جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل شایان کیش

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ مهر ۱۴۰۰

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع با ۱۹۳ اتاق بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش شناخته می‌شود. این هتل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است.هتل شایان کیش در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد.

در این هتل به‌منظور رفاه حال میهمانان بهترین واحدهای اقامتی فراهم شده‌است. در هر واحد اقامتی امکانات کاملی نظیر سیستم تهویه‌مطبوع، دسترسی به اینترنت، تخت‌های استاندارد، مبلمان، تلویزیون، یخچال و غیره قرار داده‌ شده‌است. این واحدها که از چیدمانی شیک برخوردارند بسیار متنوع بوده و میهمانان می‌توانند بسته به تعداد نفرات و سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

شایان هتل شایان کیش

اتاق های هتل

اتاق‌های هتل با ظرفیت‌های دو، سه و چهارتخته و با امکان انتخاب بین منظره رو به جزیره یا منظره رو به دریا ارائه می‌شوند. اتاق‌های چهارتخته به صورت دوبلکس با دو تخت یک نفره در طبقه همکف و یک تخت دونفره در نیم طبقه بالا ارائه می‌شوند. اما اگر خواهان فضای بیشتر و اقامتی راحت تر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید.
سوئیت‌های «ساحلی» بیرون از هتل با فاصله ۵۰ متری از لابی و نزدیک به ساحل قرار گرفته‌اند. این سوئیت‌ها هم مانند اتاق‌ها در ظرفیت‌های دو تا چهارتخته عرضه می‌شوند. «رویال» سوئیت‌ها هم به صورت یک خوابه، دو‌خوابه و دوبلکس بوده و ظرفیت چهار و شش نفره دارند. ویلاهای ساحلی گزینه دیگری برای اقامت در این هتل هستند. این ویلاها هم در محوطه بیرونی هتل و نزدیک به ساحل قرار گرفته اند و دارای دوخواب با ظرفیت اصلی شش نفر هستند.

هتل شایان کیش 19 هتل شایان کیش

رستورانها و کافه ها

هتل شایان برای پذیرایی از میهمانان خود رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی تدارک دیده است. رستوران «شمبلیر» رستوران اصلی هتل است که چشم‌اندازی زیبا رو به خلیج فارس داشته و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس دهی به میهمانان عزیز است. همچنین رستوران سنتی که در محوطه باز پشت هتل و در کنار استخر و آب‌نمای هتل واقع شده و در آن می‌توانید انواع غذاهای سنتی و کباب‌های خوشمزه را نوش‌جان کنید. منظره درختان نخل و چمنزار، لذت صرف غذا در این رستوران را دوچندان می‌کند. فست فود و کافی‌شاپ هتل دارای ۴۰ نفر ظرفیت در سالن و ۴۰ نفر در تراس بوده و با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به‌همراه انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری لحظاتی خوش در کنار دوستان و خانواده برای شما رقم می‌زند.

هتل شایان کیش 4 هتل شایان کیش

ویژگی هتل

ویژگی برجسته هتل شایان نزدیکی به دریا و اسکله تفریحی است. هرزمان که اراده کنید با صرف کمترین زمان می‌توانید در ساحل زیبای خلیج فارس قدم بزنید و از تماشای امواج دریا لذت ببرید. ازجمله امکانات هتل می‌توان به سالن کنفرانس و سالن آمفی‌تئاتر اشاره کرد که با برخورداری از امکانات و تجهیزات مدرن آماده برگزاری انواع جلسات و نشست‌ها، کنفرانس‌ها و دیگر مراسم است.
این هتل همچنین برای پرکردن اوقات فراغت میهمانان امکانات متنوعی در نظر گرفته است. در سالن بیلیارد، اسنوکر و تنیس رومیزی می‌توانید اوقات خوشی را در کنار هم‌سفران خود تجربه کنید. امکان کرایه دوچرخه هم در این هتل فراهم است.
دسترسی به اینترنت، پارکینگ سرپوشیده، تور گردشگری و ترنسفر استقبال از فرودگاه از دیگر خدماتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل شایان کیش 10 هتل شایان کیش

امکانات هتل شایان کیش

عمومی: پارکینگ /دستگاه ATM/ تراس /آسانسور /روزنامه/ نمازخانه/ آتلیه عکاسی/ آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه/ صندوق امانات/ لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.
غذا و نوشيدنی: رستوران /چایخانه سنتی/ رستوران بوفه /رستوران فضای باز/ چايخانه تابستانی/ چايخانه سنتی در فضای بسته(تمام فصول) /كافی شاپ تابستانه /رستوران ايرانی /كافی شاپ ۲۴ ساعته /صبحانه در اتاق .
جلسه و همايش : سالن آمفی تئاتر /سالن همایش/ سالن کنفرانس /سالن اجتماعات /ویدئو کنفرانس /اتاق میهمانی و جلسات کاری
خارج از هتل :باغچه/ كنار دريا /فضای باغ در هتل/ فضائی برای پياده روی/ فضای سبز فضای بيرون برای شام /ساحل عمومی فضای بيرون هتل برای نشستن/ فضای تابستانه /مسیر دوچرخه سواری/ مسیر پیاده روی/ آلاچيق ساحلی.
ورزشی و تفريحی: استخر/ حمام ترکی /سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ /خانه دارت /سالن بيليارد.

هتل شایان کیش 6 هتل شایان کیش

خاص هتل : اتاق برای سیگاری ها /قنادی.
مديا و ديجيتال: کافی نت/ اينترنت در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای دریا /نمای فضای سبز.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگليسی
راحتی در لابی : تلویزیون در لابی/ خدمات روم سرويس/ پذيرش ۲۴ ساعته لاندری/ خشکشویی /خدمات بيدار باش/ خدمات اتو /دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ خدمات عروس /اجاره ماشين/ تبديل ارز /خدمات/ تور /فكس /اتاق چمدان /اتاق VIP /اجاره ماشين با راننده/ فتوكپی/ خدمات نگهداری كودكان /خدمات CIP(تشريفات ويژه) /خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان /بخش Check in و Check out سريع(Express) /خدمات باربری /خدمات راهنمای تور.

هتل شایان کیش 7 هتل شایان کیش

نحوه دسترسی

آدرس : جزیره کیش ، میدان ساحل ، هتل بین المللی شایان کیش
تلفن :۰۷۶۴۴۴۲۲۷۷۱

هتل شایان کیش 17 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 1 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 2 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 3 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 5 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 8 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 9 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 12 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 13 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 14 800x533 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 15 800x600 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 18 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 20 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 22 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش هتل شایان کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    دسترسی عالی بود . صبحانه در حد خوب ولی رستوران برای ناهار اصلا کیفیت نداشت. اقامت ما در سوئیت ساحلی بود و امکان باز شدن پنجره برای استفاده از هوای تازه بیرون به علت ورود حشرات نبود. شیر دستشویی چکه میکرد ولی بقیه امکانات خوب بود. برخورد پرسنل مناسب و خوب

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    هتل شایان هم واقعا یکی از هتل های خوب و قدیمی جزیره هست.فقط اگر بعضی از وسائل اتاق رو نو میکردن بهتر میشد

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *