رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

هتل صدف کیش

لینک این مطلب کپی شد!

مجموعه هتل صدف بر اساس استانداردهای بین المللی ، در زمینی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسید و اینک در شرایط ایده آل مشغول به فعالیت می باشد. لابی هتل ، فضایی دلپذیر و آرام بخش به همراه دکوراسیون هماهنگ و زیبا با آسانسور پانورما و طراحی پله های نورانی استثنائی که با آرامش خاصی گرداگرد آن پیچیده است، چیدمان سنگ کف با نقش معماری ایرانی که بطور موازی در سقف نیز تکرار شده است. در کنار هتل بین المللی صدف و در فضای استثنایی و بیاد ماندنی کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است.

این هتل با داشتن فضاهای مختلف اقامتی ٫ ورزشی ٫ تفریحی شامل میز بیلیارد ، فوتبال دستی و غیره و رستورانها و کافی شاپ های متعدد میتواند مکانی برای اقامت راحت و آسوده میهمانان باشد …همچنین هتل صدف کیش دارای سه رستوران کوه نور ٫ دلفین ٫ رستوران چینی دورین و سه کافی شاپ میباشد…..دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و مجمعات است….کافی نت هتل دارای ۲سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و … است که کلیه سیستم ها به اینترنت پرسرعت متصل می باشد…در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید این سالن آرایشی مجهزبه کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم بهره مند باشند.

 

صدف 1 هتل صدف کیش

صدف 2 هتل صدف کیش

صدف 3 هتل صدف کیش

صدف 4 هتل صدف کیش

صدف 5 هتل صدف کیش

صدف 6 هتل صدف کیش

صدف 7 هتل صدف کیش

صدف 8 هتل صدف کیش

صدف هتل صدف کیش

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هم برخورد کارکنان مناسب بود و هم اتاق ها بسیار تمیز بود و هم فشار پرسنل برای بازاریابی موارد دیگر وجود نداشت. صبحانه عالی و فضای بصری داخل و بیرون از هتل خیلی خوب بود. فقط اینترنت وای فای در قسمت هایی از اتاق آنتن نداشت. در مجموع خیلی خوب بودن. با تشکر از همه پرسنل.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتل خوبی هست ولی الان دیگه واقعا نیاز به باز سازی داره

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *