جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل مینو مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۸ آبان ۱۴۰۱

هتل مینو مشهد، یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر مشهد می باشد. هتل مینو مشهد به سبب نزدیکی به حرم مطهر رضوی از گزینه های اقامتی محبوبی برای زائران به شمار می رود. این هتل ۱۰ طبقه از یک دهه پیش در خیابان امام رضا افتتاح شده و با ۹۰ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند. قرارگیری در خیابان امام رضا باعث شده که با انتخاب این هتل دسترسی راحتی به مرکز شهر، بازارهای اصلی و جاذبه های تاریخی میسر شود. چه هدفتان از رزرو بلیط هواپیما مشهد زیارت از حرم امام رضا (َع) باشد یا به منظور سیاحت به این شهر آمده باشید. همین که از ساختمان هتل بیرون بزنید در مسیر خود به جاذبه های متعددی از شهر برمی خورید.

هتل مینو مشهد هتل مینو مشهد

اتاق و سوئیت

این هتل با ۹۰ عدد اتاق و ظرفیت ۴۰۰ نفر، آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.واحدهای اقامتی هتل مینو مشهد شامل ۶ واحد آپارتمان ۲ خوابه، ۱۲ واحد آپارتمان یک خوابه و ۷۲ باب اتاق ۲-۴ نفره بوده و در کل با ظرفیت میزبانی از ۴۰۰ نفر به فعالیت در این عرصه می پردازد. به همین ترتیب، مهمانان نیز بسته به بودجه و سلیقه خود می توانند اتاق مدنظرشان را از هر طبقه ای انتخاب کنند.
این اتاق ها و واحدها به صورت کاملا ساده ای دکور شده اند اما امکانات رفاهی مثل تلویزیون، کانال های ماهواره ای، رخت آویز. دراور، اینترنت، یخچال، سیستم قفل کامپیوتری، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع در آن ها گنجانده شده است. این اتاق ها دارای حمام اختصاصی نیز هستند. و در تمامی آن ها لوازم استحمام و دمپایی در اختیار مهمانان قرار داده می شود.

هتل مینو مشهد1 800x556 هتل مینو مشهد

رستوران و کافی شاپ

در این هتل نیازی به نگرانی درباره ذائقه و رژیم غذایی خاص نیست چون هتل مینو با داشتن ۳ رستوران مجزا (مروارید، مرجان و صدف) و یک کافی شاپ طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی ها را برای مهمانانش سرو می کند. مهمانان در روزهای اقامتشان، صبح خود را با صرف صبحانه در اتاق یا سالن غذاخوری شروع می کنند. و به جهت بهره مندی از روم سرویس ۲۴ ساعته می توانند هر زمانی که احساس گرسنگی کردند، غذایی سفارش دهند.

هتل مینو مشهد4 هتل مینو مشهد

امکانات عمومی هتل مینو مشهد

این هتل به همت تجربه ۱۰ ساله خود در زمینه هتلداری توانسته در جلب رضایت مهمانان خود موفق باشد. برخورداری از فضای بزرگ و آرامش بخش و همچنین واحدهای اقامتی متنوع باعث شده که این هتل سلیقه بسیاری از زائران را پاسخگو باشد. با اقامت در هتل مینو مشهد می توان بعد از گشت و گذار و دوندگی های روزانه به استخر سرپوشیده، اتاق سونای خشک و یا جکوزی هتل مراجعه کرد و خستگی را از تن بیرون راند.پارکینگ هتل نیز با ظرفیت ۷۰ خودرو از مهمانانی که با خودروی شخصی به این سفر آمده اند، استقبال می کند.
هتل مینو برای رفاه حال گردشگران و زائران خدماتی همچون تاکسی سرویس و خدمات خرید بلیط و همچنین امکاناتی نظیر فروشگاه، اتاق چمدان، نمازخانه، کافی نت و دستگاه فتوکپی را برای میزبانی خود تدارک دیده و امکان دسترسی به اینترنت رایگان آن هم در واحدهای اقامتی و هم در لابی هتل فراهم شده است.

هتل مینو مشهد10 هتل مینو مشهد

نحوه دسترسی به هتل مینو مشهد

آدرس: استان خراسان رضوی – شهر مشهد – خیابان امام رضا -بین امام رضا ۱۶ و ۱۸

هتل مینو مشهد2 800x551 هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد3 800x533 هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد5 هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد6 هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد7 هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد9 هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد11 هتل مینو مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • فریبا

    نا خواسته قسمت ما شد که مهمون هتل مینو مشهد باشیم .این هتل که بر اساس درجه بندی چهار ستاره میباشد از لحاظ خدمت دهی و تکریم مهمان و…بیشتر به سه ستاره و شاید هم دوستاره شباهت دارد واگر به من بود یک ستاره هم بهش نمیدادم .روز اول که روز اول ورودمون بود ساعت ۲ اتاق تحویل دادن از باقیمانده ی غذاتغذیه کردیم در روزهای دیگر هم یک ساعت به ساعت باقی مانده که میرسیدیم با غذا ها تموم شده بود .کیفیت غذا بسیار بد بود .کوفته بسیار بد .اینطور که من متوجه شدم غذاهای مونده ی ظهر رو تغییر داده شب بخوردما بازنشستگان میدادند .مرغ سوخاری افتضا.کاهو و کلم و گوجه مونده .مثلا امشب ساعت نه و نیم رسیدیم پیتزا که فقط امشب داشتیم تموم شده بود سیب زمینی هم نبود .ته چین برنج بسیار بد و غیر قابل خوردن و مرغ سوخاری سنگ شده ….
    روز اول به خانه داری میگیم سطل اشغال مارو خالی کنن کیسه زباله به خودمون دادن تا تعویض کنیم .صبحانه فقط یه مدل مربا بود فقط هویج .از عسل هم خبری نبود .دیگه بهتره همه چیزو نگم فقط اصلا ارزش اقامت نداشت .

    ۲۱ آبان, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *