جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ایران اهواز

تاریخ بروزرسانی :
۵ آذر ۱۴۰۰

هتل ایران اهواز هتلی دو‌ستاره واقع در مرکز شهر اهواز است. به دلیل موقعیت مکانی مناسب به بسیاری از مراکز مهم شهر ازجمله ادارات و مرکز خرید نزدیک بوده و دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر دارد. یکی از مزایای هتل قرارگیری در مجاورت پل سفید و رود کارون است که مهم‌ترین نماد شهر اهواز به شمار می‌رود.

175 هتل ایران اهواز

اتاق و سوییت

اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال می‌توان به تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.اگر به تنهایی سفر می‌کنید می‌توانید اتاق‌های یک‌نفره را رزرو کنید. برای گروه‌های دونفره و زوج‌ها هم اتاق‌های دونفره به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است. اتاق‌های سه‌تخته و چهار‌تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است.

171 هتل ایران اهواز

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا نیازی نیست از هتل خارج شوید. رستوران هتل با ارائه منو غذایی متنوع در هر سه وعده غذایی میزبان میهمانان با ذائقه‌های گوناگون است. بعد از گشت‌و‌گذار در شهر هم می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت و گپ وگفت با هم‌سفران از سفارش انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

173 هتل ایران اهواز

دیگر امکانات هتل

با اقامت در هتل ایران اهواز به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنید. همچنین برای رفتن به نقاط مختلف شهر تاکسی‌سرویس هتل به صورت ۲۴‌ساعته آماده ارائه خدمات به شماست. خدمات خشک‌شویی هتل هم لباس‌های شما را تمیز و اتو شده تحویلتان می‌دهد. از دیگر تسهیلات هتل می‌توان به لابی مبله، آسانسور، خدمات فکس و فتوکپی و تبدیل ارز اشاره کرد. ضمن اینکه پذیرش هم به صورت ۲۴‌ساعته آماده پاسخگویی می‌باشد.

نحوه دسترسی

آدرس: اهواز – خیابان شریعتی – چهار راه امام خمینی

172 هتل ایران اهواز

174 هتل ایران اهواز

176 هتل ایران اهواز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    به نسبت قیمت مناسب، و در مقایسه با هتل های سایر شهرها، تمیز، راحت و عالیه.
    فقط اگر دنبال هتل لوکس هستید، توصیه نمیشه

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *