جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل بین المللی داد یزد

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ مهر ۱۳۹۹

هتل بین المللی داد یزد در بافت قدیمی شهر واقع شده است. این هتل بنایی نود ساله در بافت قدیم شهر و در مجاورت آثار شناخته‌ شده میراث فرهنگی مثل آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیر چخماق قرار دارد.هتل داد در عين حفظ ساختار سنتی و تاریخی خود داراي امكانات رفاهی مدرن می‌باشد. رستوران سنتي با غذاهاي متنوع ايراني و فرنگي در محيطي آرام و زيبا و همچنين رستوران و كافي شاپ رو باز واقع در پشت بام هتل با دور نمايي از شهر يزد، از ويژگي‌هاي بارز این مجموعه است. هتل داد تنها هتل ۴ ستاره یزد می‌باشد که برنده جایزه ۲۰۰۹ studiosus آلمان برای مشتری مداری می‌باشد.

هتل سنتی داد یزد هتل بین المللی داد یزد

پیوند کاهگل و آجر که از قدیمی ترین مصالح مورد استفاده کویر نشینان بوده است به همراه قوس ها، طاق نماها و نورگیرهای بسیار زیبا در گوشه گوشه بنا از جلوه های معماری این هتل است. هتل داد با ۳ طبقه دارای ۶۱ باب اتاق با طراحی سنتی و امکانات رفاهی مدرن می باشد.

اتاق‌های هتل با چیدمانی سنتی به وسیله روتختی و وسائل قدیمی زینت بخشیده شده‌‍‌اند و حس خوب زندگی در گذشته را برایتان تداعی می‌کنند. فرش‌هایی با طرح اصیل ایرانی، مبل راحتی و چشم‌اندازی زیبا هرچیزی است که گردشگران در اقامت خود در این هتل تجربه می‌کنند. سیستم تهویه مناسب، چای‌ساز، اینترنت، تلویزیون و خشکشویی از جمله خدماتی است برای اتاق‌های هتل داد در نظر گرفته شده و می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. امکانات هتل داد یزد نیز شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، دکور زیبا، روم سرویس، جکوزی و مینی بار است که احتیاجتان را برطرف کرده و استراحتی به یادماندنی را برایتان تدارک می‌بیند. حیاط هتل که یک طبقه پایین تر از سطح خیابان است تبدیل به رستوران سنتی شده است که با تخت‌های کوچک و بزرگ فراوان می‌توانید در آنجا بنشینید و خود را به یک غذای لذیذ یزدی مثل آش شولی و یا آش آبغوره مهمان کنید. لازم به یادآوری است که هتل بزرگ داد یزد دو رستوران به نام‌های آیینه و بام دارد. در رستوران آیینه با چیدمانی کاملا شرقی و شیک رو به رو می‌شوید که با سلیقه چیده شده و نور آن به وسیله پنجره‌هایی چوبی به داخل هدایت می‌شود. در آنجا می‌توان انواع غذاهای ایرانی، یزدی و فرنگی را امتحان کرد و از طعم لذیذ و تازه‌ی آن‌ها لذت برد. رستوران بام نیز که با شیشه‌های رنگی زینت بخشیده شده، حس و حالی پر از آرامش را تقدیمتان می‌کند و با سرو انواع غذاهای گیاهی و غیر گیاهی طعمی نو را به شما هدیه می‌دهد.

هتل سنتی داد یزد 3 هتل بین المللی داد یزد
شب‌ها، زمانی که به رستوران واقع در بام هتل داد می‌روید، شهر یزد با تمام زیبایی‌هایش زیر پای‌تان و آسمان زیبا و پرستاره‌ی کویر بالای سرتان است. می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در بافت تاریخی شهر، در استخر، سونا و جکوزی هتل، رفع خستگی کنید و برای سیاحت دوباره انرژی بگیرید.
یزد، این شهر زیبای کویر، همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند برای اقامت در شهری به رنگ خشت و خاک هتل های سنتی انتخاب مناسبی می باشند.
شهر یزد، شهر روایت هاست. هر کوچه در خود هزاران خاطره جای داده است و هر بنا برای خود داستانی دارد. که شنیدن آن خالی از لطف نیست. روایت هتل داد هم شنیدنی است. هتل داد یادگاری نود ساله است که در مرکز تاریخی شهر ۳۰۰۰ ساله یزد در قلب بافت قدیم قرار دارد.

%name هتل بین المللی داد یزد

نحوه دسترسی به هتل سنتی داد

آدرس : استان یزد ، شهر یزد ، خیابان دهم فروردین ، پلاک ۲۱۴ ، هتل بین المللی داد یزد ، هتل بین المللی داد

فاصله تا فرودگاه :۱۵ دقیقه با ماشین

%name هتل بین المللی داد یزد

هتل سنتی داد یزد 4 هتل بین المللی داد یزد

هتل سنتی داد یزد 2 هتل بین المللی داد یزد

 

 

 

 

 

 

 

1339574542 هتل بین المللی داد یزد

daaaadd1 هتل بین المللی داد یزد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *