جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ایران مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۴۰۰

هتل ایران مشهد از قدیمی‌ترین هتل‌های ۴ ستاره نزدیک به حرم است. این هتل در خیابان اندرزگو( خسروی نو) و نزدیک به باب الجواد قرار دارد که رفت‌وآمد به حرم را آسان می‌کند. هتل ایران با امکانات رفاهی مطلوب و پرسنل آموزش‌دیده یکی از بهترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. نزدیکی هتل به مراکز عمده خرید بازار رضا ، بازار مرکزی و بازار جنت و همچنین اماکن تاریخی و دیدنی مشهد، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی، امکان خریدی راحت و بازدید از این اماکن را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است.

ایران هتل طی سال ها خدمت رسانی به زائران مشهد الرضا و میهمانان گرامی، با چند مرحله بازسازی ساختمان و همچنین افزودن بنا ها و قسمت های جدید، سعی در افزایش و بهبود این خدمات و ایجاد فضاهای اقامتی زیبا تر و آرام تر داشته است. آخرین تغییرات و بهسازی اتاق ها قبل از نوروز ۱۳۹۵ انجام شد و بازسازی آپارتمانهای دوخوابه هتل نیز در سال ۱۳۹۶ به پایان رسید.

ایران هتل27 هتل ایران مشهد

اتاق و سوئیت

ایران هتل دارای ۱۳۲ باب اتاق دو تخته،سه تخته و چهار تخته در ۱۰ طبقه، و ۳۲ واحد سوئیت دو خوابه در ۸ طبقه می باشد.مواردی مثل صندوق امانات اختصاصی، تهویه مطبوع از نوع فن و پکیج، دسترسی به اینترنت وایرلس رایگان، مینی بار و … بخشی از امکانات سوئیت ها و اتاق ها می باشند.اتاقهای دو تخته به دو شکل هستند، دو تخته دبل با یک تخت دو نفره کوئین سایز، و اتاقهای توئین با دو تخت یک نفره،سایز این اتاقها بین ۱۶ تا ۱۸ متر مربع می‌باشد، و امکانات آن‌ها شامل صندوق امانات اختصاصی، کتری برقی با شارژ روزانه، مینی بار با شارژ روزانه آب معدنی رایگان، و اینترنت نامحدود رایگان می‌باشد.
کف اکثر اتاقهای دو تخته پارکت بوده و تعدادی هم دارای موکت هستند.اتاقهای دو تخته قابل واگذاری به یک نفر، با نرخ سینگل، می‌باشند.

ایران هتل7 هتل ایران مشهد

رستوران و کافی شاپ

کافی شاپ هتل با ظرفیت ۵۰ نفر، محیطی آرام و دلپذیر جهت ارائه انواع نوشیدنی سرد و گرم و دسر به میهمانان گرامی هتل و همچنین میهمانان غیر مقیم می باشد.خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس، امکان استفاده از این امکانات را در داخل اتاق ها نیز فراهم کرده است.

ایران هتل هتل ایران مشهد

مجموعه ورزشی

مجموعه آبی هتل، شامل سونای خشک و بخار و جکوزی، دی ماه ۱۳۹۳ افتتاح گردید.میهمانان محترم می‌توانند در روزها و ساعتهای مشخص شده ، یک نوبت به صورت رایگان از امکانات این مجموعه استفاده نمایند.

ایران هتل22 هتل ایران مشهد

سالن و تالار

ایران هتل دارای ۴ سالن پذیرایی ( زمرد،یاقوت، لعل، برلیان ) با ظرفیت ۵۰ تا ۵۰۰ نفر می باشد.سالن های مختلف هتل جهت ارائه انواع خدمات صبحانه، ناهار و شام و همچنین برگزاری مجالس عروسی و میهمانی و یا سمینار ها و همایش ها مورد استفاده قرار می گیرند.

ایران هتل14 هتل ایران مشهد

نحوه دسترسی

آدرس: استان خراسان رضوی ، مشهد، خیابان خسروی نو – اندرزگو، هتل ایران مشهد
ایران هتل 3 هتل ایران مشهد

ایران هتل 4 هتل ایران مشهد

ایران هتل5 800x450 هتل ایران مشهد

ایران هتل6 800x450 هتل ایران مشهد

ایران هتل8 هتل ایران مشهد

ایران هتل9 هتل ایران مشهد

ایران هتل10 هتل ایران مشهد

ایران هتل11 هتل ایران مشهد

ایران هتل12 هتل ایران مشهد

ایران هتل13 هتل ایران مشهد

ایران هتل18 هتل ایران مشهد

ایران هتل19 هتل ایران مشهد

ایران هتل20 هتل ایران مشهد

ایران هتل21 هتل ایران مشهد

ایران هتل23 هتل ایران مشهد

ایران هتل24 هتل ایران مشهد

ایران هتل25 هتل ایران مشهد

ایران هتل 1 534x800 هتل ایران مشهد

ایران هتل 2 هتل ایران مشهد

ایران هتل15 هتل ایران مشهد

ایران هتل16 هتل ایران مشهد

ایران هتل17 هتل ایران مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    قبلا این هتل ایران مشهد زیاد خوب نبود ولی با باز سازی که انجام دادن و وسائلش رو نوسازی کردن واقعا الان یکی از بهترین هتل ها تو مشهد شده

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد