جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل زندیه شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل زندیه شیراز در یکی از بهترین مناطق شهر شیراز و در اوایل سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل با زیربنای ۹۰۰ متر مربع دارای ۳ طبقه اقامتی مشتمل بر ۷۲ باب اتاق، سوئیت و ۲ طبقه منفی می باشد. سالن اجتماعات، بخش اداری، رستوران سنتی و پارکینگ در طبقه ۱- و مجموعه آبی و ورزشی نیز در طبقه ۲- قرار دارد. هتل زندیه با نمایی منحصر به فرد و با الهام از هنر معماری اصیل شهر شیراز بنا شده است. موقعیت مکانی مناسب در خیابان هجرت و واقع بودن در مرکز شهر، از مزایای اقامت در هتل پنج ستاره زندیه می باشد.

این هتل در مجموعه زندیه قرار گرفته و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. به ارگ کریم‌خان، مجموعه وکیل و آرامگاه شاهچراغ نزدیک بوده و دسترسی بسیار راحتی به دیگر نقاط شهر دارد.

زندیه هتل زندیه شیراز

اتاق و سوئیت

به‌منظور آسایش خاطر میهمانان بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل فراهم شده‌است. تمامی ‌این واحدهای اقامتی بسیار زیبا چیدمان شده و بهترین امکانات را به خود اختصاص داده‌اند. برای مثال در فضای اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امکانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.

اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر می‌کنند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت‌ دوتخته «بیزنس» با دسترسی به امکاناتی چون کامپیوتر، پرینتر و فکس یکی از این گزینه‌هاست. انتخاب دیگر سوئیت‌ دو‌تخته «لوکس» است که اقامتی ویژه برای میهمانان فراهم می‌کنند. سوئیت دوتخته «ماه عسل» نیز مناسب زوج‌های جوانی است که برای ماه عسل قصد اقامت در این هتل را دارند. ضمن اینکه امکان سفارش تزئینات مخصوص این سوئیت هم وجود دارد.

زندیه 13 هتل زندیه شیراز

رستوران و کافی شاپ

در رستوران‌های هتل می‌توانید طعم لذیدترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را بچشید. ازجمله رستوران «کلاسیک» که در فضایی شیک با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می‌کند. همینطوررستوران «سنتی» که با طراحی اصیل ایرانی و فضایی آرامشبخش تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف انواع غذاهای سنتی را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. اما اگر دلتان می‌خواهد غذای خود را در فضای باز میل کنید حتما سری به رستوران «حیاط باغ» هتل بزنید. این رستوران با نورپردازی و آب‌نمای زیبای خود محیطی مناسب برای لذت از صرف غذا در هوای دلچسب شیراز فراهم آورده است.
لابی لانج و کافی‌شاپ هتل هم با سرو انواع نوشیدنی، دسر و میان وعده‌های متنوع در فضایی دنج و دلنشین لحظات خوشی را برای میهمانان رقم می‌زند.

زندیه 15 هتل زندیه شیراز

مجموعه ورزشی

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متنوعی تشکیل شده‌است. اگر می‌خواهید در سفر هم از ورزش و تناسب اندام دور نمانید می‌توانید با خیال راحت در سالن بدنسازی هتل ورزش کنید یا می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید. بعد از ورزش و شنا یا گشت‌و‌گذار روزانه در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا و جکوزی بزنید. حمام سنتی ایرانی ازجمله خـدمات منحصربه‌فردی است که در این هتل ارائه می‌شود. این حمام با معماری جذاب، محلی خاص برای پاکی و آرامش جسم و روان میهمانان سنت دوست است. ضمن اینکه می‌تواند محلی برای احیای مراسم‌های سنتی چون حنابندان، حمام عروس، حمام داماد، حمام زایمان و دیگر سنت‌های ایرانی باشد.

زندیه 10 هتل زندیه شیراز

سالن همایش

در این هتل همچنین یک سالن همایش با ظرفیت بالغ بر ۱۳۰ نفر مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز به‌منظور برگزاری انواع کنفرانس، همایش و کنگره‌ها اختصاص داده شده‌است. به‌علاوه یک سالن چند منظوره با ظرفیت ۱۵۰ نفر نیز جهت برپایی مراسم مختلف ازجمله جشن‌ها و میهمانی‌ها طراحی شده‌است.
اگر قصد خرید هدیه و سوغات دارید حتما سری به فروشگاه صنایع‌دستی هتل بزنید. یک آژانس مسافرتی هم در هتل موجود است که می‌توانید برای اطلاع از انواع تورهای گردشگری به آن مراجعه کنید.

زندیه 11 هتل زندیه شیراز

امکانات هتل زندیه شیراز

عمومی :فروشگاه و غرفه/پارکینگ/ماهواره/آسانسور/روزنامه/نمازخانه/فروشگاه صنایع دستی/صندوق امانات/لابی/سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/سرویس بهداشتی ایرانی در لابی/سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو/تاکسی سرویس.
غذا و نوشیدنی:کافی شاپ/رستوران/رستوران فضای باز/رستوران سنتی.
جلسه و همایش:سالن همایش/سالن چند منظوره.
خارج از هتل:باغچه/فضای باغ در هتل/فضای سبز/فضای بیرون هتل برای نشستن/فضای تابستانه.
ورزشی و تفریحی:سالن بدنسازی/استخر/سونا خشک/سونا بخار/جکوزی.
خاص هتل:حمام سنتی ایرانی
مدیا و دیجیتال:کافی نت/اینترنت در لابی/اینترنت در اتاق/امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی
دید(View) در برخی اتاق ها:نمای شهر/نمای رو به حیاط
مکالمه کارکنان:مسلط به زبان عربی/مسلط به زبان انگلیسی/ایتالیائی.
خدمات:پذیرش ۲۴ ساعته/خشکشویی/خدمات بیدار باش/خدمات اتو/دستگاه واکس کفش/ خدمات تور/ فکس/ اتاق چمدان/ اتاق VIP/ خدمات تهیه بلیط/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ خدمات باربری/ روم سرویس ۲۴ ساعته/ خدمات اینترنتی.

نحوه دسترسی به هتل زندیه شیراز

آدرس: شیراز – بلوار هجرت – نرسیده به ارگ کریمخانی

زندیه 1 هتل زندیه شیراز

زندیه 2 هتل زندیه شیراز

زندیه 3 هتل زندیه شیراز

زندیه 4 هتل زندیه شیراز

زندیه 5 هتل زندیه شیراز

زندیه 6 هتل زندیه شیراز

زندیه 7 هتل زندیه شیراز

زندیه 8 هتل زندیه شیراز

زندیه 9 هتل زندیه شیراز

زندیه 12 هتل زندیه شیراز

زندیه 14 هتل زندیه شیراز

زندیه 16 هتل زندیه شیراز

زندیه 17 هتل زندیه شیراز

زندیه 18 هتل زندیه شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتلی بسیار لوکس و نوساز هست که از نظر معماری و واسئل سنتی که درش به کار رفته احساس خوبی به ادم دست میده.پرسنل بسیار خوش برخورد و مدیریت خوب این مجموعه از نکات مثبتش هست

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    مکانش خوب است.نزدیگ به ارگ کریم خان و سرای زندیه و مجموعه وکیل است.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتلی بسیار لوکس و نوساز هست که از نظر معماری و واسئل سنتی که درش به کار رفته احساس خوبی به ادم دست میده.پرسنل بسیار خوش برخورد و مدیریت خوب این مجموعه از نکات مثبتش هست

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *