جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل چمران شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل چمران شیراز (۵ ستاره ) واقع در یکی از بهترین نقاط شهر شیراز (بلوار چمران) بلندترین هتل شهر شیراز با دسترسی آسان به مراکز تجاری و گردشگری و با امکانات درخور یک هتل پنج ستاره در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید. هتل چمران دارای ۲۵ طبقه مشتمل بر ۱۶ طبقه اقامتی و ۲۵۰ باب اتاق و سوئیت می باشد که اتاق های واقع در طبقات بالا، دارای نمایی زیبا از شهر شیراز می باشند. موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مراکز تجاری و گردشگری از جمله مزایای اقامت در هتل پنج ستاره چمران شیراز می باشد.

مجموعه متنوعی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها در طبقات مختلف این هتل تدارک دیده شده‌است. تمامی ‌این واحدهای اقامتی بهترین امکانات را به خود اختصاص داده‌اند. برای مثال در فضای اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. مبل، میزتحریر و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امکانات ارائه شده‌است.

چمران 1 هتل چمران شیراز

اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر می‌کنند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند.اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های دو‌تخته هتل را انتخاب کنید.

چمران 3 هتل چمران شیراز

رستورانها و کافه ها

هتل چمران با مجموعه کاملی از رستوران‌ها و کافه‌ها از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. ازجمله رستوران «ملل» که یکی از بهترین رستوران های شیراز است واقع در طبقه سه که دو سالن وسیع و مجهز داشته و با انواع غذاهای بین المللی در بالکن منحصربه‌فرد آن آماده پذیرایی از میهمانان است. صبحانه هتل نیز در این رستوران سرو می‌شود. دعوت می‌کند. طرفداران غذاهای ایتالیایی، می‌توانند از طعم لذیذ انواع پاستا و پیتزاهای تنوری در رستوران «داوینچی» لذت ببرند. این رستوران در طبقه ۲۵ام واقع شده و چشم‌اندازی زیبا رو به شهر دارد. رستوران «پانوراما» در طبقه ۲۴ام قرار گرفته و چشم‌اندازی وسیع از شهر ارائه می‌کند و با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی همراه با اجرای موسیقی زنده میزبان میهمانان هتل است.

کافه رستوران سنتی «باربد» با انواع غذاهای ایرانی و اصیل شیرازی، فالوده شیرازی، عرقیات سنتی و شربت‌های گوارا تجربه‌ای لذت‌بخش برای میهمانان رقم می‌زند. اگر به برگر و انواع غذاهای فست فودی علاقه‌مندید حتما سری به فست فود ویژه هتل بزنید. کافی‌شاپ «چشم‌انداز» واقع در طبقه ۲۳ام و کافی‌شاپ ایتالیایی هتل واقع در قسمت لابی هم مکان‌های مناسبی برای استراحت، معاشرت‌های دوستانه و ملاقات‌های مهم کاری هستند.

چمران 8 هتل چمران شیراز

امکانات هتل چمران شیراز

مجموعه ورزشی هتل شامل سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی است. بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید از انواع خدمات ماساژ بهره مند شوید و فعال و با‌نشاط تر برنامه‌های سفر خود را دنبال کنید. ماساژهای آروماتراپی، حمام مغربی و فیش اسپا ازجمله خدمات آرامشبخش هتل چمران است. یک مرکز بازی‌های رایانه‌ای مجهز به دستگاه‌های XBOX360 نیز برای علاقه‌مندان به این بازی‌ها در نظر گرفته شده‌است.

چمران 4 هتل چمران شیراز

تالارهای پذیرایی

این هتل همچنین دارای چندین سالن پذیرایی چندمنظوره جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارهاست. این سالن‌ها به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند.

مجموعه تجاری

یک مجموعه تجاری در طبقات اول و دوم هتل قرار دارد که شامل شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه آقایان، سالن زیبایی خانم‌ها و بوتیک لباس است. به‌علاوه با اقامت درهتل بزرگ چمران در تمام طبقات به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. به طور خلاصه در این هتل هر آنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید فراهم شده‌است.

چمران 7 هتل چمران شیراز

امکانات هتل چمران شیراز

عمومی : پارکینگ/ دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ آتلیه عکاسی /فروشگاه سوغاتی /آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه /صندوق امانات /لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو /تاکسی سرویس شبانه روزی
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران/ رستوران سنتی /رستوران ايرانی/ رستوران ایتالیائی.
جلسه و همايش :جلسه و همايش / سالن تشریفات/ تالار عروسی.
خارج از هتل: باغچه /فضای باغ در هتل /فضای سبز /فضای بيرون هتل برای نشستن.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر/ اسپا/ سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی /ماساژ.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها/ ویلچر/ رمپ.
مديا و ديجيتال: اينترنت در لابی/ اينترنت در اتاق.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی /مسلط به زبان انگليسی.
راحتی در لابی :تلویزیون در لابی /مبل ميز خدمات .

چمران 9 هتل چمران شیراز

نحوه دسترسی به هتل چمران شیراز

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، بلوار چمران، هتل چمران شیراز.
تلفن :۰۷۱۳۶۲۸۸۴۸۴

چمران 5 هتل چمران شیراز

چمران 6 هتل چمران شیراز

چمران 10 هتل چمران شیراز

چمران 11 هتل چمران شیراز

چمران هتل چمران شیراز

چمران 12 هتل چمران شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل شیک و مدرنیه وای به هیو‌عنوان کیفیت کافی شاپ ها و رستوران های این هتل خوب نیست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل نسبتا خوبی است. تنوع غذاهای صبحانه پایین است. فضای اختصاص یافته برای سرو غذا متناسب با تعداد اتاق ها و میهمانان نیست. وضعیت تهویه مطبوع مناسب نبود. اتاقهای طبقات پایین سرد است

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل خوبی است ولی از مرکز شهر فاصله دارد

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتل چمران دیگه ب یکی از نمادهای شیراز معروف شده، در بلوار چمران شیراز هستش.هتل ۵ستاره و دارای رستورانها و کافی شاپ های زیادی هست.

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *