جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل حیات شرق

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

هتل حیات شرق مشهد که پیش از این با نام هتل سارا شناخته میشد، جز هتلهای سه ستاره این شهر است. با معرفی این هتل همراه نکست هالیدی باشید.
در اینکه شهر مشهد به دلیل داشتن جاذبههای زیارتی و همچنین تاریخی و تفریحی جزو شهرهای محبوب ایران برای گردشگران است، شکی نیست. این شهر هر ساله میزبان مهمانهای زیادی از ایران و کشورهای خارجی میشود که در وهله اول برای زیارت حرم امام رضا (ع) به آن سفر میکنند و در کنار آن، از ویژگیهای تاریخی مثل آرامگاه فردوسی یا امکانات تفریحی مثل باغ وحش مشهد و استخر موجهای آبی نیز لذت ببرند.

2 هتل حیات شرق
در صورتی که قصد سفر به مشهد را دارید، انتخاب هتل مناسب بسیار مهم خواهد بود. امروزه تور لحظه آخری و تور مشهد مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها، میتوانید سفر خاطرهانگیزی به این شهر داشته باشید و برای این منظور، باید هتلی را انتخاب کنید که اقامت خوبی برای شما فراهم کنید. امروز هتل حیات شرق مشهد را معرفی خواهیم کرد که یک هتل سه ستاره بوده و در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این هتل پیش از این با نام هتل سارا شناخته میشد و ۳۳۲ اتاق در هشت طبقه دارد.
یکی از مهمترین ویژگیهای هتل در مشهد، نزدیک بودن آن به حرم اما رضا (ع) است و هتل حیات شرق از این نظر شرایط خوبی دارد. این هتل در خیابان نواب صفوی، مابین نواب صفوی ۱۰ و ۱۲ واقع شده است و فاصله آن تا ورودی خیابان نواب صفوی حرم، تنها ۶ دقیقه به صورت پیاده و فاصله آن تا ورودی شیخ طبرسی هم ۱۱ دقیقه به صورت پیاده است. همچنین در کنار حرم، با ۱۵ دقیقه پیادهروی میتوانید از پارک وحدت مشهد لذت ببرید و فاصله هتل تا مقبره پیر پالان دوز هم ۷ دقیقه به صورت پیاده است.
هتل حیات شرق مشهد از حیث امکانات هم شرایط خوبی دارد. از جمله امکانات کلی این هتل میتوان به لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، کافی شاپ، مینیبار که البته برای آن باید هزینه اضافی پرداخت کنید، مرکز خرید، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰۰ ماشین، سیستم تهویه مطبوع و گشت نیم روزی با هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین اتاقهای هتل حیات شرق هم امکانات خوبی مثل روم سرویس، تلویزیون LCDبا قابلیت پخش شبکههای دیجیتال، چایساز، آب رایگان، لوازم بهداشتی، صندوق امانات در داخل اتاق، یخچال، کمد لباس، سرویس بهداشتی و حمام و مبلمان دارند. این هتل مشهد همچنین امکان استفاده از اینترنت را در لابی و اتاقها هم ارائه میکند که البته برای آن، باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

3 1 هتل حیات شرق
اگر به دنبال هتل با قیمت مناسب در مشهد هستید که تازه ساخت بوده و امکانات خوبی هم ارائه کند، هتل سه ستاره حیات شرق هم گزینه مناسبی برای شما به حساب میآید.

1 1 هتل حیات شرق

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    خیلی هم فاصلش به حرم نزدیک نیست و هتل های نزدیکتر هم پیدا میشه.نکته + این هتل پخش بن وعده غذایی حرم امام رضا هست

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *