رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل فاضلی یزد

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ خرداد ۱۳۹۶

این هتل سه ستاره ممتاز یکی از معدود هتل‌های جدیدی است که با جدیدترین خدمات و با پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخوردش در خدمت میهمانان عزیز می باشد. از آنجایی که این هتل در بافت قدیمی شهر یزد واقع شده شاید فکر کنید که با هتلی قدیمی روبرو هستید اما تنها قسمتی از هتل مربوط به دوره‌ی قاجاریه است و بقیه‌ی بخش‌های هتل تازه ساز است و براساس شیوه‌ی معماری سه دوره‌ی صفوی، قاجار و پهلوی ساخته شده.
اتاق‌های هتل
این هتل که در دو طبقه ساخته شده شامل ۱۸ باب اتاق است و بسته به نوع درخواست افراد در اتاق‌های یک تخته، دو تخته ، سه و چهار تخته و هم‌چنین به صورت سوئیت آماده‌ی خدمات رسانی به میهمانان است. همچنین برای رفاه حال افراد، کلیه‌ی اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، میز توالت، تلویزیون ال ای دی، یخچال، کولر گازی، مینی‌بار و اینترنت وایرلس است. برای دسترسی به سرویس بهداشتی ایرانی باید از سرویس بهداشتی که در لابی و راهرو قرار دارد استفاده کنید. از طرف دیگر تمیزی اتاق‌ها و به طور کلی فضای کلی هتل یکی دیگر از نکات مثبتی است که همه‌ی مهمانان این هتل به آن اشاره می‌کنند. حتی گردشگران خارجی که در این هتل اقامت داشتند از نظافت بیش‌ از اندازه‌ی این هتل شگفت‌زده شده بودند و همچنین هتل دارای دو ورودی می باشد که ورودی اصلی هتل در میدان وقت الساعت قرار گرفته و ورودی دیگر برای ورود خروج معلولین و افراد سالمند استفاده می شود .
ویژکی های هتل

ساختمان دو طبقه‌ی هتل فاضلی با معماری چشم‌نوازی که دارد، باعث آرامش خاطرتان می‌شود.
استفاده از عناصر معماری سنتی در اتاق‌های هتل فاضلی بسیار جالب است.
استفاده‌ی ترکیبی از تخت‌های دو نفره و دو نفره‌ی بزرگ در داخل یک اتاق برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است.
بر روی پشت بام هتل می‌توانید ساعت‎ها بنشینید و از دیدن بافت تاریخی شهر یزد لذت ببرید.
سرو انواع غذاهای ایرانی در محیط سنتی رستوران

لابی و سالن غذاخوری
لابی هتل با داشتن مبل و همچنین محیط گرم و صمیمی که دارد، برای نشستن و استراحت کردن جای خوبی است. همچنین شما می‌توانید با ورود به حیاط مرکزی این هتل که فضایی سرپوشیده است و حوض و آبنمایی در وسط این حیاط قرار گرفته، آرامش وصف ناپذیری را تجربه کنید. به طور کلی این هتل شامل دو سالن غذا‌خوری با گنجایش ۱۲۰ نفر پذیرای مهمانان است و همچنین بخش کافی‌شاپ و چایخانه‌ی سنتی در فضای بسته که برای تمام فصول مناسب است یکی دیگر از گزینه‌های خوب این هتل است. همچنین رستورانی ایرانی بر روی بام هتل با استفاده از تخت‌های چوبی سنتی وجود دارد که با نمای کلی که نسبت به شهر دارد، جای خوبی برای استراحت و لذت بردن از اوقاتتان است. به طور کلی ساعت کاری رستوران هتل برای صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰، نهار ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و شام ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۳۰ آماده‌ی خدمات رسانی به مهمانان و گردشگران است.

خدمات هتل
یکی از دغدغه‌های اصلی هر مسافری، خدماتی است که یک هتل ارائه می‌دهد و هرچقدر تعداد خدمات بالا و البته کیفیت ارائه‌شان بهتر باشد از دلایلی است که باعث جذب بیشتر میهمانان می‌شود. روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته مسافران، خدمات خشکشویی و در اصطلاح لاندری، بیدار‌باش، تبدیل ارز، ارسال و دریافت فکس، اتاق VIP، اجاره‌ی ماشین با راننده، خدمات تهیه‌ی بلیط، فتوکپی، خدمات باربری و خدمات اینترنتی است.

IMG_2661 هتل فاضلی یزد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *