جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ونوس پلاس چالوس

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ خرداد ۱۴۰۲

هتل ونوس پلاس چالوس در تابستان سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای ۱۳ طبقه است که چهار طبقه از آن در حال حاضر به بهره برداری رسیده است. هتل ونوس پلاس در شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد و نمای زیبایی را از طبیعت سرسبز مازندران به مهمانان گرامی هدیه می دهد. موقعیت مکانی ویژه هتل ونوس پلاس نمک آبرود و فاصله ۱.۵ کیلومتری تا تله کابین نمک آبرود نیز مزیت دیگر اقامت در این هتل می باشد. هتل پنج ستاره ونوس پلاس چالوس با برخورداری از ۶۰ واحد اقامتی که در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده اند، میزبان گردشگران شمال کشور است.

هتل ونوس پلاس چالوس26 هتل ونوس پلاس چالوس

اتاق و سوئیت

تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه از امکانات درجه یک و بسیار خوبی برخوردار هستند. اتاق‌ دوتخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق کانکت، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، اتاق‌های لاکچری و سوئیت‌های لاکچری در واقع واحدهای اقامتی هتل ونوس پلاس چالوس هستند که برای پذیرایی از مهمانان عزیز در نظر گرفته شده‌اند.
سوئیت‌های هتل ونوس دارای مناظر مختلف بوده و برخی از آنها رو به دریا، برخی رو به جنگل و تعدادی دیگر همزمان هم رو به جنگل و هم رو به دریا می‌باشند. سوئیت‌های لاکچری این مجموعه دارای تراس‌های اختصاصی بوده و شما می‌توانید لذت نوشیدن چای و یا قهوه در هوای فوق‌العاده شمال در کنار عزیزان‌تان را تجربه کنید. تجربه‌ای بی‌نظیر که در کمتر جایی می‌توان آن را دوباره تکرار کرد. قطعا شیرینی این خاطره برای همیشه در ذهن شما ثبت خواهد شد و شما را برای رزرو مجدد این هتل در سفرهای بعدی وسوسه خواهد کرد.

هتل ونوس پلاس چالوس3 1 800x500 هتل ونوس پلاس چالوس

رستوران

بخشی از هتل مجلل ونوس که بدون شک سر و کار هر یک از گردشگران به آنجا می‌افتد. غذا خوردن بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره ماست و بدون شک خوردن بهترین غذاها در سفر، لذت سفر را دوچندان می‌کند. بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا در هر شهر، غذاهای سنتی و محلی آن را امتحان کنند. برخی دیگر وفاداران فست فود هستند و در هر جایی از کره خاکی که باشند، غذاهای فست فودی اولین و آخرین انتخاب آنهاست.
خبر خوب این است که رستوران هتل ونوس پلاس تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و منو این رستوران شامل انواع و اقسام غذاهای سنتی، محلی، دریایی، بین المللی و فست فود است. تمامی این غذاها با عطر و طعم عالی و با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه طبخ می‌شوند.

هتل ونوس پلاس چالوس18 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

کافی شاپ

کافی شاپ هتل ونوس پلاس نیز یکی دیگر از بخش‌های جذاب ماجرا است. شما می‌توانید انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیک‌ها، کیک‌های خوشمزه و … را در منظره‌ای رو به دریا و جنگل در این کافی‌شاپ میل کنید. لحظه‌ای تصور کنید، نوشیدن قهوه در چنین منظره‌ای در فصلی مانند بهار یا پاییز، چه آرامشی را می‌تواند به انسان منتقل کند.

هتل ونوس پلاس چالوس21 800x672 هتل ونوس پلاس چالوس

امکانات رفاهی هتل ونوس پلاس چالوس

این هتل امکاناتی نظیر مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و همینطور سالن آرایش. باشگاه بیلیارد، قهوه خانه، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، تالار پذیرایی و … دارد. خدمات هتل ونوس پلاس چالوس صبحانه بوفه رایگان، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی و لاندری است. اما این موارد تنها امتیازات این اقامتگاه ۵ ستاره نیست. مواردی مانند نزدیکی آن به ایستگاه تله کابین و سورتمه نمک آبرود، دسترسی راحت به مراکز خرید و دیگر واحدهای تفریحی این منطقه از دیگر مزیت‌های هتل ونوس چالوس محسوب می‌شود.

هتل ونوس پلاس چالوس12 1 800x534 هتل ونوس پلاس چالوس
استخر هتل ونوس پلاس چالوس یکی از بهترین و استاندارد‌ترین استخرهایی است که در ایران وجود دارد. به طور کلی، مجموعه آبی هتل ونوس پلاس یکی از مجهزترین و بزرگترین مجموعه‌های آبی است که بسیار تمیز و مدرن می‌باشد. مساحت این استخر بزرگ بوده و از نظر دوست داران شنا کیفیت بسیار بالایی دارد.
شما می‌توانید از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، سالن ماساژ و حمام ترکی در این مجموعه بی‌نظیر بهره مند شوید. البته بایستی به این نکته اشاره کنیم که استفاده از استخر و سایر امکانات مجموعه آبی هتل برای مهمانان رایگان نبوده و هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

هتل ونوس پلاس چالوس13 1 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

نحوه دسترسی به هتل ونوس پلاس چالوس

آدرس: مازندران – چالوس – شهرک توریستی نمک آبرود – رو به روی رستوران آبشار
تلفن :۰۱۱۵۲۱۸۵۰۰۰ الی ۰۱۱۵۲۱۸۵۰۲۰

هتل ونوس پلاس چالوس25 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس 1 800x500 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس2 1 800x500 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس4 1 800x500 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس5 1 800x500 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس6 1 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس7 1 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس8 1 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس9 1 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس10 1 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس11 1 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس14 1 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس15 800x379 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس16 800x536 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس17 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس19 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس20 800x533 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس22 800x431 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس23 800x517 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس24 800x538 هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس11 هتل ونوس پلاس چالوس

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    همه چیز نسبتا خوب بود و کارکنان مودب و خوش برخوردفقط در رابطه با ورودی اولیه به داخل شهرک مدیریت هتل میتونست با هماهنگی با ورودی شهرک اجازه ورود مهمان را بدون پرداخت ورودیه انجام دهد که از لحاظ من اینکار یه جورایی بی احترامی به مهمانان هتل میباشد

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *