جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل گامبرون کیش

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

جزیره‌ کیش از زیباترین جزایر جنوبی کشور است که هتل‌های زیاد و متنوعی دارد. هتل گامبرون یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های این جزیره است که به تازگی تاسیس شده است. برای آشنایی با این هتل و امکانات آن، با نکست هالیدی همراه شوید.
کیش، همچون مرواریدی در دل خلیج فارس است که جاذبه‌های گردشگری آن، گردشگران داخلی و خارجی را به سمت خود می‌خواند. تور کیش از پرطرفدارترین تورهای داخلی است که در آژانس‌های مسافرتی به فروش می‌رسد. این حجم از گردشگران، باعث رونق هتل‌سازی و بوجود آمدن هتل‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوت در جزیره‌ی کیش شده است. هتل‌های کیش اغلب کیفیت خوبی داشته و نوساز هستند. در این مقاله می‌خواهیم هتل گامبرون را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین هتل‌ّهای جزیره است.

20274 هتل گامبرون کیش
هتل ۴ ستاره‌ تاپ گامبرون جزیره‌ی کیش در اسفند سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است و یکی از هتل‌های تازه‌تاسیس این جزیره محسوب می‌شود. این هتل کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ مترمربع، در ۴ طبقه ساخته شد و جرقه‌ی هتل‌های باکیفیت و زیبای کیش پیوست. این هتل تمام انتظار شما را از یک هتل خوب برآورده می‌کند. البته گفته می‌شود مدیران این هتل قصد دارند به منظور جلب بیشتر رضایت میهمانان خود، امکانات رفاهی و ورزش‌های آبی بیشتری فراهم کنند و مجوز فعالیت هتل را به عنوان هتل ۵ ستاره اخذ کنند. گامبرون نام قدیم شهر بندرعباس (در زمان اشغال پرتغالی‌ها) است و معنی آن «خرچنگ» است.
این هتل در شرق جزیره، در بافت جدید شهر کیش قرار دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب مسافران این است که هتل گامبرون در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید جزیره قرار دارد. فاصله‌ی هتل از فرودگاه، ۹ دقیقه، از مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه، از مراکز خرید ۱ و ۲، ۵ دقیقه، از پلاژ ساحلی بانوان ۶ دقیقه، از مرکز خرید مرجان ۸ دقیقه و از پارک ساحلی مرجان ۹ دقیقه است. لازم به ذکر است که پارک آهوان تنها در چند قدمی این هتل قرار دارد. محوطه‌ی سرسبز هتل، آن را برای پیاده‌روی و لذت بردن از محیطی باطراوت مناسب کرده است.

20276 هتل گامبرون کیش
هتل گامبرون کیش ۸۶ اتاق و سوئیت دارد و پرسنل مجرب آن، آماده‌ی خدمت‌رسانی به میهمانان خود است. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی همچون یخچال، سیستم تهویه‌ی هوا، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، سرویس روزانه‌ی اتاق، آشپزخانه، مبلمان، اینترنت و صبحانه هستند. شما می‌توانید از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گرفته و قبل از ساعت ۱۲ اتاق‌تان را تحویل دهید. از امکانات هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، قایق‌سواری و جت اسکی، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، فست‌فود، کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم، سالن همایش، خشکشویی، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، استخر روباز تابستانی، تاکسی تلفنی، خدمات پزشکی، کتابخانه، لابی، آسانسور، صندوق امانات، روم سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

17333453 1017711478363217 2030937107672858624 n هتل گامبرون کیشهتل گامبرون کیش در میدان ساحل، ما بین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    هتل متاسفانه مشکلات زیادی از جمله رفتار بد پرسنل و سرو صدا داره.در حد هتل ۴ستاره نیست

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    یکی از مهم ترین ویژگی این هتل اینکه به مراکز تجاری و تفریحی نزدیکه،و دومین ویژگی خوش برخورد بودن کارکنان

    ۱۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *