جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل هما شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل هما شیراز، در کنار بوستان آزادی شیراز، با چشم اندازی زیبا در مرکز شهر شیراز واقع شده است. این هتل امکانات مورد نیاز یک هتل شیک تجاری را در کنار امکانات یک هتل لوکس تفریحی به مسافران اهدا می کند. هتل همای شیراز با امکانات کامل رفاهی، امکانات ورزشی، رستوران های مختلف و خدمات مطابق با استانداردهای جهانی، پذیرای میهمانان گرامی شهر شیراز می باشد.

با اقامت در این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز گردشگری شیراز قرار می‌گیرید. آرامگاه حافظ، باغ جهان‌نما، ارگ کریمخان، مجموعه وکیل و باغ ارم در فاصله کمی از هتل هما واقع شده‌اند. به‌علاوه اماکنی مثل حرم شاهچراغ (ع)، آرامگاه سعدی، باغ دلگشا و بسیاری از مراکز خرید شهر هم به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند. با انتخاب هتل همای شیراز علاوه بر دسترسی‌های بسیار خوبی که دارید، می‌توانید از امکانات بی‌نظیر و خدمات باکیفیت آن بهره‌مند شوید و خاطراتی فراموش‌نشدنی از سفر به شیراز یادگار داشته باشید.

هتل هما شیراز4 800x533 هتل هما شیراز

اتاق و سوئیت

به‌منظور رفاه حال میهمانان بهترین واحدهای اقامتی در این هتل فراهم شده‌است. هتل در مجموع ۲۳۲ واحد اقامتی داشته که به صورت اتاق‌های دوتخته ، سه‌تخته و سوئیت‌های دونفره ارائه می‌شوند. تمامی ‌اتاق‌ها بسیار شیک و با تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن چیده شده‌اند و از امکانات کامل رفاهی برخوردارند. برای مثال در فضای اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه اتاق‌ها به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امکانات ارائه شده در اتاق‌های این هتل است. با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل هما شیراز 15 هتل هما شیراز

رستوران و کافی شاپ

هتل همای شیراز برای پذیرایی از میهمانان خود متنوع‌ترین و بهترین رستوران‌ها را گرد هم آورده است. رستوران «پرنیان» با طراحی داخلی منحصربه‌فرد و چشم‌اندازی رو به محوطه سرسبز هتل لذیذترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را سرو می‌کند. این رستوران را می‌توانید جهت برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌های خود نیز انتخاب کنید. رستوران «گلستان» دیگر رستوران هتل است که با استفاده از سرآشپزان حرفه‌ای و ارائه انواع غذاهای ابتکاری در فضایی مجلل، تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا را برای شما خلق می‌کند. رستوران «تابستانی» هتل هم در شب‌های تابستان با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی تهیه شده از مواد تازه فصلی در فضایی با صفا و خنک با منظره‌ای رو به باغ از میهمانان پذیرایی می‌کند.

انواع نوشیدنی، میان‌وعده و دسرهای سبک را هم می‌توانید در رستوران بوستان نوش‌جان کنید.
علاوه بر این‌ها کافی‌شاپ هتل واقع در قسمت لابی هم با فضایی بزرگ و دکوراسیونی زیبا مکان مناسبی برای قرارهای دوستانه و ملاقات‌های کاری است. در این کافه با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، بستنی و دسر از شما پذیرایی می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم فالوده شیرازی این کافه را حتما امتحان کنید.

هتل هما شیراز6 800x533 هتل هما شیراز

امکانات رفاهی هتل هما شیراز

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه تفریحی و ورزشی آن اشاره کرد. این مجموعه از بخش‌های متعددی تشکیل شده‌است.اگر به ورزش و تناسب اندام علاقه دارید می‌توانید در سالن بدنسازی مجهز هتل ورزش کنید. مجموعه آبی هتل هم به شما انرژی مضاعف میبخشد. می‌توانید از شنا در استخر لذت برده و در سونا و جکوزی کمی ریلکس کنید. زمین تنیس اختصاصی، امکان پیاده‌روی و پارک بازی کودکان از دیگر امکانات تفریحی هتل است.

هتل هما شیراز10 800x490 هتل هما شیراز

سالن و تالار

این هتل همچنین دارای چندین سالن پذیرایی چندمنظوره جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عقد و عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارهاست. این سالن‌ها به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز بوده و با توجه به هدف برگزاری رویداد، امکان تغییر چیدمان هم دارند. از دیگر امکانات هتل اینترنت پرسرعت بوده که در تمام هتل در دسترس است. برای آن‌دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اند هم پارکینگ اختصاصی فراهم شده‌است. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. خدمات خشک‌شویی هتل هم لباس‌هایتان را تمیز و اتو شده تحویل می‌دهد.

هتل هما شیراز9 800x533 هتل هما شیراز

نحوه دسترسی به هتل هما شیراز

آدرس هتل: شیراز – خیابان مشکین فام – جنب بوستان آزادی شیراز – هتل هما شیراز

هتل هما شیراز 800x533 هتل هما شیراز

هتل هما شیراز1 800x482 هتل هما شیراز

هتل هما شیراز2 800x482 هتل هما شیراز

هتل هما شیراز3 800x524 هتل هما شیراز

هتل هما شیراز5 800x533 هتل هما شیراز

هتل هما شیراز7 800x533 هتل هما شیراز

هتل هما شیراز8 800x533 هتل هما شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل خیلی خوب بود فقط اتاق ها قدیمی بود و کلا هتل قدیمی ساز بود ولی به طور کلی از اقامتم راضی بودم و به دیگران هم پیشنهاد میدم

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *