جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

همکاری کیش با شرکت های ترکیه در زمینه گردشگری حلال بررسی می شود

تاریخ بروزرسانی :
۷ بهمن ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۰۷-به گزارش سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان روز سه شنبه بیان کرد: در مدت برگزاری نمایشگاه گردشگری EMIT 2015 در استانبول ترکیه، مدیرعامل هلدینگ آنی تور اظهار کرد که بسیاری از مردم مسلمان ترکیه علاقه مند به سفر به شهری با امکانات تفریحی فراوان ضمن رعایت قوانین شرعی هستند و جزیره کیش را یکی از بهترین فرصت های تحقق این امر مهم دانست.

وی با اشاره به این که توسعه گردشگری حلال به ویژه برای استفاده گردشگران مسلمان از اهداف مهم گردشگری دولت است از آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص خبر داد.

مونسان با اشاره به برنامه ریزی برای سفر مسوولان تور اپراتور ترکیه به جزیره کیش در روزهای اخیر ابراز امیدواری کرد با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش زمینه برای مبادلات بیشتر در حوزه گردشگری با کشور ترکیه فراهم شود.

وی گفت: در مدت حضور در نمایشگاه توافق اولیه بین سازمان منطقه آزاد کیش و هولدینگ آنی تور در راستای توسعه گردشگری صورت گرفت.

هلدینگ آنی تور با بیش از یک هزار و ۵۰۰ نمایندگی در سراسر ترکیه بزرگترین تور اپراتور این کشور است.

تور اپراتور Tour Operator به عنوان یکی از مراکز اصلی و تاثیرگذار در صنعت گردشگری به شمار می روند، این موسسه ها مسوولیت هماهنگ کردن اجزا تشکیل دهنده تور را به عهده دارند. تور اپراتور را می توان تولیدکننده تور نامید زیرا با خرید مواد اولیه (پرواز، هتل و …) که تاریخ مصرف مشخص دارند اقدام به تولید تور می کنند.

تور اپراتورها پس از عقد قرارداد با موسسه ها و تولید بسته های مسافرتی، می توانند خدمات خود را با قیمت های رقابتی و به صورت عمده به مراکز فروش خدمات به مسافر در مبدا ارایه کنند.

بیست و دومین نمایشگاه گردشگری ترکیه با نام ۲۰۱۵ EMIT با حضور یک هزار و صد شرکت کننده از ۷۰ کشور جهان از دوم تا پنجم بهمن ماه در استانبول ترکیه برگزار شد.

468 همکاری کیش با شرکت های ترکیه در زمینه گردشگری حلال بررسی می شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *