جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان شناخته می‌شود. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۴۵ در خیابان کوالالامپور افتتاح شده است. هم‌اکنون نیز عضوی از گروه هتل‌های پارسیان به حساب می‌آید.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان2 800x548 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

اتاق و سوئیت

ساختمان چهار طبقه‌ی هتل با ۱۰۶ اتاق و سوئیت، آخرین بار درسال ۱۳۹۶ بازسازی شده و تمام اتاق‌ها تهویه طبیعی دارند. پنجره‌های آن‌ها بنا به انتخاب شما می‌توانند چشم‌انداز سرسبز رو به خیابان، گلخانه و یا پاسیو داشته باشند.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان1 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

رستوران و کافی شاپ

یکی از مزیت‌های هتل پارسیان عالی‌قاپو تنوع رستوران‌های ایرانی و فرنگی آن است. شما می‌توانید با صرف غذا در رستوران ونیز هتل، طعم غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید و یا اگر اهل طعم‌های ایرانی هستید سری به رستوران پارسه هتل بزنید و همچنین خود را مهمان یک نوشیدنی دلچسب در کافی‌شاپ عالی‌قاپو کنید.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان3 800x444 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

امکانات رفاهی هتل پارسیان عالی قاپو

شما با اقامت در این هتل می‌توانید از استخر و سونا موجود استفاده کنید و خستگی روز را از تن دور نمایید. سالن همایش مرمر، این امکان را به هتل پارسیان عالی‌قاپو می‌دهد تا میزبانی مناسب برای هیئت‌های کاری و برگزاری کنفرانس، همایش و ضیافت‌های شما باشد. با قرارگیری هتل در قلب خیابان چهارباغ عباسی، دسترسی آسان به اماکن تاریخی و فرهنگی اصفهان را تجربه خواهید کرد و این امکان برای شما وجود دارد تا با چند دقیقه پیاده‌روی به همراه خانواده از بازدید سی‌وسه پل، پارک و کاخ هشت‌بهشت، عمارت چهلستون و میدان زیبای نقش جهان لذت ببرید.
همچنین جنب جوش و پیاده‌روی در خیابان سنگ‌فرش چهارباغ عباسی که هتل، مشرف به آن است، تجربه‌ی قدم زدن در فضایی به دور از دود و ماشین را برای شما به ارمغان می‌آورد. وجود فروشگاه‌های با محصولات مختلف و صنایع‌دستی و سوغات باکیفیت‌های متنوع در جوار هتل، برای علاقه‌مندان به خرید یک تجربه منحصربه‌فرد است. نکته قابل توجه این است که تردد خودروها در خیابان چهارباغ عباسی ممنوع است. بنابراین امکان تردد هیچ خودرویی تا جلوی درب هتل پارسیان عالی‌قاپو وجود ندارد، در صورت همراه داشتن خودروی شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل (پارکینگ پارس) که حدود صد متر با آن فاصله دارد، استفاده نمایید. نزدیک بودن هتل پارسیان عالی قاپو به ایستگاه اتوبوس شهری و ایستگاه مترو و امکان استفاده راحت از وسایل نقلیه عمومی، هتل را به انتخابی مناسب برای مسافران شهر اصفهان تبدیل کرده است. با اقامت در هتل پارسیان عالی‌قاپو، خاطره‌ی اقامتی لذت‌بخش و آرام را به خود و عزیزان‌تان هدیه دهید.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

نحوه دسترسی به هتل پارسیان عالی قاپو

آدرس هتل : استان اصفهان ، اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی هتل عالی قاپو اصفهان.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان4 800x533 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان5 800x389 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان6 800x389 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان7 800x529 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان8 800x417 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان9 800x533 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان10 800x533 هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    دسترسی آسان به اکثر مناطق دیدنی و فروشگاهی شهر،پرسنل حرفه ای و خوش برخورد،تنوع غذایی و رستورانی،۴ستاره دارای ۱۰۶ اتاق طبقه ۴ و بعضی اتاق ها بازسازی شده،ایستگاه مترو جنب هتله

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد