رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل های زنجیره ای ریکسوس – Rixos Hotels

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ آبان ۱۳۹۶

امروزه هتل های زنجیره ای ریکسوس به نامی آشنا برای مسافرین تبدیل شده است . گروه زنجیره ای هتل های ریکسوس در سال ۲۰۰۰ در منطقه آنتالیا در شهر ترکیه فعالیت خود را آغاز کرد. اغلب مسافرینی که با تور ترکیه به شهر های مختلف ترکیه سفر کرده اند، با هتل های ریکسوس آشنایی دارند . این هتل که در حال حاضر دارای ۱۰ شعبه در داخل ترکیه و ۱۴ شعبه در خارج از ترکیه است ، یکی از سریع ترین مارک ها و برند های لوکس و ۵ ستاره در صنعت هتلداری است که ظرف مدت زمان کوتاهی رشد بسیار چشمگیری داشته است . مجموعه هتل های ریکسوس که در حال حاضر دارای ۶۵۰۰ کارمند میباشد ، به دلیل سرویس لوکس و مهمان نوازی و سیستم غذایی منحصر به فرد خود برنده چندین جایزه بین المللی در سطح دنیا شده است و بسیار از افراد سرشناس و مشهور ، اقامت در هتل های ریکسوس را به دیگر هتل ها ترجیح میدهند . در حال حاضر لوکس ترین هتل های ترکیه را ، گروه هتل های ریکسوس تشکیل میدهند و در این مطلب قصد داریم تمام شعبات این برند معروف و زنجیره ای را به شما معرفی کنیم .

ریکسوس پرمیوم بلک rixos premium belek

image001 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

این هتل یکی از مشهورترین هتل های گروه ریکسوس است که در منطقه بلک در شهر آنتالیا واقع شده است . این هتل فضایی به بزرگی ۴۰۵.۰۰۰ متر مربع و ساحل شنی به طول ۷۰۰ متر دارد. برای کسانی که برای گذراندن تعطیلاتی لوکس به آنتالیا سفر میکنند و مایلند دریکی از هتل های آنتالیابا امکانات و سرویس ۵ ستاره واقعی اقامت داشته باشند ، یکی از بهترین گزینه ها میباشد. این هتل دارای ۷۰۰ اتاق استاندارد و ۶۰ ویلای با استخر اختصاصی ، ۷ رستوران و ۸ کافه تریا و استخرها ، پارک آبی و زمین های بازی و کلوپ کودکان و هر آنچه که برای لذت بردن از یک تعطیلات خانوادگی در کنار دریای مدیترانه لازم دارید میباشد و در کنار همه اینها میتوانید از خدمات اولترا آل اینکلوسیو این هتل که شامل تمام وعده ها و میان وعده های غذایی و نوشیدنیها میباشد نیز استفاده کنید. توصیه میکنیم چه با تور آنتالیا و چه به صورت عادی به این شهر سفر میکنید، این هتل را از دست ندهید.

هتل ریکسوس پرمیوم گوچکrixos premium goçek

image002 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

یکی از شعبات هتل های زنجیره ای ریکسوس که تعطیلات رویایی در محیطی کاملاٌ آرام را به شما هدیه میدهد ،هتل ریکسوس پرمیوم گوچک مباشد . این هتل در زمینی به مساحت ۷۶.۵۰۰ متر مربع با منظره زیبایی از کوه و دریا در منطقه فتحیه در جنوب ترکیه و در کنار دریا قرار گرفته است . این هتل ۵ ستاره لوکس تا مرکز شهر فتحیه ۲۸ کیلومتر و تا فرودگاه دالامان ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. کلاٌ دارای ۱۹۲ سوئیت با امکانات رفاهی کامل و منظره بسیار زیبا میباشد. این هتل مکان بسیار مناسبی برای گذارندن تعطیلات آرام و رویایی در کنار دریا میباشد .

هتل ریکسوس پرمیوم بدرومrixos premium bodrum

image003 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

شهر بدروم ترکیه ، یکی از توریستی ترین شهرهای ساحلی ترکیه است و هتل ریکسوس پرمیوم بدروم نیز یکی از مشهورترین هتل های ۵ ستاره این شهر میباشد. این هتل در فضایی به وسعت ۱۸۷.۰۰۰ متر مربع در کنار ساحل این منطقه واقع شده است و دارای ۳۴۷ اتاق ، سوئیت و ویلا میباشد که با سرویس درجه یک و در محیطی لوکس و با امکانات کامل در خدمت مسافرین میباشد. میتوانید در رستوران های مختلف این هتل ، با کیفیت ترین غذا ها را سفارش بدهید و از خدمات این هتل ۵ ستاره شامل استخرها، سالن های ماساژ، حمام ترکی ، کلوب بچه ها ، زمین بازی ، سینما و کلیه امکاناتی که برای لذت بردن شما از یک تعطیلات خانوادگی لازم میباشد، استفاده کنید.

هتل ریکسوس پرمیوم تکیرواrixos premium tekirova

image004 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

درفضایی به وسعت ۱۸۶.۰۰۰ متر مربع و در کنار دریای مدیترانه در منطقه تکیروا شهر کمر ، یکی دیگر از شعبات هتل های زنجیره ای ریکسوس قرار گرفته است . این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۶۰ کیلومتر فاصله دارد و دارای ۷۷۰ اتاق استاندارد ، سوئیت و ویلا میباشد که در کنار ساحل منطقه کمر واقع شده اند. اگر به دنبال اقامت در هتلی با خدمات لوکس و با کیفیت و در فضایی آرام و به دور از هیاهو میباشید، این هتل میتواند یکی از انتخاب های شما باشد .این هتل نیز مانند تمام هتل های گروه ریکسوس ، دارای رستوران های متنوع ، کافه تریا ها ، استخرها ، پارک آبی بزرگ ، زمین های بازی ، کلوپ کودکان ، سینما ،سالن های ماساژ ، آرایشگاه ، سونا ، جکوزی و …. میباشد.

هتل ریکسوس لند آف لجندزrixos the land of legends belek

image005 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

یکی از افتخارات گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس و یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی در منطقه بلک است . این مجموعه دارای امکانات منحر به فردی از جمله ، سینمای ۵ بعدی ، سرزمین افسانه ها با شخصیت های افسانه ای ، رودخانه خروشان ، پارک آبی بزرگ ، استخر مواج ، پارک بازی یزرگ ، استخر المپیک ، پارک دلفین ها ، استخر کودکان ، رستوران ها و کافه تریا ها میباشد . اتاق های هتل این مجموعه نیز به صورت فانتزی و با لهام گرفته شدن از افسانه ها دکور شده اند و از کلیه امکانات رفاهی برخوردارند . این مجموعه تفریحی تا فرودگاه آنتالیا ۲۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل ریکسوس سان گیتrixossungate

image006 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ریکسوس سان گیت یکی دیگز از هتل های زنجیره ای ریکسوس است که در منطقه بلدیبی شهر آنتالیا و در فضایی به وسعت ۲۵۰.۰۰۰ مترمربع احداث شده است . این هتل با تعداد ۱۰۹۴ اتاق استاندارد ، ویلا و سوئیت یکی از بزرگترین هتل های گروه ریکسوس میباشد . با اقامت دراین هتل که در کنار ساحل منطقه کمر و در فضای بسیار زیبایی قرار گرفته است میتوانید از مجموعه وسیعی از امکانات تفریحی که برای لذت بردن از یک تعطیلات مفرح در اختیار شما قرار داده میشود ، استفاده کنید. این هتل دارای رستوران های مختلف است که با غذاهای لذیذ از شما پذیرایی خواهند کرد.

هتل ریکسوس بلدیبیrixosbeldibi

image007 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ریکسوس بلدیبی با تعداد ۱۸۴ اتاق در منطقه بلدیبی در محدوده آنتالیا و در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است . این هتل در سال ۲۰۱۴ کلاٌ بازسازی شد و با دکوراسیون مدرن و جدید و با سرویس خاص و لوکس هتل های زنجیره ای ریکسوس از مشتریان خود پذیرایی می کند . این هتل دارای ۷ رستوران مختلف است که با غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی از مهمانان خود پذیرایی می کنند. هتل ریکسوس بلیدیبی تا مرکز شهر آنتالیا ۲۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز ۵۰ کیلومتر فاصله دارد .

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیاrixos downtown antalya

image008 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا ، عضوی از گروه ریکسوس که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است . به نسبت سایر ریزورت های ریکسوس که از فضای بسیار بزرگ و امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردارند ، این هتل امکانات کمتری دارد اما از لحاظ موقعیت محلی در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و با اقامت در این هتل شما دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر آنتالیا خواهید داشت . این هتل دارای ۹ رستوران و کافه تریا میباشد که غذاهای بسیار لذیذی را سرو می کنند و همچنین با اقامت دراین هتل میتوانید از خدمات سالن های ماساژ ، سالن زیبایی ، استخر ها ، سونا و جکوزی و اتاق بخار ، سالن بدنسازی و سونای فنلاندی استفاده کنید و لدت ببرید .

هتل ریکسوس پرا استانبولrixosperaistanbul

image009 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ریکسوس پرا استانبول ، در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم این شهر واقع شده است . این هتل ۵ ستاره که عضو گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس میباشد ، دارای ۱۱۶ اتاق استاندارد و ۲۱ سوئیت میباشد که به صورت لوکس و مدرن دکور شده اند و برای اقامت بسیار راحت میباشند . این هتل نیز از سرویس استاندارد و با کیفیت ریکسوس برخوردار است و درجه رضایتمندی مسافرین از اقامت در این هتل ۹ از ۱۰ بوده است . هتل دارای رستوران ها و کافه تریا هایی است که میتوانید برای صرف غذا استفاده کنید و همچنین دارای خدماتی از قبیل سالن بدنسازی مجهز ، اتاق های ماساژ و سالن زیبایی نیز میباشد . هتل ریکسوس پرا استانبول با داشتن اتاق های مخصوص برگزاری جلسات از جمله هتل هایی است که مرتباٌ جهت برگزاری کنفرانس ها و جلسات استفاده میشود.

هتل ریکسوس قونیهrixoskonya

image010 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ۵ ستاره ریکسوس قونیه ، یکی دیگر از اعضای این گروه است که با تعداد ۲۸۶ اتاق در شهر قونیه قرار گرفته است .این هتل که اتاق های آن با استفاده از سیستم استاندارد هتل های ریکسوس مبلمان شده اند ، با ارائه امکانات و خدمات مناسب محلی بسیار مناسب برای اقامت در شهر قونیه میباشد .با اقامت در این هتل میتوانید از خدماتی نظیر ، استخرهای سرپوشیده و سرباز ، سالن بدنسازی ، زمین بسکتبال ، زمین تنیس ، سالن های ماساژ ، سالن زیبایی و اتاق برگزاری جلسات و گردهمایی ، استفاده کنید . رستوران ها و کافه تریا این هتل نیز با ارائه غذاهای لذیذ در خدمت شما خواهند بود تا اقامتی بیاد ماندنی در شهر قونیه را تجربه کنید.

هتل ریکسوس پالم دبیrixos the palm dubai

image011 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

یکی از لوکس ترین و پر امکانات ترین هتل های گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس میباشد . این هتل در پروژه پالم دبی قرار گرفته است و منظره بسیار زیبای از آبهای این منطقه ، آسمانخراش ها و شهر دبی پیش روی شما قرار دارد. در این هتل شما امکان انتخاب سستم های غذایی متفاوتی را خواهید داشت و میتوانید از خدمات اولترا آل اینکلوسیو ، خدمات صبحانه و شام و یا فقط صبحانه استفاده کنید. ب اقمت در این هتل شما امکان استفاده از مجموعه بسیار بزرگی از امکانات را خواهید داشت و سفری خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد . هتل ریکسوس پالم دبی ، در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و برای ۲ بار مفتخر به دریافت جایزه ویژه و بین المللی شده و به عنوان یکی از بهترین ریزورت ها انتخاب شده است .

 

هتل ریکسوس باب البحر راس الخیمه rixosbab al bahrras al khaimah

image012 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

در کنار سواحل مرجانی منطقه راس الخیمه دبی و در فاصله ۲۵ کیلومتری از مرکز شهر راس الخیمه در امارات متحده عربی، بکی دیگر از شعبات هتل های زنجیره ای ریکسوس قرار گرفته است . این هتل با سیستم آل اینکلوسیو و رستوران های مختلف و غذاهای بینظیر به مسافرین خود سرویس غذایی با کیفیت خوب و لوکس را ارائه میکند و مسافرین این هتل میتوانند از اقامت در اتاق های لوکس و بسیار راحت این هتل در کنار سرویس و خدمات بسیار عالی لدت ببرند . امکانات عمومی از جمله ساحل اختصاصی ، استخرهای متعدد ، سالن های ماساژ و سالن بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، سالن زیبایی ، زمین های بازی و کلوپ کودکان تنها بخشی از خدماتی هستند که با اقامت در این هتل از آنها استفاده خواهید کرد .

هتل ریکسوس پرمیوم دبی rixos premium dubai

image013 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

جدید ترین هتل در گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس ، هتل ریکسوس پرمیوم دبی است که آسمانخراشی ۳۵ طبقه است که در یکی از بهترین مناطق شهر دبی ، بلوار شیخ زاید و در کنار ساحل قرار گرفته است و چشم انداز بسیار زیبایی از بندر دبی و بزرگترین چرخ فلک دنیا دارد . این هتل کلاٌ دارای ۴۱۴ اتاق و ۹ رستوران درجه یک و با کیفیت میباشد . هتل ریکسوس پرمیوم دبی ، دارای معماری بسیار زیبایی است و مانند یک قطعه کریستال زیبا ، میدرخشد. این هتل امکانات عمومی لوکس و استانداردی را که مخصوص گروه هتل های ریکسوس است از جمله ، استخرها ، سالن بدنسازی با امکانات کافی و مدرن ، سونا ، جکوزی ، اتاق های ماساژ را نیز در اختیار مسافرین خود قرار میدهد .

هتل ریکسوس شرم الشیخrixossharm el sheikh

image014 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ریکسوس شرم الشیخ با ۶۹۵ اتاق و خدمات لوکس یکی از هتل های پر طرفدار گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس است که در کنار ساحل شرم الشیخ مصر قرار گرفته است . در این هتل خدمات لوکس واستاندارد هتل های ریکسوس با استایل غربی مخلوط شده و یکی از زیباترین هتل های شرم الشیخ را به وجود آورده است . این هتل دارای ۷ استخر سرباز ، یک رستوران غذاهای بوفه و ۷ رستوران آلاکارد و ۵ کافه تریا میباشد که با سیستم غذایی آل اینکلوسیو در خدمت مسافرین میباشند و به علاوه امکانات بسیار زیادی از جمله سالن های ماساژ ، سونا ، جکوزی ، استخرهای متعدد، اتاق ریلکس ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی و حمام ترکی نیز برای استفاده مسافرین در نظر گرفته شده است .

هتل ریکسوس الامین rixosalamein

image015 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ریکسوس الامین ، خدمات لوکسی را در کنار سواحل مدیترانه مصر در اختیار شما قرار خواهد داد .این هتل با خدمات غذایی فول برد که شامل صبحانه و نهار و شام و نوشیدنی میباشد ، سرویس بسیار مناسبی را در اختیار مسافرین خود قرار میدهد. اتاق این هتل بسیار لوکس هستند و منظره بسیار زیبایی از دریای مدیترانه را پیش روی خود دارند . با اقامت در این هتل از امکانت فراوانی که این هتل برای آسایش و راحتی مسافرین خود فراهم کرده است لذت میبرید و تعطیلات به یاد ماندنی را در سواحل زیبای مدیترانه تجربه خواهید کرد.

ریکسوس سی گیت شرم الشیخrixosseagatesharm

image016 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

این هتل دومین هتل مجموعه هتل های زنجیره ای ریکسوس درسواحل شرم الشیخ مصر در کنار دریای سرخ میباشد که با خدمات بسیار لوکس در خدمت مسافرینی است که این هتل را برای اقامت انتخاب میکنند. این هتل شامل ۷۸۳ اتاق استاندارد ، ویلا و سوئیت است که به صورت بسیار لوکس و مجللی دکور شده اند و برای اقامت بسیار راحت میباشند . سیستم غذایی این هتل به صورت اولترا آل اینکلوسیو میباشد و شما میتوانید غذای مورد علاقه خود را در یکی از ۷ رستوران این هتل صرف کنید و از طعم غذاهای لذیذ این هتل لذت ببرید . از جمله امکانات این هتل میتوان به فوتبال ساحلی ، عواصی ، والیبال ساخلی ، استخرهای سر پوشیده و سرباز ، مرکز مراقبت از پوست و زیبایی ، سونا ، جکوزی و اتاق های ماساژ ، کلوب کودکان و سالن بدنسازی نام برد.

هتل ریکسوس لیبرتی دوبرونیکrixoslibertasdubrovnik

image017 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

یکی دیگر از شعبات گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس در شهر دوبرونیک کرواسی قرار گرفته است .این هتل در سواحل دریای آدریاتیک واقع شده است و تا مرکز شهر دوبرونیک ۱/۵ کیلومتر فاصله دارد .این هتل لوکس دارای ۲۵۴ اتاق لوکس و مطابق با استاندارد هتل های ریکسوس میباشد و همچنین این هتل دارای ۴ رستوران و ۲ کافه تریا میباشد. این هتل دارای امکانات مناسبی است که مسافرین در زمان اقامت میتوانند در زمان اقامت از آنها استفاده کرده و از تعطیلات خود لذت ببرند که از جمله آنها میتوان به استخرهای سرباز و سرپوشیده ، سالن ماساژ ، سالن بدنسازی ، سونا ، جکوزی ،زمین تنیس و سالن زیبایی اشاره کرد .

هتل ریکسوس فلولا داوسrixosflueladavos

image018 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

علاقمندان به ورزش اسکی میتوانند تعطیلات زمستانی خود را در یکی از شعبه های هتل های زنجیره ای ریکسوس که در شهر داوس سوئیس واقع شده است بگذرانند. این هتل با پیست اسکی مشهور این منطقه فقط ۲۰۰ متر فاصله دارد ودارای ۴۹ اتاق و سوئیت برای اقامت مسافرین میباشد . با وجود اینکه تعداد اتاق های کم این هتل میباشد اما از استاندارد کامل و سرویس لوکس هتل های ریکسوس برخوردارند . با اقامت در هتل مسافرین میتوانند از امکانات این هتل از جمله اتاق های ماساژ ، سالن بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، اتاق بخار ، استخر سرپوشیده استفاده کنند.

هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا سوچیrixoskrasnayapolyanasoch

image019 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

این هتل اولین هتل از گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس است که در روشسه احداث شده است و با داشتن ۱۱۴ اتاق و چشم انداز بسیار زیبایی ازکوههای این منطقه از بهترین هتل های منطقه سوچی محسوب میگردد. فاصله این هتل تا مرکز شهر سوچی ۶۶ کیلومتر و تا فرودگاه سوچی ۴۰ کیلومتر است . این هتل کوهستانی در ارتفاع ۹۶۰ پای از سطح دریا قرار گرفته است و با اقامت در این هتل شما میتوانید از امکانات عمومی این هتل از جمله حمام ترکی ، سونا ، جکوزی، اتاق بخار ، سالن های ماساژ ، سالن مراقبت از پوست و زیبایی ، آرایشکاه ، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی استفاده کنید .

هتل ریکسوس برجومیrixosborjomi

image020 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ریکسوس برجومی در حال حاضر تنها شعبه هتل های زنجیره ای ریکسوس در گرجستان است . این هتل که در منطقه آلپاین واقع شده است تا مرکز شهر تفلیس ۹۰ کیلومتر فاصله دارد . منطقه آلپاین درای آبهای معدنی است که از زمانهای خیلی دور و از دوره تزار های روسیه بسیار معروف بوده است . این هتل دارای ۱۶۶ اتاق است که بسیار لوکس و راحت دکور شده اند. این هتل علاوه بر امکانات عمومی استاندارد تمام هتل های ریکسوس که شامل اتاق های ماساژ ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی میباشند ، از امکان استفاده حوضچه های آبگرم و آب معدنی این منطقه نیز برخوردار است.

هتل ریکسوس پرزیدنت آستاناrixos president astana

image021 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ریکسوس پرزیدنت آستانا ، با ۱۸۴ اتاق که شامل اتاق های استاندار ، سوئیت ها و سوئیت پرزیدنت میباشد ، در مرکز شهر آستانا قرار گرفته است و یکی از شعبات دیگر هتل های زنجیره ای ریکسوس میباشد . این رستوران دارای دو رستوران بین المللی است که با غذاهای لذیذ از مسافرین پذیرایی میکنند. هتل ریکسوس پرزیدنت آستانا ، اقامتی دلچسب را همراه با امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ، حمام ترکی ، جکوزی ، سونا ، اتاق ماساژ ، سالن بدنسازی ، آرایشگاه ، سونای فنلاندی و حمام بخار به مسافرین خود هدیه میکند تا اقامتی دلچسب را در شهر آستانا تجربه کنند.

هتل ریکسوس آلماتیrixosalmaty

image022 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

هتل ۵ ستاره آلماتی یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های ۵ ستاره در منطقه آسیای میانه است که با تعداد ۲۳۵ اتاق استاندارد ، دلوکس و سوئیت در مرکز شهر آلماتی قرار گرفته است .این هتل در محیطی دنج ، با سرویس عالی و منحصر به فرد از مسافرین خود پذیرایی میکند. رستورانهای این هتل با غذاهای آسیایی و بین المللی از شما پذیرایی می کنند و با اقامت دراین هتل میتوانید از خدمات ویژه این هتل از جمله اتاق های مراقبت از پوست و زیبایی ،سالن های ماساژ ، سالن بدنسازی ، استخر سرپوشیذه ، سونا ، سونای فنلاندی و اتاق بخار و سالن بخار استفاده کرده و از اقام خود در این هتل لذت ببرید.

هتل ریکسوس خدیشا شومکنتrixoskhadishashymkent

image023 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

یکی از شعبات گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس است که در شهر زیبای شومکنت در جنوب قزاقستان واقع شده است . این هتل در مرکز شهر شومکنت واقع شده است و علاوه بر سرویس لوکس و با کیفیت ، از موقعیت محلی مناسبی نیز برخوردار است و مسافرین با اقامت در این هتل به تمام مناطق دیدنی شهر شومکنت دسترسی بسیار راحتی خواهند داشت . این هتل کلاٌ دارای ۱۷۷ اتاق استاندارد و سوئیت است که به صورت لوکس و مدرن دکور شده اند و برای اقامت بسیار راحت هستند و رستوران های هتل و امکانات ورزشی و سالن های ماساژ و بدنسازی و جکوزی و اتاق بخار و استخر سرپوشیده هتل نیز قابل استفاده توسط مسافرین این هتل میباشد.

هتل ریکسوس باراواrixosborovoe

image024 هتل های زنجیره ای ریکسوس - Rixos Hotels

یکی از زیباترین هتل های گروه زنجیره ای هتل های ریکسوس است که در کنار دریاچه شوچیه قزاقستان واقع شده است و از منظره و طبیعت بینظیری برخوردار است .این هتل دارای ۲۰۰ اتاق و سوئیت میباشد که از منظره زیبای کوههای سرسبز و یا دریاچه زیبای شوچیه برخوردارند . رستورانهای این هتل با غذاهای ترکی ،عثمانی و ایتالیایی از شما پذیرایی خواهند کردو شما میتوانید از امکانات کامل این هتل برای گذراندن یک تعطیلات رویایی استفاده کنید. اتاق بخار ، سونا ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی و سالن های ماساژ جزیی از امکانات این هتل هستند که در زمان اقامت میتوانید استفاده کرده و از اقامت خود لذت ببرید.
اگر علاقمند به رزرو هتل های ریکسوس با بهترین قیمت میباشید ، میتوانید از طریق سیستم رزرواسیون آنلاین هتل در وبسایت ما به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به آژانس رزرواسیون خود را انجام دهید . در صورت نیاز به هرگونه توضیحات و یا راهنمایی با همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره تماس بگیرید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *