رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ مهر ۱۴۰۰

هتل بلوط تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هتل بلوط تهران، با فضایی بسیار زیبا و دل‌انگیز میزبان شایسته‌ای برای میهمانان پایتخت است. اگر دلتان می‌خواهد اقامتی سراسر آرامش و نشاط را در تهران تجربه کنید، بهترین انتخاب برای شما هتل بلوط خواهد بود. اتاق‌های زیبای این هتل کنار هم ساخته شده‌اند. طراحی داخلی اتاق‌ها بسیار زیبا و هنرمندانه است. استفاده از رنگ‌های زیبا و ترکیب درخشان آنها، این اتاق‌ها را دلنشین‌تر کرده است. محوطه‌ی باز و باغ هتل نیز با طراحی خوشایندش، فضای بی‌نظیری برای استراحت و گردش‌های عصرانه فراهم آورده است. در ادامه با سیری در ایران همراه باشید تا ویژگی های این هتل را بیشتر بشناسید.

تهران علی‌رغم تصورات، زیبایی‌ها و جذابیت‌های بسیاری دارد که می‌تواند این کلان‌شهر را به یکی از خاطره‌انگیزترین شهرهای کشور تبدیل کند. فقط کافی است از امکانات ایده‌آلی که در تهران برای تفریح و خوشگذرانی فراهم شده به بهترین نحو استفاده کنید و از آنها لذت ببرید. یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی که می‌توانید ایام خوش و دلپذیری را در آن سپری کنید و خاطره‌ی شیرینی از سفر به تهران در ذهن‌تان باقی بگذارد، هتل بلوط است. این هتل زیبا و دل‌انگیز که در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده، با امکانات و تجهیزات سطح بالای خود، اقامتی بی‌دردسر و خوشایند در تهران را تضمین می‌کند.

-بلوط هتل بلوط تهران

 

اتاق‌هاو سوئیت ها

پیش از هر توضیحی درباره‌ی هتل بلوط، اگر تصوری از یک ساختمان چندین طبقه و بلند مرتبه از آن در ذهن‌تان دارید، باید آن را کنار بگذارید. این هتل زیبا چندین طبقه نیست و محیطی باغ مانند دارد. اتاق‌ها در کنار هم ساخته شده اند و یک حیاط بزرگ و باصفا نیز در وسط این اتاق‌ها، واقع شده است. اتاق‌های هتل نیز دوتخته و سه تخته‌اند. در اتاق‌های دونفره، ۱ تخت دونفره یا ۲ تخت تک نفره وجود دارد. اتاق‌های سه نفره نیز یا ۳ تخت تک نفره دارند یا ۱ تخت دونفره و ۱ تخت تک نفره. اتاق‌های هتل بلوط، طراحی بسیار زیبا و شادی دارد. طرح‌های کاغذ دیواری، تزئینات تخت‌ها و رومبلی‌های شبیه به هم با رنگ‌ها بانشاط، فضای بسیار دلنشینی را برای این اتاق‌ها به وجود آورده است.

-بلوط-تهران-1 هتل بلوط تهران

امکانات و تفریحات

هتل بلوط تهران، اگرچه هتلی ۳ ستاره است اما امکانات رفاهی‌اش بسیار کامل و در حد و اندازه‌های یک هتل لوکس و بین‌المللی است. در اتاق‌های هتل علاوه بر تخت‌های راحت و زیبا، مبلمان، میز آرایش، صندلی و تلویزیون نیز وجود دارد. علاوه بر این سرویس بهداشتی اتاق‌‌ها هم کاملاً تمیز و مرتب هستند تا میهمانان بدون مشکل از آنها استفاده کنند. برای تفریح و آرامش هم در هتل بلوط، شرایط فراهم است. فضای باز و محوطه‌ی باغ مانند هتل بلوط باصفا و بسیار خوشایند است. هر گاه که دلتان خواست می‌توانید در این محوطه‌ی فوق‌العاده قدم بزنید و تفریح کنید. علاوه بر این هتل دو استخر روباز نیز دارد که یکی از آنها به کودکان اختصاص یافته است. با شنا در این استخرهای زیبا و بزرگ، خستگی سفر از بدن‌تان به در خواهد رفت.

-بلوط-تهران-4 هتل بلوط تهران

رستوران و کافی‌شاپ

اگر دلتان می‌خواهد غذایی لذیذ و سالم نوش جان کنید، رستوران زیبا و بزرگ هتل بلوط تهران با انواع غذاهای خوشمزه در انتظار شماست. بی‌شک فضای وسیع و دلباز و همچنین رنگ روشن رستوران هتل، غذا خوردن را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌سازد. کافی‌شاپ هتل بلوط در فضای باز و زیر سایه‌بان‌ها، با انواع خوراکی‌ها و آشامیدنی‌های خوشمزه، فضای فوق‌العاده‌ای برای گپ و گفتی صمیمانه فراهم آورده است. دیگر کافی‌شاپ هتل بلوط، کافی‌شاپ نزدیک استخرهاست. این کافی‌شاپ‌ها آماده‌اند تا با دسرها، بستنی‌ها و کیک‌های خوش طعم‌شان، انرژی تازه‌ای به کسانی بدهند که شنا توان‌شان را گرفته است.کافی‌شاپ هتل بلوط در فضای باز هم محل مناسبی برای پذیرایی از میهمانانی است که زمانی را به گردش در حیاط اختصاص داده‌اند. علاوه بر اینها، هتل بلوط در شمال تهران و در منطقه‌ی خوش آب و هوای ولنجک واقع شده و به بزرگراه‌های مهم شهر، دسترسی مطلوبی دارد.

-بلوط-تهران-2 هتل بلوط تهران

موقعیت مکانی

هتل بلوط در یکی از بهترین مناطق شمال تهران یعنی منطقه ولنجک واقع شده است؛ این هتل علاوه بر اینکه آب و هوای بسیار خوب و مطلوب‌تری نسبت به سایر نقاط تهران دارد از دسترسی فوق‌العاده‌ای به مکان‌های مهم پایتخت برخوردار است. نمایشگاه بین‌المللی تهران به عنوان یکی از نقاط شاخص به هتل بلوط بسیار نزدیک است. اگر بخواهید فاصله‌ی هتل تا این نمایشگاه را با پای پیاده طی کنید، زمانی کمتر از ۱ ربع نیاز خواهید داشت، با ماشین هم این زمان به کمتر از ۱۰ دقیقه می‌رسد. برای رسیدن به مرکز خرید پالادیوم نیز راه زیادی در پیش ندارید؛ با پای پیاده کمتر از ۱ ربع و با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه به این مرکز تجاری می‌رسید. ضمناً هتل بلوط فاصله‌ی چندانی با ایستگاه اتوبوس‌های تندروی BRT ندارد. از نزدیک‌ترین ایستگاه BRT تا هتل بلوط کمتر از ۱۰ دقیقه، فاصله است.

امکانات هتل رستوران

• فضای سبز
• لابی
• آسانسور
• اعلام حریق
• خشکشویی
• نمازخانه
• کافی شاپ
• پارکینگ
• استخر، سونا و جکوزی
• اینترنت در قسمت لابی
• تاکسی سرویس

-بلوط-1 هتل بلوط تهران

فاصله هتل تا اماکن مهم

• فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران : ۸دقیقه با ماشین
• فاصله تا مصلی تهران : ۱۴ دقیقه با ماشین
• فاصله تا برج میلاد تهران : ۱۶ دقیقه با ماشین
• فاصله تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران : ۱۸ دقیقه با ماشین
• فاصله تا میدان ولی عصر تهران : ۲۲دقیقه با ماشین
• فاصله تا میدان انقلاب تهران : ۲۳دقیقه با ماشین
• فاصله تا ترمینال مسافربری غرب تهران : ۲۴دقیقه با ماشین

نحوه دسترسی

آدرس :تهران – ولنجک – خیابان یمن – بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی – سمت چپ – باغ گیاه پزشکی – هتل بلوط

-بلوط-2 هتل بلوط تهران

-بلوط-تهران-3 هتل بلوط تهران

-بلوط-تهران-5 هتل بلوط تهران

-بلوط-تهران-6 هتل بلوط تهران

-بلوط-تهران-7 هتل بلوط تهران

-بلوط-تهران هتل بلوط تهران

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    یک از نزدیکترین هتل ها به نمایشگاه تهران هست که قطعا هر سری میخوام به نمایشگاه تهران برم این هتل انتخاب میکنم

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    خیلی خوبه من بازم ازش استفاده میکنم بیش از حد ۳ستاره است
    دسترسیش هم خیلی خوب و راحت هست

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • آرش واعظی

    کارکنان خوبی داشتن

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    صبحانه اش هم خیلی تنوعش کم بود البته اون سال که مارفتیم فکرمیکنم تازه شروع به کارکرده بودندبخش رستورانش و میگفتند میخوان ازلحاظ تنوع وکیفیت بزودی تعییراتی رو اعمال کنند،کلا بنظرم این هتل به نسبت قیمتش نمی ارزید

    ۲۷ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • پریسا جهانیان

    یک از نزدیکترین هتل ها به نمایشگاه تهران هست که قطعا هر سری میخوام به نمایشگاه تهران برم این هتل انتخاب میکنم

    ۲۴ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *