جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل اسپیناس پالاس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ خرداد ۱۴۰۲

هتل اسپیناس پالاس تهران ، با قرار گرفتن در منطقه ی شمال تهران مانند جواهری نهان در یک بهشت آرام نگاه ها را به خود خیره می کند. این هتل پنج ستاره با در نظر گرفتن انتظارات متفاوت، خدمات لوکس متفاوتی را ارائه می دهد. همچنین، طراحی این هتل با استفاده از معماری معاصر و متاثر از معماری حیرت انگیز گذشته، سلیقه های همه ی سنین را در نظر گرفته است. این هتل بزرگ شامل یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف و مخصوصا اتاق های مجهز و استاندارد می باشد. در این هتل همه ی انتظاراتی که از یک هتل پنج ستاره می رود به بهترین نحو پاسخ داده می شود. این ویژگی سبب شده است تا همه ی مهمانان اقامت راحت و دلچسبی را تجربه کنند.

اتاق و سوئیت

این هتل بی‌نظیر از بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها برخوردارست. تمامی ‌واحدها بسیار لوکس چیدمان شده و دارای پنجره‌های قدی و فضایی دل‌باز و منحصر‌به‌فرد هستند. این واحدها امکانات رفاهی کاملی همچون تهویه‌مطبوع، دسترسی به اینترنت، تلویزیون، صندوق‌امانات، تختخوابهای راحت و استاندارد، میزکار، مبلمان شیک، تجهیزات چای و قهوه، یخچال به‌همراه مینی‌بار و حمام اختصاصی را به خود اختصاص داده‌اند.

هتل اسپیناس پلاس تهران 9 هتل اسپیناس پالاس تهران

اتاق‌های استاندارد، خانوادگی رویال و سوئیت‌‌های جونیور، پرزیدنت، رویال، پرزیذنت پلاس و سوئیت ویژه اسکای ازجمله انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل موجود در این هتل است. با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید یکی از واحدهای متنوع هتل را برای اقامت انتخاب کنید. اما اگر خواهان اقامتی لوکس‌تر و با امکانات و خدماتی فوق‌العاده هستید سوئیت مجلل اسکای را انتخاب کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران 800x455 هتل اسپیناس پالاس تهران

رستوران و کافی شاپ

هتل اسپیناس پالاس به‌منظور پذیرایی از میهمانان خود مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها را گرد هم آورده‌است. طعم خوش و اصیل لذیذترین غذاهای ایرانی همراه با بهترین غذاهای بین‌المللی را در رستوران مجلل «لاتون» تجربه خواهید کرد. این رستوران با چیدمان و طراحی داخلی فوق‌العاده، بهره‌گیری از پرسنل مجرب و ارائه منویی متنوع آماده پذیرایی از میهمانان گرامی ‌است. رستوران دیگر هتل رستوران سنتی «دیـبا» نام دارد که در ابتدا با نقش و نگارهای زیبای خود توجه شما را جلب می‌کند.

همچنین سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی و نوشیدنی‌های سنتی ازجمله چای، قهوه و دمنوش همراه با رنگ و بویی سنتی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا برای شما به یادگار می‌گذارد. در کافه «سان‌ست» هم می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم و سرد متنوع به‌همراه انواع کیک و شیرینی‌های خوشمزه و میان‌وعده‌های سبک لذت ببرید. ویژگی منحصر‌به‌فرد این کافه امکان سرو غذا در فضای باز است که با چشم‌اندازی زیبا از تهران تکمیل می‌شود.

هتل اسپیناس پلاس تهران 10 هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس تهران

مرکز سلامت

از امکانات ارائه شده می‌توان به مرکز سلامتی هتل اشاره کرد که در آن می‌توانید به دور از شلوغی شهر حس آرامش، نشاط و جوانی را تجربه کنید. این مرکز شامل باشگاه سلامتی و درمان‌های لوکس اسپا است. در باشگاه سلامتی می‌توانید در سالن بدنسازی مجهز آن ورزش کنید، از شنا در استخر لذت ببرید و در جکوزی، سونا یا اتاق بخار ریلکس کنید. در صورت تمایل مربی شخصی هم در دسترس است. همینطور انواع درمان‌های آرامشبخش توسط درمانگرهای حرفه‌ای در این مرکز انجام می‌شود.
همانطوری که از یک هتل پنج‌ستاره انتظار می‌رود چندین سالن پذیرایی و چند منظوره با مدرن‌ترین تجهیزات و بهره‌مندی از کادری مجرب آماده برگزاری انواع جشن‌ها، مراسم، کنفرانس‌ها، جلسات و همایش‌ها است. سالن‌های بی‌نظیری که انواع رویدادها را با ارائه بهترین خدمات و در سطح استانداردهای جهانی برگزار می‌کند.

هتل اسپیناس پلاس تهران 6 هتل اسپیناس پالاس تهران

تالارهای پذیرایی

۱۱ سالن هتل اسپیناس پالاس تهران با نام‌های سالن رویال هال، سالن پالاس هال، سالن پارسا، سالن برنا، سالن پارسه یک و پارسه دو، سالن امیران یک و امیران دو، سالن VIP لاتون، سالن ایوان و سالن آمفی‌تئاتر از جمله‌ی بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم و جشن‌ها در کلان‌شهر تهران به حساب می‌آیند. سالن امیران هتل اسپیناس پالاس برای برگزاری بزرگ‌ترین جشن‌های ازدواج به کار می‌رود و تالارهای چندمنظوره هتل در کنار دکوراسیونی مجلل، با منویی از انواع نوشیدنی‌ها و غذاها پذیرای مهمانان هستند.
خدمات صوتی و تصویری سالن‌های هتل در نوع خود بی‌نظیر هستند و علاقه‌مندان می‌توانند از ویدئوپروژکتورها، میکروفون‌ها، میکسرهای صدا، اینترنت و رایانه، پخش‌کننده‌های صوتی و دیگر خدمات برتر از جمله خدمات گل‌آرایی در این سالن‌ها استفاده کنند. چیدمان‌ مختلف سالن‌ها این امکان را می‌دهد که بتوان مراسم مختلف را با تعداد متفاوتی از مهمانان به‌خوبی مدیریت کرد.

هتل اسپیناس پلاس تهران 12 هتل اسپیناس پالاس تهران
در سراسر این هتل امکانات و خدمات متفاوتی پیش‌بینی شده تا مسافران بتوانند زندگی عادی خود را بدون نیاز به خارج شدن از هتل ادامه دهند. رستوران و کافی‌شاپ، باشگاه و استخر، دستگاه ATM و دستگاه‌های کپی و فکس، سیستم‌های امنیتی و خدمات خانه‌داری از جمله خدماتی است که در کل هتل به‌صورت عمومی در اختیار مسافران قرار دارد. شما می‌توانید سری به غرفه‌های گردشگری، صرافی، خدمات سفر، تاکسی‌سرویس و… هتل بزنید و با استفاده از آن‌ها مسائل خود را رفع‌ورجوع کنید.

استعمال دخانیات

• استعمال دخانیات فقط در اتاق های سیگار آزاد واقع در طبقات ۴ و ۵ هتل مجاز می باشد. در صورت سیگار کشیدن در سایر اتاق ها و فضاهای هتل موظف به پرداخت جریمه ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ ریالی می شوید. این جریمه بابت نقض قانون استعمال دخانیات هتل می باشد. از سوی دیگر این هزینه صرف پاکسازی اتاق از بوی نامطبوع سیگار خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رزرو اتاق های سیگار آزاد با واحد رزرواسیون در ارتباط باشید.

هتل اسپیناس پلاس تهران 2 هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات برتر:سالن بدنسازی/ فروشگاه و غرفه/ استخر/ سالن کنفرانس.
عمومی:دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ آرایشگاه مردانه/ آرایشگاه زنانه/ صندوق امانات/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/
تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران سنتی/ رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش: سالن تشریفات/ سالن همایش/ اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی.
خارج از هتل: فضای سبز/ حوض آب.
ورزشی و تفريحی: حمام ترکی/ سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان عربی/مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان روسی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ خدمات تور/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر/ صرافی.
اینترنت در هتل : رایگان! نوع اتصال: بی سیم (wifi).
پارکینگ :خصوصی، در محدوده اقامتگاه، عدم نیاز به رزرو، پارکینگ با امکانات حفاظتی، مسقف.
هتل اسپیناس پلاس تهران 7 هتل اسپیناس پالاس تهران

نحوه دسترسی به هتل اسپیناس پالاس تهران

آدرس : تهران،محله سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳
تلفن : ۷۵۶۷۵-۰۲۱
نمابر: ۰۲۱۷۵۶۷۵۳۶۵

هتل اسپیناس پلاس تهران 1 هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پلاس تهران 3 هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پلاس تهران 4 هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پلاس تهران 5 هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پلاس تهران 8 هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پلاس تهران 11 هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پلاس تهران هتل اسپیناس پالاس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    انقدر این هتل خوبه که مسئولان دولتی هم برای اقامت پوتین در ایران این هتل رو انتخاب کرده بودن

    ۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نسترن حبیب الهی

    منطقه و ویو این هتل عالیه، از اتاقهای هتل استفاده نکردم، اما تالار عروسی با منو و غذاهای عالیش رو تجربه کردم، سالن کنسرت هم عالیه ، تجربه ۲ تا کنسرت سالار عقیلی و هورش بند را داشتم که عالی بودن

    ۱۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل خوب هست ولی سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی است ما از شدت گرما اتاق حالمون بد میشد ، زنگ میزدیم میگفتن از مرکز باید خاموش کنیم ، هیچ فایده ای نداشت .

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    لوکسترین و گرونترین هتل تهران.واقعا ویو اتاق ها عالی هستش و هتل بسیار تمیزی هست.برخورد پرسنل عالیه و شب خوبی رو براتون رقم میزنه

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد