رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ آبان ۱۴۰۱

هتل فردوس مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل فردوس مشهد از هتل های زیبای چهار ستاره در شهر زیارتی مشهد می باشد. واقع شدن این هتل در خیابان امام رضا که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است از مزایای این هتل می باشد. به طوری که پیاده تا حرم تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارید. در نتیجه برای زوار محل اقامت بسیار مناسبی به شمار می‌رود. اگر هم قصد خرید داشتید می‌توانید به راحتی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مجتمع الماس شرق که در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته‌اند بروید. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس هتل دسترسی راحت و کم‌هزینه‌ای به دیگر مراکز گردشگری و تجاری شهر ارائه می‌کند.

-فردوس-مشهد-800x533 هتل فردوس مشهد

اتاق و سوئیت

اتاق‌های هتل با سبکی ساده و شیک چیدمان شده و از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار هستند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق نگهداری کنید. فضای نشیمن، تلویزیون، یخچال به‌همراه مینی‌بار و حمام به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های سه و چهارتخته هم برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر فراهم شده‌است. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتری می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت‌ها به دو صورت معمولی و رویال و آپارتمان‌ها در دو نوع یک و دوخوابه ارائه می‌شوند. با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید هر یک از واحدهای اقامتی هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

-فردوس-مشهد2-800x534 هتل فردوس مشهد

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل که ظرفیت پذیرایی از ۳۵۰ نفر را دارد با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است. برای گپ و گفتی دوستانه و صرف انواع نوشیدنی و دسر می‌توانید در تمام طول شبانه‌روز به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید.

-فردوس-مشهد7-800x533 هتل فردوس مشهد

امکانات رفاهی هتل فردوس مشهد

هتل فردوس دارای یک لابی بزرگ با فضایی دلنشین و یک آکواریوم پر از ماهی‌های رنگارنگ است. از امکانات هتل می‌توان به سالن ویژه برگزاری همایش اشاره کرد. این سالن به همه امکانات صوتی و تصویری تجهیز شده‌است. ضمن اینکه کافی‌نت و انواع خدمات تجاری مانند فکس و فتوکپی هم برای میهمانان هتل و شرکت کنندگان در همایش‌ها فراهم شده‌است. یک فضای بازی هم برای پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در این هتل اختصاص داده شده‌است. به‌علاوه با اقامت در این هتل در فضای اتاق‌ها به اینترنت بی سیم دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند.

-فردوس-مشهد16-800x532 هتل فردوس مشهد

عمومی:آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /رستوران/ رستوران فست فود.
ورزشی و تفريحی: سونا بخار
خاص هتل: ویلچر.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای شهر.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: پارک بازی کودکان.
خدمات :روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی /ترانسفر با هزینه/ خدمات باربری.

-فردوس-مشهد1-800x533 هتل فردوس مشهد

نحوه دسترسی به هتل فردوس مشهد

آدرس :خراسان رضوی ،شهر مشهد، خيابان امام رضا ، امام رضا ۸

-فردوس-مشهد3-800x533 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد4-800x533 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد5-800x534 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد6-800x533 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد8-800x530 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد9-800x533 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد10-800x533 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد11-800x533 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد12-800x530 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد13-800x549 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد14-800x536 هتل فردوس مشهد

-فردوس-مشهد15-800x517 هتل فردوس مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *