جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارسیان اوین تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ آبان ۱۴۰۱

هتل پارسیان اوین تهران ، یکی از زیباترین هتل‌های چهار ستاره ایران بوده که در سال ۱۳۸۷ پس از مراحل نوسازی و بازسازی نهایی مجددا افتتاح گردید. هتل پارسیان اوین در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال تهران، تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام در ۲ طبقه به شکل ۴ بال طراحی شده است که با ۱۵۰ باب واحد اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مدرن احداث شده است. به دلیل نزدیکی به بزرگراه‌های مختلف همچون چمران، یادگار و نیایش دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر ازجمله فرودگاه، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی ارائه می‌کند.

این هتل همچنین فاصله نزدیکی تا درکه و بام تهران که از مناطق تفریحی پایتخت هستند، دارد. باشگاه معروف انقلاب هم فاصله چندانی تا هتل نداشته در این باشگاه می‌توانید قرارهای دوستان یا ملاقات‌های مهم کاری خود را برگزار کنید یا از امکانات تفریحی و ورزشی آن استفاده کنید. به‌علاوه اگر برای شرکت در نمایشگاهی به تهران سفر کرده‌اید از این هتل تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی به نمایشگاه بین‌المللی می‌رسید.

هتل پارسیان اوین تهران 4 800x450 هتل پارسیان اوین تهران

اتاق ها و سوئیت ها

به‌منظور آسایش خاطر میهمانان بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل فراهم شده‌است. تمامی ‌این واحدهای اقامتی بسیار زیبا چیدمان شده و بهترین امکانات را به خود اختصاص داده‌اند. برای مثال در فضای اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امکانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.
اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است.

زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت‌های دوتخته «نرمال» یکی از این گزینه‌هاست. انتخاب دیگر سوئیت‌های دو‌تخته «رویال» است که اقامتی ویژه برای میهمانان فراهم می‌کنند. این سوئیت‌ها علاوه بر امکانات استاندارد دارای سونای خشک و جکوزی اختصاصی هم هستند.

هتل پارسیان اوین تهران 7 هتل پارسیان اوین تهران

رستورانها و کافی شاپ ها

در این هتل امکانات پذیرایی متنوعی تدارک دیده شده‌است. ازجمله رستوران «پردیس» که چشم‌اندازی زیبا رو به فضای سبز هتل دارد و در محیطی گرم و صمیمی از میهمانان پذیرایی می‌کند. بوفه صبحانه هم در همین رستوران سرو می‌شود. دیگر رستوران هتل «آبشار» نام دارد. این رستوران در فضای اختصاصی اطراف استخر قرار گرفته و منویی به صورت باربیکیو شامل انواع کباب‌ها، گریل‌ها و سرخ کردنی‌ها ارائه می‌کند. پس اگر به صرف غذا در فضای باز و غذاهای کبابی علاقه دارید رستوران تابستانی هتل اوین را فراموش نکنید. اما اگر از طرفداران غذاهای شرقی هستید حتما به رستوران «چینی» هتل سر بزنید. رستورانی بزرگ با فضایی لوکس و بهره‌گیری از پرسنل حرفه‌ای تجربه‌ای منحصربه‌فرد از صرف انواع غذاهای چینی را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. علاوه بر این‌ها آشکده هتل هم در محیطی زیبا و آرامشبخش تا پاسی از شب آماده پذیرایی از میهمانان است.

هتل پارسیان اوین تهران 2 800x450 هتل پارسیان اوین تهران
همچنین برای سفارش انواع نوشیدنی و دسر می‌توانید به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید. این کافه مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه یا ملاقات‌های کاری به شمار می‌رود. به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

هتل پارسیان اوین تهران 3 800x450 هتل پارسیان اوین تهران

امکانات رفاهی هتل پارسیان اوین تهران

در هتل پارسیان اوین هر آنچه برای یک اقامت آسوده نیاز دارید فراهم شده‌است. برای مثال در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. همینطور تاکسی‌سرویس هتل که با ارائه خدمات مختلف ازجمله ترنسفر فرودگاهی، استقبال رسمی، اجاره خودروهای تشریفاتی و مدرن و اجاره انواع خودروهای گروهی، به صورت ۲۴‌ساعته آماده سرویس دهی به میهمانان هتل است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند. همچنین غرفه‌های تجاری هتل که در کمترین زمان بسیاری از نیازهای خرید شما را برآورده می‌کند.
فروشگاه‌های فرش دستباف و گلیم، عطر و اودکلن، عکاسی و فیلم برداری، آژانس مسافرتی، آرایشگاه مردانه، مواد غذایی و قنادی ازجمله این غرفه‌ها هستند.

اوین 7 هتل پارسیان اوین تهران

تالارها و سالن ها

از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن‌های پذیرایی چند منظوره برای برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، ضیافت‌ها، همایش‌ها و جلسات اشاره کرد. سالن مجلل و بزرگ «کوه نور» در دو طبقه مجزا امکان برگزاری مراسم عروسی تا سقف ۷۰۰ نفر را دارد. با توجه به مجزا بودن سالن‌ها امکان برگزاری همزمان دو مراسم هم وجود دارد. همچنین چندمنظوره بودن این سالن موجب شده تا برای برگزاری انواع همایش، سمینار، نمایشگاه و گردهمایی هم آمادگی کامل داشته باشد. دیگر سالن هتل «کارون» نام دارد که معماری منحصربه‌فرد آن از رود کارون الهام گرفته شده و مکان مناسبی برای برپایی سمینار و همایش‌های کوچک یا ضیافت‌های خانوادگی اراده می‌کند.

همچنین یک اتاق مخصوص جلسات هم در مجاورت پذیرش قرار دارد و با ظرفیت حداکثر ۱۲ نفر برای جلسات کاری و اداری کوچک بسیار مناسب است. امکان استفاده از اینترنت پرسرعت و LCD هم مهیا است.

هتل پارسیان اوین تهران 800x450 هتل پارسیان اوین تهران

نحوه دسترسی به هتل پارسیان اوین تهران

آدرس :تهران، بزرگراه چمران شمال، تقاطع یادگار، هتل پارسیان اوین تهران
تلفن :۰۲۱۲۷۴۰۵۰۰

هتل پارسیان اوین تهران 1 800x450 هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین تهران 5 هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین تهران 6 هتل پارسیان اوین تهران

%D8%A7%D9%88%DB%8C%D9%86 هتل پارسیان اوین تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *