جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل امیرکبیر کاشان

تاریخ بروزرسانی :
۵ آبان ۱۴۰۰

هتل امیرکبیر کاشان ، هتلی سه ستاره و با سابقه در هتلداری می باشد . احداث بزرگترین و کاملترین مجموعه اقامتی شهرتاریخی کاشان در سال ۱۳۵۶ شروع و سال ۱۳۶۰ به بهره برداری کامل رسیده است. هتل امیرکبیـر کاشان در سال ۱۳۸۷ با رویکردی جدید اقدام به باســازی نموده که ماحصـل آن سرویس بهتر در محیطی مدرن و زیبا با ظرفیت ۹۶ باب اتاق با استانداردهای بین المللی می باشد. هتل امیر کبیر افتخار میـزبانی میهمانان شایسته خود را دارد.

این هتل سه ستاره دارای ۱۰۵ باب واحد اقامتی در چیدمان اتاق های یک تا پنج تخته و یک تا پنج تخته جدید می باشد. این هتل امکاناتی نظیر پارکینگ، خدمات خشک شویی، اینترنت پرسرعت، تاکسی سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته و صبحانه رایگان در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هتل امیرکبیر کاشان11 هتل امیرکبیر کاشان

رستوران و کافی شاپ

رستوران های هتل امیرکبیر با سرو غذاهای با کیفیت و لذیذ، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی هستند. می توانید در اوقات فراغت خود به کافی شاپ هتل سری بزنید و از صرف نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید.

هتل امیرکبیر کاشان10 هتل امیرکبیر کاشان

سالن و تالار

برای برگزاری مجالس و مراسم رسمی و خانوادگی، می توانید از سالن مراسم و مجالس هتل امیرکبیر استفاده کنید. باغ فین که به عنوان یکی از باغ های ایرانی به ثبت میراث جهانی رسیده است در نزدیکی این هتل قرار دارد. در سفر به کاشان می توانید در میان بافت تاریخی کاشان قدم بزنید و از شاهکارهای معماری این شهر همچون خانه های تاریخی طباطبایی ها و بروجردی ها، حمام سلطان امیر احمد، مسجد آقا بزرگ، بازار تاریخی شهر و غیره دیدن کنید. فصل بهار، فصل مراسم سنتی گلابگیری کاشان است که سالیانه مسافران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند که با اقامت در این هتل می توانید به دیدن این مراسم سنتی بروید. با اقامت در هتل امیرکبیر، سفری خوش به کاشان را تجربه کنید.

هتل امیرکبیر کاشان12 هتل امیرکبیر کاشان

نحوه دسترسی

آدرس : کاشان،خیابان امیرکبیر،نرسیده به باغ فین

هتل امیرکبیر کاشان هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان4 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان5 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان6 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان7 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان8 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان9 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان13 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان14 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان15 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان16 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان17 هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان18 هتل امیرکبیر کاشان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    رفتار کارکنان هتل عالی بود رستوران هتل غذاهاش واقعا باکیفیت وعالی بود .فقط تنها مورد منفی تختهای هتل با تشکهای قدیمی بطوریکه فنر انها شکسته بود و واقعا کمر ناراحت بود.یخچال داخل اتاق غیر از آب هیچی نداشت میتونن مینی بار یخچال را پرکنند وهزینه ش را دریافت کنند.ولی روی هم رفته عالی بود

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    رفتار کارکنان هتل عالی بود رستوران هتل غذاهاش واقعا باکیفیت وعالی بود .فقط تنها مورد منفی تختهای هتل با تشکهای قدیمی بطوریکه فنر انها شکسته بود و واقعا کمر ناراحت بود.یخچال داخل اتاق غیر از آب هیچی نداشت میتونن مینی بار یخچال را پرکنند وهزینه ش را دریافت کنند.ولی روی هم رفته عالی بود

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد