رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ آبان ۱۴۰۱

هتل فردوسی مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

هتل فردوسی مشهد، هتلی سه ستاره در شهر مشهد است که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. در بلوار مدرس واقع در مرکز شهر قرار گرفته و تا حرم امام رضا (ع) تنها ۸۰۰ متر فاصله دارد. این مسافت را با ماشین در کمتر از ۱۰ دقیقه طی خواهید کرد. همچنین برای خرید هم می‌توانید با ۱۵ دقیقه رانندگی سری به بازار معروف رضا بزنید. علاوه بر این‌ها هتل به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و ترمینال مسافربری هم به راحتی دسترسی دارد.

هتل فردوسی مشهد

اتاق و سوئیت

هتل دارای ساختمانی ۱۴ طبقه و ۱۴۸ واحد اقامتی به صورت اتاق‌های دوتخته ، سه‌تخته و سوئیت است. این واحدهای اقامتی فضایی دنج و راحت دارند به طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون، مبل نشیمن، کمد لباس و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
برای گروه‌های دو‌نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک‌نفره آماده شده‌است. زوج‌ها می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های سه‌تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها اقامتی راحت تر را برای میهمانان فراهم می‌کنند.

هتل فردوسی مشهد

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا نیازی نیست از هتل خارج شوید. رستوران هتل با منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و غیره آماده پذیرایی از سلایق و ذائقه‌های مختلف میهمانان هتل است. بعد از زیارت یا گشت‌و‌گذار در شهر برای رفع خستگی می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن معاشرت با دوستان و خانواده از سفارش انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

هتل فردوسی مشهد

امکانات رفاهی هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد برای رفاه حال میهمانان امکانات متنوعی تدارک دیده است. برای مثال اگر می‌خواهید در سفر هم از ورزش و تناسب اندام دور نمانید می‌توانید با خیال راحت در سالن بدنسازی هتل ورزش کنید. بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌های ویژه‌ای است که جهت برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند برای برپایی انواع کنفرانس، سمینار و جلسات اداری به کار می‌روند.
به‌علاوه با اقامت در هتل فردوسی مشهد به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. ترنسفر فرودگاهی هم با درخواست قبلی برای میهمانان مهیا می‌باشد. همچنین سرویس رفت و برگشت به حرم نیز آماده ارائه خدمات به زوار گرامی ‌است.

هتل فردوسی مشهد

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور /نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن همایش.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای خیابان.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق /نهار در اتاق/ فکس/ فتوکپی/ سرویس به حرم رایگان/ پرینتر.

هتل فردوسی مشهد

نحوه دسترسی به هتل فردوسی مشهد

آدرس :خراسان رضوی ، شهر مشهد – خیابان مدرس – نبش مدرس یک – هتل فردوسی

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *