رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ مهر ۱۴۰۰

هتل ورزش تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هتل ورزش تهران هتل مناسب برای کسانی است که به دنبال اقامتی خوب و کم هزینه در پایتخت هستند. این هتل از بهترین اقامتگاههای سه ستاره می باشد که در مرکز شهر تهران در خیابانی کم تردد واقع شده است. هتل ورزش در نزدیکی مراکز تجاری، موزه فرش و موزه‌ی هنرهای معاصر قرار دارد و خدمات و امکانات خوبی را به مسافران ارائه می دهد.

این هتل از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. در خیابان فاطمی‌ و با فاصله بسیار کمی از پارک معروف لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش قرار گرفته و به مرکز شهر نیز نزدیک است. بلوار کشاورز، خیابان ولیعصر و میدان ولیعصر هم تا هتل فاصله چندانی ندارند. ضمن اینکه نزدیکی به ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی موجب شده میهمانان بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند.

هتل ورزش تهران

اتاق ها و سوئیت ها

واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق و سوئیت ارائه شده که همگی تمیز و مرتب بوده و چیدمان مطلوبی دارند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، مبل، چای‌ساز و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به همراه لوازم‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است. اتاق‌های یک‌تخته هتل برای کسانی که به تنهایی سفر می‌کنند مناسب است.
برای گروه‌های دونفره و زوج‌ها هم اتاق‌های دونفره به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است. اتاق‌های سه تخته و چهارتخته هم گزینه‌های دیگری برای اقامت گروه‌های پرجمعیت تر است. اما اگر به دنبال فضای بیشتر و امکاناتی بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های چهارنفره هتل را رزرو کنید. این سوئیت‌ها دارای سالن نشیمن مجزا و آشپزخانه با امکان پخت‌و‌پز نیز هستند.

هتل ورزش تهران

رستورانها و کافی شاپ

رستوران هتل فضایی شیک، آرام و دلنشین دارد و با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان هتل است.

مجموعه ورزشی

هتل ورزش تهران امکانات متنوع و خدماتی با کیفیت را برای آسایش خاطر میهمانان خود تدارک دیده است. برای مثال می‌توان به مجموعه ورزشی هتل اشاره کرد که از بخش‌های متنوعی تشکیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود با خیال راحت در سونا و جکوزی ریلکس کنید. گفتنی است این مجموعه در دو سانس مجزا مخصوص بانوان و آقایان فعالیت می‌کند.

هتل ورزش تهران

سالن پذیرایی

بخش دیگری از امکانات هتل تالار پذیرایی ویژه‌ای است که به برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن که به همه امکانات لازم مجهز بوده و امکان تغییر چیدمان نیز دارد، آماده برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، ضیافت‌ها، جلسات کاری و سمینارها می‌باشد.به‌علاوه با اقامت در این هتل در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیر‌مسقف هتل (با ظرفیت ۸۰ خودرو) استفاده کنید. لابی مبله و خدمات خشک‌شویی نیز از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل ورزش تهران

آدرس هتل : استان تهران ، تهران، فاطمی، خیابان حجاب، جنب کانون، پلاک۱۶

تلفن راهنمای رزرو هتل : ۰۲۱۴۴۱۵۵۲۲۸ , ۰۲۱۴۴۱۵۵۲۲۷ , ۰۹۱۲۴۲۴۹۷۴۱

هتل ورزش تهران

هتل ورزش تهران

هتل ورزش تهران

هتل ورزش تهران

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل ورزش جز هتل های معمولی هست ولی قیمت پایینی برای اقامت داره و بسیار با صرفه هست نسبت به هزینه ای که پرداخت میکنید.مدیریت معروف و متشخصی هم داره

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *