رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ آذر ۱۴۰۱

هتل نوید ساری

لینک این مطلب کپی شد!

هتل نوید ساری یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شهر ساری که در چهار کیلومتری شهر ساری واقع شده است. اگر محور گردشگری ساری- قائم شهر را انتخاب کرده اید این هتل با قرارگیری در محیطی آرام، به دور از شلوغی‌های شهر و با چشم‌اندازی زیبا رو به طبیعت زیبای شمال کشور محل اقامت بسیار مناسبی به شمار می‌رود. این هتل همچنین دسترسی راحتی به مراکز تاریخی و جاذبه‌های طبیعی شهر همچون حمام وزیری، مجموعه تاریخی فرح آباد، پارک‌های جنگلی زارع، سالاردره و پناهگاه‌های حیات وحش دشت ناز دارد.

-نوید-ساری هتل نوید ساری

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق‌های یک‌تخته تا چهار‌تخته ارائه می‌شود. اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، کاناپه، تلویزیون و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
اگر به تنهایی سفر می‌کنید می‌توانید اتاق‌های یک‌تخته را رزرو کنید. برای گروه‌های دونفره و زوج‌ها هم اتاق‌های دونفره به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است. اما اگر به همراه خانواده یا دوستان پرجمعیت تر خود سفر می‌کنید اتاق‌های سه‌تخته و چهارتخته گزینه مناسبی برای اقامت شما در این هتل هستند.

-نوید-ساری9 هتل نوید ساری

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا نیازی نیست از هتل خارج شوید. رستوران هتل با ارائه منو غذایی متنوع در هر سه وعده غذایی میزبان سلایق مختلف میهمانان است. بعد از گشت‌و‌گذار در طبیعت هم می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت و معاشرت با هم‌سفران از سفارش انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید. این کافه در تمام طول شبانه‌روز آماده ارائه سرویس به میهمانان عزیز است.

-نوید-ساری-12-e1670745429698 هتل نوید ساری

امکانات رفاهی هتل نوید ساری

در هتل نوید ساری هرآنجه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز دارید، فراهم شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا در جکوزی ریلکس کنید. بخش دیگری از امکانات هتل سالن تشریفات ویژه‌ای است که به برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن که به همه امکانات لازم مجهز بوده آماده برگزاری انواع جشن‌های عروسی، ولیمه و همایش‌ها است.
به‌علاوه با اقامت در این هتل به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیر‌مسقف هتل (با ظرفیت ۲۰۰ خودرو) استفاده کنید. لابی بزرگ و باشکوه، فضای باز زیبا، آسانسور و خدمات خشک‌شویی نیز از دیگر تسهیلات ارائه شده در هتل نوید ساری است.

-نوید-ساری12 هتل نوید ساری

امکانات هتل نوید ساری در یک نگاه

عمومی: آسانسور / روزنامه /نمازخانه/اتاق عقد/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) / تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ سالن صبحانه خوری .
جلسه و همايش : سالن تشریفات/ سالن همایش.
خارج از هتل : فضای سبز/ مسیر پیاده روی/ حوض آب.
ورزشی و تفريحی: استخر/ سونا خشک /سونا بخار /جکوزی .
خاص هتل : رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر .
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/ فکس /اتاق چمدان.

-نوید-ساری10 هتل نوید ساری

نحوه دسترسی

آدرس : شهر ساری، کیلومتر ۴ جاده‌ ساری به قائمشهر
تلفن :۰۱۱۳۳۱۳۶۶۶۱

-نوید-ساری2 هتل نوید ساری

-نوید-ساری3 هتل نوید ساری

-نوید-ساری4 هتل نوید ساری

-نوید-ساری5 هتل نوید ساری

-نوید-ساری6 هتل نوید ساری

-نوید-ساری7 هتل نوید ساری

-نوید-ساری8 هتل نوید ساری

-نوید-ساری11 هتل نوید ساری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *