جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل کایا لاله پارک تبریز

تاریخ بروزرسانی :
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل کایا لاله پارک تبریز در تیرماه سال ۱۳۹۵ افتتاح و به بهره برداری رسید. این هتل لوکس و مجهز دارای ۱۴ طبقه و ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت می باشد. ۷ سالن کنفرانس، رستوران و مجموعه های خرید و ورزشی از جمله امکانات و تجهیزات موجود در هتل پنج ستاره کایا لاله پارک می باشد. لازم به ذکر است هتل پارک عضو گروه هتل های زنجیره ای کایا ترکیه می باشد.یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر تبریز است. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردارست. در مجاورت پارک جنگلی باغمیشه قرار گرفته و ازمراکز گردشگری همچون پارک ائل گلی، ارگ تبریز، باغ دز کمال، رب رشیدی و غیره فاصله کمی دارد. این هتل همچنین دسترسی راحتی به دیگر مراکز مهم شهر دارد.

هتل کایا لاله پارک بیش از ۲۰۰ واحد اقامتی متنوع مانند لوکس، جونیور، کانکشن، رویال و اتاق ویژه معلولین دارد که مجهز به سیستم تهویه هوا، گاوصندوق الکترونیکی، تلفن، سشوار، مینی بار، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام هستند. رستوران هتل کایا تبریز (آلاکارت) با سرو غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان است، هم‌چنین کافی‌شاپ هتل کایا با منوی متنوع لحظات خوشی را برای میهمانان این هتل ثبت می‌کند.

کایا2 هتل کایا لاله پارک تبریز

امکانات هتل کایا لاله پارک

هتل کایا لاله تبریز امکانات خوبی نظیر مجموعه ورزشی شامل مرکز سلامت، اتاق پلاتس و یوگا، سونای خشک، سونای بخار، حمام ترک و مراقبت‌های پوستی و ماساژی را برای میهمانانش فراهم کرده است. سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته و استخر هتل کایا تبریز از دیگر امکانات این هتل هستند. هتل کایا تبریز در نقطه‌ای قرارگرفته که نه‌تنها به مکان‌های دیدنی شهر و چند فضای سبز نزدیک است با موقعیت مکانی بسیار خوب امکان خرید را برای مسافران آسان می کند.از هتل کایا لاله پارک دسترسی آسانی به پارک شاه گلی، حمام ترک و مرکز خرید لاله پارک خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید تبریز گردی کنید. با رزرو اینترنتی هتل کایا تبریز اقامتی به‌یادماندنی خواهید داشت.

کایا هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک هتل لاله پارک برای آسایش‌خاطر میهمانان بهترین واحد‌های اقامتی را تدارک دیده‌است. این هتل در مجموع ۲۲۰ اتاق و سوئیت لوکس و مجهز را درون خود جای داده‌است. ازجمله امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به دسترسی به اینترنت، تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، تخت‌های راحت و استاندارد، مبلمان شیک، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی اشاره کرد که در نوع خود بی‌نظیر است.

اتاق ها و سوئیت ها

اتاق‌های یک‌تخته دولوکس برای کسانی که به تنهای سفر کرده‌اند مناسب است. در همین سبک اتاق‌های دو نفره دولکس هم ارائه می‌شود. اما اگر فضا و امکانات بیشتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های جونیور یک‌تخته و دو‌تخته را انتخاب کنید. همینطور برای اقامت لوکس‌تر سوئیت‌های اکسکیوتیو در نظر گرفته شده که باز هم در ظرفیت‌های یک و دو‌تخته ارائه می‌شوند. اما مجلل‌ترین اقامت و بهترین امکانات مربوط به سوئیت رویال هتل است. این سوئیت که مساحتی بیش از ۱۶۰ مترمربع دارد اقامتی رویای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کایا6 هتل کایا لاله پارک تبریز

رستوران و کافی شاپ

طعم خوش لذیذترین غذاهای ایرانی و ترکی به‌همراه بهترین غذاهای فرنگی را در رستوران هتل نوش‌جان کنید. این رستوران که در طبقه دوم واقع شده با بهره‌گیری از حرفه‌ای ‌ترین سرآشپزها و طبخ غذاها با بهترین مواد آماده پذیرایی از میهمانان است. همچنین می‌توانید از این رستوران برای برپایی میهمانی‌های خود استفاده کنید. کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه و قرارهای کاری است. در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه سرو می‌شود.به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید. می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

مجموعه ورزشی

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه تفریحی و ورزشی هتل اشاره کرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متعددی تشکیل شده‌است. اگر به ورزش و تناسب اندام علاقه دارید می‌توانید از سالن بدنسازی مجهز هتل و نیز اتاق‌های پیلاتس و یوگا استفاده کنید. مجموعه آبی هتل هم به شما انرژی مضاعف میبخشد. می‌توانید از شنا در استخر لذت برده و در حمام ترکی و سونای موجود در محل ریلکس کنید. اتاق ماساژ هم بهترین مکان برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی است.

کایا27 هتل کایا لاله پارک تبریز

سالن ها وتالار پذیرایی

این هتل همچنین دارای چندین سالن پذیرایی چندمنظوره جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عقد و عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارهاست. این سالن‌ها به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز بوده و با توجه به هدف برگزاری رویداد، تغییر چیدمان هم امکان‌پذیر است. از دیگر امکانات هتل اینترنت پرسرعت بوده در تمام هتل در دسترس است. برای آن‌دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اند هم پارکینگ اختصاصی فراهم شده‌است. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. به‌علاوه یکی از مزیت‌های این هتل قرار گرفتن در مجاورت مجموعه بزرگ تجاری تفریحی لاله پارک است.

این مجتمع فروشگاه‌های متعددی از برندهای معروف دنیا را در خود جای داده است. به‌علاوه دارای فضایی ویژه بازی و سرگرمی ‌کودکان است. در این مرکز همچنین فوت کورتی شامل بسیاری از رستوران‌های معروف شهر هم قرار دارد. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت و صرف کمترین زمان ممکن به خرید بروید و پس از صرف غذایی خوشمزه به هتل بازگردید.

کایا14 هتل کایا لاله پارک تبریز

نحوه دسترسی به هتل کایا لاله پارک

آدرس: تبریز – بزرگراه پاسداران – میدان شهید فهمیده

تلفن :۰۴۱۳۱۰۱

کایا1 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا3 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا4 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا5 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا7 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا8 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا9 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا10 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا11 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا12 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا13 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا15 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا16 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا17 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا18 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا19 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا20 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا21 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا22 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا23 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا24 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا25 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا26 هتل کایا لاله پارک تبریز

کایا28 هتل کایا لاله پارک تبریز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    من از رستورانش استفاده کردم، برخورد پرسنل بسیار محترمانه بود و غذا ها هم خوش طعم بودن

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    من از رستورانش استفاده کردم، برخورد پرسنل بسیار محترمانه بود و غذا ها هم خوش طعم بودن?

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    جز هتل های لوکس و مردنی هست که در شهر تبریز افتتاح شده و بهترین انتخاب برای اقامت در شهر تبریز هست.این هتل و ائل گلی خیلی خوب هستن

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *