جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارمیس کیش

تاریخ بروزرسانی :
۱ آبان ۱۴۰۰

هتل پارمیس کیش ، یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردیده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره میباشد که هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و دارا بودن امکاناتی متنوع پیشرو در میان هتلهای می باشد .

نزدیکی به مراکز خرید ازجمله پردیس، مروارید و مرجان از یک طرف و دسترسی راحت به مراکز دیدنی جزیره همچون کشتی یونانی و پارک ساحلی مرجان ازطرف دیگر موجب شده این هتل از محبوبیت زیادی برخوردار باشد.

هتل پارمیس کیش11 800x600 هتل پارمیس کیش

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل موجود است. این واحدها در مجموع ۱۵۲ اتاق، ۱۴ سوئیت، ۲ پنت‌هاوس و ۱ سوئیت ویژه عروس و داماد را شامل می‌شوند. تمامی ‌واحدهای اقامتی به کلیه امکانات رفاهی مجهز هستند. دسترسی به اینترنت، سیستم تهویه‌مطبوع، صندوق‌امانات، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و حمام ازجمله امکانات موجود در همه واحدهای اقامتی هتل است. همچنین بنا به سلیقه خود می‌توانید اتاق‌های رو به جزیره یا رو به دریا را انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید برای ماه عسل به جزیره کیش سفر کنید سوئیت ویژه عروس و داماد هتل پارمیس را فراموش نکنید. چیدمان دلنشین و فضای رمانتیک این سوئیت خاطره خوشی را از شروع زندگی مشترک برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

هتل پارمیس کیش8 600x800 هتل پارمیس کیش

رستوران و کافی شاپ

مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها برای پذیرایی از میهمانان در این هتل تدارک دیده شده‌است. در رستوران اصلی و سفره‌خانه سنتی هتل می‌توانید از صرف لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی لذت ببرید. اگر از دوست‌داران غذاهای‌ ایتالیایی هستید، رستوران «خانه اسپاگیتی» با انواع پاستا، پیتزا و دیگر غذاهای خوشمزه‌ ایتالیایی آماده پذیرایی از شماست. رستوران سنتی هتل هم با طراحی زیبا و چیدمانی سنتی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا برای شما رقم خواهد زد. علاوه بر این‌ها فضای دنج و دلنشین کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای گپ و گفت کنار دوستان و خانواده و نیز صرف انواع نوشیدنی‌های گوارا و دسرهای خوشمزه است.

هتل پارمیس کیش1 800x600 هتل پارمیس کیش

مجموعه ورزشی

در این هتل همچنین مجموعه متنوعی از امکانات تفریحی و ورزشی ارائه می‌شود. استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ این مجموعه به شما انرژی مضاعف بخشیده و خستگی سفر را از بدنتان بیرون می‌کند. در سالن بیلیارد و سالن اختصاصی بازی‌های کامپیوتری هم لحظات شاد و مفرحی را تجربه خواهید کرد.

هتل پارمیس کیش7 800x600 هتل پارمیس کیش

سالن همایش

اگر قصد برگزاری مراسم یا همایشی در جزیره کیش دارید می‌توانید روی سالن اجتماعات هتل پارمیس حساب کنید. این سالن با ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر و تجهیزات کامل، آماده برپای هرگونه مراسم و برنامه‌های مختلف است.

هتل پارمیس کیش10 800x600 هتل پارمیس کیش

با اقامت در هتل پارمیس از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت آن بهره‌مند خواهید شد. برای مثال اجاره اتومبیل‌های لوکس در این هتل امکان‌پذیر است. در فضای هتل به اینترنت وایرلس دسترسی دارید اما در صورت نیاز می‌توانید از کافی‌نت هتل هم استفاده کنید. ترنسفر فرودگاهی با هماهنگی قبلی مهیا است. همینطور در صورت سفر با خودرو شخصی پارکینگ هتل برای شما فراهم است.

نحوه دسترسی

آدرس : کیش ، میدان پردیس ، هتل پارمیس کیش ، هتل پارمیس

هتل پارمیس کیش 800x600 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش2 800x600 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش3 800x600 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش4 800x612 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش5 800x600 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش6 800x619 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش9 600x800 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش12 800x600 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش13 800x600 هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش14 800x600 هتل پارمیس کیش

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%B3 1 هتل پارمیس کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    سروصدای چیلر هتل آزاردهنده بود و آرامش را به هم می زد. شیر رورشویی ما آبریزی داشت و علیرغم چندبار تلاش تعمیر نشد. کارمند رسپشن بسیار خشک بود و رفتارش محترمانه نبود. کیفیت غذا متوسط و در برخی موارد پایین بود، کبابها و جوجه ها خیلی تازه نبودند. ترانسفر خیلی خوب بود.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتل خوب با امکانات خوبی هست و معماری قابل توجهی داره

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • آرش واعظی

    من که از این هتل لذت بردم

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل ۵ ستاره متوسط ساحلی هست ولی فقط از دور ساحل مشخص است زیاد اتاق های رو به ساحل و رو به جزیره تفاوتی نمی کند

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    واقعا بدون اقرار میگم هتل بسیار عالی بود حتی باشگاه استقلال هم چند سال پیش این هتل را برای استراحت انتخاب کرده بود.

    ۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *