جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارسیان صفائیه یزد

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ آبان ۱۴۰۰

هتل پارسیان صفائیه یزد در یکی از منطقه های سرسبز، خوش آب و هوای شهر یزد واقع شده است. هتل صفائیه با استفاده از فناوری ها و تجهیزات روز و همچنین با حفظ زیبایی های فرهنگی ایرانی در نقطه ای واقع شده که دسترسی به دیگر نقاط شهر را در کمترین زمان ممکن میسر ساخته است. هتل از سه بخش هتل جدید، هتل باغ و فاز تشکیل شده‌است. که هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با ویژگی های منحصر به فرد است و هتل باغ نیز با ساختار سنتی خود ده ها سال افتخار پذیرایی از میهمانان گرامی را در پیشینه ی خود دارد.

هتل پارسیان صفائیه یک هتل پنج‌ستاره واقع در شهر یزد است. این هتل با معماری بی‌نظیر آن در محله تاریخی صفائیه واقع شده‌است. با اقامت در این هتل در نزدیکی مراکز گردشگری یزد قرار می‌گیرید. می‌توانید به راحتی با کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی به آتشکده زرتشتیان برسید، از زندان اسکندر و موزه آیینه دیدن کنید و در بازارهای سنتی شهر قدم بزنید.
با انتخاب این هتل علاوه بر دسترسی‌های مناسبی که خواهید داشت، می‌توانید از فضای هتل لذت برده، از خدمات با کیفیت و متنوع آن بهره‌مند شوید و اقامتی فراموش‌نشدنی در شهر تاریخی یزد تجربه کنید.

هتل پارسیان صفائیه یزد13 800x380 هتل پارسیان صفائیه یزد

اتاق و سوئیت

هتل باغ ساختمان اول هتل با ۴۶ ویلای رو به باغ مناسب میهمانانی است که به فضاهای سنتی علاقه دارند، هتل جدید ساختمانی است شیک با تلفیق معماری سنتی و مدرن و دارای ۱۰۵ واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است و در نهایت فاز یک و دو که بین هتل جدید و هتل باغ واقع شده و هر کدام دارای ۲۲ واحد اقامتی بوده که دورتادور حیاط مرکزی دایره‌ای شکل ساخته شده‌اند. تمامی ‌واحدها بسیار شیک چیدمان شده و ازجمله امکانات رفاهی درون آن‌ها می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، اینترنت، تلویزیون، صندوق‌امانات، چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی اشاره کرد. لازم به ذکر است جهت راحتی هرچه بیشتر معلولین گرامی ‌اتاق ویژه‌ای به آن‌ها اختصاص داده شده‌است.

هتل پارسیان صفائیه یزد8 800x427 هتل پارسیان صفائیه یزد

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل که به صورت سلف‌سرویس اداره می‌شود با ده غذای اصلی، انواع نوشیدنی، سالاد و دسر در فضایی دلپذیر از میهمانان پذیرایی می‌کند. کافی‌شاپ هتل هم با سرو انواع نوشیدنی، کیک، بستنی و دسر لحظاتی خوش برای شما در کنار خانواده و دوستان فراهم می‌کند. گفتنی است سروغذای رستوران در کافی‌شاپ هم امکان‌پذیر است. چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود بودید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

هتل پارسیان صفائیه یزد1 800x600 هتل پارسیان صفائیه یزد

امکانات رفاهی

هتل پارسیان صفائیه جهت آسایش‌خاطر میهمانان خود خدمات و امکانات با کیفیت و متنوعی ارائه می‌کند. سه سالن تشریفات و کنفرانس در این هتل موجود است که هرکدام جزو شناخته‌شده‌ترین سالن‌ها در یزد هستند. سالن‌های خیام و حافظ در هتل باغ و سالن کنفرانس نظامیه در هتل جدید، با ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر آماده برگزاری انواع مراسم هستند.
ازجمله امکانات تفریحی هتل می‌توان به فضایی اشاره کرد که برای بازی شطرنج و پینگ پنگ اختصاص داده شده‌است. اما بهترین تفریح در این هتل قدم زدن در باغ سرسبز و منحصربه‌فرد هتل است. می‌توانید ساعت‌ها در این باغ پیاده‌روی کنید و از فضای زیبا و معماری بی‌نظیر آن لذت ببرید.
پارکینگ و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر خدماتی است که در این هتل پنج‌ستاره به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل پارسیان صفائیه یزد10 800x455 هتل پارسیان صفائیه یزد

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان یزد ، یزد، خیایان تیمسار فلاحی، هتل پارسیان صفائیه

هتل پارسیان صفائیه یزد9 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد11 800x450 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد12 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد2 666x800 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد3 800x601 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد4 800x441 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد5 800x471 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد6 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد7 800x512 هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد 800x600 هتل پارسیان صفائیه یزد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل با کلاسی هست و در بین هتل های یزر جز ۳ هتل برتر محسوب میشه

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    من خودم از این هتل استفاده نکردم ولی میگن یه بخش سنتی داره و یه بخش مدرن

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل با کلاسی هست و در بین هتل های یزر جز ۳ هتل برتر محسوب میشه

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد