دره های غربی شهرستان سپیدان استان فارس در فاصله حدود ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.
منبع: ایرنا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *