رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل پارس ائل گلی تبریز

لینک این مطلب کپی شد!

هتل پارس ائل گلی تبریز ،در طی سال‌های ۷۴ – ۱۳۷۰ طراحی و ساخته شد . پس از یک دوره شش ساله در شهریور ۱۳۸۰ ساختمان آن به پایان رسید ودر ۲۹ اسفند ۱۳۸۰ کار خود را با پذیرش مسافر آغاز کرد. برج اصلی هتل با ۱۷ طبقه و رستوران گردان می‌باشد.

هتل پارس ائل‌گلی هتلی پنج‌ستاره و لوکس در شهر تبریز است. این هتل در منطقه سرسبز و خوش آب‌ و هوای ائل‌گلی واقع شده‌است. نزدیکی به پارک معروف ائل‌گلی موقعیت ویژه‌ای برای این هتل به وجود آورده‌است. با چند قدم پیاده‌روی به این پارک می‌رسید و می‌توانید در محیط سرسبز آن قدم زده و از امکانات تفریحی آن همچون قایق‌سواری در دریاچه لذت ببرید. همچنین با اینکه هتل از شلوغی شهر فاصله داشته، اما به دلیل نزدیکی به مسیرهای اصلی و همینطور‌ای ستگاه مترو دسترسی بسیار راحتی به دیگر نقاط شهر به خصوص اماکن دیدنی و گردشگری ارائه می‌کند. برای مثال با کمتر از ۳۰ دقیقه رانندگی می‌توانید از مسجد کبود، مقبره‌الشعرا، موزه تبریز، خانه مشروطه و غیره دیدن کنید.

-پارس-ائل-گلی-تبریز هتل پارس ائل گلی تبریز

اتاق و سوئیت

این هتل به‌منظور آسایش‌خاطر میهمانان خود بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با بهترین امکانات تدارک دیده است. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق‌ها در دسترس است و همه آن‌ها به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم فراهم شده‌است. به‌علاوه اگر اشیای قیمتی با خود دارید می‌توانید آن‌ را در صندوق‌امانات داخل اتاق‌ نگهداری کنید. چای‌ساز، یخچال و مینی‌بار هم در همه اتاق‌ها موجود است. اگر به تنهایی سفر کرده‌اید اتاق‌های یک‌تخته هتل مناسب شماست. زوج‌ها و گروه‌های دو نفره هم می‌توانند از اتاق‌ها دو نفره که شامل یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره است، استفاده کنند. این اتاق‌ها با دو چشم‌انداز رو به کوه و رو به پارک ارائه می‌شوند. سوئیت‌های دوخوابه هم برای خانواده‌ها یا گروه‌های سه نفره در نظر گرفته شده‌است. البته این سوئیت‌ها قابلیت اضافه کردن دو نفر ظرفیت را هم دارند.

-پارس-ائل-گلی-تبریز4 هتل پارس ائل گلی تبریز

رستوران و کافی شاپ

این هتل با رستوران‌های متنوعی پذیرای میهمانان خود است. ازجمله رستوران‌های «زمرد»، «یاقوت» و «الماس» که در آن‌ها می‌توانید طعم خوش لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را تجربه کنید. دیگر رستوران هتل رستوران گردان بوده که در بام هتل واقع شده و میهمانان می‌توانند در آن علاوه بر صرف غذاهای خوشمزه از تماشای چشم‌انداز فوق‌العاده رو به شهر لذت ببرند. این هتل همچنین یک کافی‌شاپ هم دارد. این کافه که از فضایی شیک و دلنشین برخوردار است با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و میان‌وعده‌های خوشمزه لحظاتی خوش در کنار دوستان و خانواده برایتان رقم می‌زند.
به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

در هتل پارس ائل‌گلی هرآنچه برای یک اقامت آسوده نیاز است فراهم شده‌است. برای مثال در این هتل در تمامی ‌فضاها اینترنت در دسترس است و در صورت سفر با اتومبیل شخصی، پارکینگ برای شما فراهم است. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. غرفه‌های تجاری و فروشگاه‌های متعدد هتل هم بسیاری از نیازهای میهمانان برای خرید را مرتفع می‌کند.

-پارس-ائل-گلی-تبریز13 هتل پارس ائل گلی تبریز

امکانات هتل پارس ائل گلی تبریز

همچنین به‌منظور پرکردن اوقات فراغت میهمانان، هتل امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی تدارک دیده‌است. مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی به شما انرژی مضاعفی میبخشد. در سالن بیلیارد هتل هم می‌توانید لحظات شاد و مفرحی در کنار هم‌سفران خود تجربه کنید. سالن بدنسازی مدرن و مجهز هتل هم برای کسانی که به ورزش و تناسب‌اندام اهمیت می‌دهند درنظر گرفته شده‌است. از امکانات مخصوص کودکان هم می‌توان به استخر، پارک بازی و خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد. در نتیجه اگر با کودک خود سفر کرده‌اید نگران سرگرم کردنش نباشید.

-پارس-ائل-گلی-تبریز7 هتل پارس ائل گلی تبریز

سالن و تالار

این هتل همچنین سالن‌های چندمنظوره متعددی برای برگزاری انواع مراسم، جشن‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها اختصاص داده است. این سالن‌ها شامل سالن ضیافت، اتاق عقد، سالن آمفی‌تئاتر و کنفرانس و دو سالن VIP هستند و تمامی ‌آن‌ها با بهره‌گیری از کادر مجرب و تجهیزات کامل جهت برگزاری انواع مراسم به بهترین نحو ممکن، آمادگی کامل دارند.

-پارس-ائل-گلی-تبریز16 هتل پارس ائل گلی تبریز

نحوه دسترسی به هتل پارس ائل گلی تبریز

آدرس :آذربایجان شرقی / تبریز / جنب پارک ائل گلی
تلفن :۰۴۱۳۳۸۰۷۸۲۰ الی ۳۰

-پارس-ائل-گلی-تبریز1 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز2 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز3 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز5 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز6 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز8 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز9 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز10 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز11 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز12 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز14 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز15-581x800 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز17 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز18 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز19 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز20 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز21 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز22 هتل پارس ائل گلی تبریز

-پارس-ائل-گلی-تبریز23 هتل پارس ائل گلی تبریز

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    بدلیل مرتفع بودن هتل امکان گرفتن اتاق در طبقات بالا و مشرف به شهر وجود دارد. محل هتل آرام ولی از مرکز شهر دور است. محوطه سازی و لابی هتل قابل توجه و محیطی تقریبا لوکس دارد. دسترسی به محل پیاده روی از جمله محوطه ائل گلی و مسیر پیاده روی شیبدار کنار هتل وجود دارد. اتاقها تمیز کفپوشها تازه نوسازی شده ولی سرویسها کمی قدیمی است. برخورد کارکنان محترمانه و مناسب است. کیفیت وای فای مناسب است. تنوع و کیفیت صبحانه معمولیست ولی از سرشیر عسل آن نمیتوان گذشت.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل بسیار خوبی است پیشنهاد می کنم

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *