جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل بین المللی شهریار تبریز

تاریخ بروزرسانی :
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل بین المللی شهریار تبریز, مکانی بی نظیر در نوع خویش است که با مجموعه های تفریحی و پذیرائی فرح بخش، فضاهای اقامتی دلخواه ومجلل ومحیطی آرام و در موقعیت ممتاز وزیبای شهر، بسان پناهگاهی خاص ودلربا برای مسافران و میهمانان است که انتظارات آنان را به خوبی تامین می کند. این هتل که در قلب شهر تبریز جای دارد، علاوه بر مکان های اقامتی، مجهز به دو رستوران بزرگ کاکتوس وچشم انداز، تالارهای پذیرائی، اتاق های کنفرانس، بوتیک ها ومغازه هایی با اجناس شیک و مدرن و مجموعه های ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان با تایم های آزاد و اختصاصی می باشد.

هتل شهریار یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره شهر تبریز است. این هتل در منطقه معروف ائل‌گلی واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به مراکز دیدنی تبریز دارد. همچنین از مسیر راحت و بی دردسری به مرکز شهر و مراکز اداری و دولتی برخوردار است. به‌علاوه نزدیکی به ایستگاه مترو هم رفت‌و‌آمد به نقاط دیگر شهر را آسان می‌کند.

%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B11 هتل بین المللی شهریار تبریز

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع ۲۰۰ اتاق و سوئیت را درخود جای داده است. تمامی ‌واحدهای اقامتی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارد. اینترنت هم در فضای اتاق در دسترس است. تلویزیون، میزکار، تجهیزات چای و قهوه و حمام اختصاصی از دیگر امکانات رفاهی موجود در واحدهاست.

اتاق‌های یک‌تخته مناسب کسانی است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای زوج‌ها و گروه‌های دونفره هم اتاق‌های دو‌تخته موجود است. اتاق‌های سه‌تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. اما اگر خواهان اقامتی لوکس‌تر با امکانات بیشتر هستید می‌توانید سوئیت‌های متنوع هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها در ظرفیت‌های دو و چهارنفره ارائه می‌شوند. سوئیت‌های دلوکس با داشتن فضای نشیمن و آشپزخانه برای خانواده‌های دو تا چهارنفره مناسب است. سوئیت‌ های پرزیدنتال دو خواب مجزا،نشیمن و آشپزخانه داشته و برای خانواده‌های چهار نفره بسیار مناسب است. سوئیت‌های دیپلمات هم بزرگترین سوئیت‌های هتل بوده و با فضایی بسیار مجلل محل اقامت مناسبی برای خانواده‌ها و هئیت‌های کاری به شمار می‌رود.

هتل بین المللی شهریار تبریز6 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

رستوران و کافی شاپ

هتل بین‌المللی شهریار برای پذیرایی از میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها را گردهم آورده‌ است. در همه این رستوران‌ها بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها طبخ می‌‌شود. رستوران «کاکتوس» واقع در طبقه اول با فضایی شیک و سرو انواع غذاهای خوش‌طعم‌ ایرانی و محلی از میزبان میهمانان عزیز است. دیگر رستوران هتل «چشم‌انداز» بوده که در طبقه دهم هتل واقع شده و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر تبریز ارائه می‌کند. این رستوران با فضایی شیک و مجهز مکان مناسبی برای برپایی مراسم ناهار و شام خانوادگی، میهمانی‌ها و نشست‌های کاری به شمار می‌رود. رستوران «رز» واقع در طبقه همکف با منویی فصلی تهیه شده از مواد تازه و با کیفیت پذیرای میهمانان است.

این رستوران هم مکان ایده‌آلی برای دورهمی‌های دوستانه یا صرف غذای کاری است. کافی‌شاپ هتل هم با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای متنوع و فست‌فودهای خوشمزه فضای مطلوبی برای جمع‌های دوستانه، جشن‌های تولد، فارغ‌التحصیلی و قرارهای کاری در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

هتل بین المللی شهریار تبریز26 هتل بین المللی شهریار تبریز

امکانات رفاهی هتل بین المللی شهریار تبریز

در هتل بین‌المللی شهریار هرآنچه برای یک اقامت آسوده و خاطره‌انگیز نیاز است فراهم شده‌است. ازجمله می‌توان به دو مجموعه ورزشی مجزا شامل بزرگترین استخرهای شهر، تجهیزات بدنسازی مدرن و ارائه انواع خدمات درمانی و ماساژ اشاره کرد. اگر اهل ورزش و تناسب‌اندام باشید می‌توانید در سالن بدنسازی ورزش کنید. همینطور با شنا در استخر انرژی مضاعف کسب کنید. برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی هم می‌توانید از سونا و ماساژ استفاده کنید.

هتل بین المللی شهریار تبریز21 800x391 هتل بین المللی شهریار تبریز

این هتل همچنین سالن‌های چندمنظوره متعددی برای برگزاری انواع مراسم، جشن‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها اختصاص داده است. سالن‌های «یاقوت» و «زرین» با ارائه گل‌آرایی و نورپردازی و برخورداری از پارکینگ اختصاصی مکان مناسبی برای برگزاری جشن‌های عقد و عروسی و دیگر ضیافت‌ها است. سالن‌های آمفی‌تئاتر و کنفرانس هم با تجهیزات کامل و کادر مجرب جهت برگزاری انواع نشست‌ها، جلسات و همایش‌ها کاربرد دارد.

به‌علاوه در هتل شهریار در تمامی ‌قسمت‌ها به اینترنت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی، پارکینگ برای شما فراهم است. همینطور بسیاری از خریدهای خود را می‌توانید در مرکز خرید هتل انجام دهید. خدمات خشکشویی هم لباس‌های شما را تمیز و اتوشده تحویل می‌دهد.

هتل بین المللی شهریار تبریز 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

نحوه دسترسی به هتل بین المللی شهریار تبریز

آدرس:تبریز -اول جاده ائل گلی

هتل بین المللی شهریار تبریز1 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز2 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز3 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز4 800x536 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز5 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز7 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز8 800x501 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز9 546x800 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز10 533x800 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز11 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز12 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز13 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز14 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز15 800x431 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز16 800x491 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز17 800x469 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز18 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز19 800x532 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز20 533x800 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز22 599x800 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز23 800x286 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز24 800x599 هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز25 533x800 هتل بین المللی شهریار تبریز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل خوبي بود منتها برخي نواقص داشت كه از هتل ٥ ستاره انتظار نميرفت، مثلا سر و صداي لولاي در و يا اينكه تخت اضافي بسيار ناراحت بود. اما برخورد پرسنل بسيار خوب و بسيار تميز بود.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *