جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ارگ جدید یزد

تاریخ بروزرسانی :
۳ آبان ۱۴۰۱

هتل ارگ جدید یزد از بهترین هتل های مجلل در شهر تاریخی یزد به شمار می آید.این هتل در منطقه صفائیه و در کنار یکی از آثار تاریخی یزد یعنی دخمه زرتشتیان و نیز روبروی نمایشگاه بین‌المللی یزد قرار گزفته‌است. این هتل در حاشیه شهر واقع شده و به همین دلیل از شلوغی و هیاهوی شهر دور بوده و اقامتی توام با آرامش برای شما فراهم می‌کند. البته می‌توانید با ۱۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر برسید و از آنجا به دیدن دیگر جاذبه‌های گردشگری یزد بروید. به‌منظور رفاه حال میهمانان بهترین واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده‌است.

هتل ارگ جدید یزد 1 800x449 هتل ارگ جدید یزد

اتاق و سوئیت

هتل دارای ۱۵۰ واحد اقامتی به صورت ۱۳۸ اتاق دو و سه‌تخته و۱۲ سوئیت لوکس و مجهز است. همه واحدها به امکانات کامل رفاهی همچون سیستم تهویه‌مطبوع، اینترنت، تلویزیون با کانال‌های بین‌المللی، صندوق‌امانات، تختخوابهای استاندارد و راحت، میز، مبلمان، چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی مجهز هستند. لازم به ذکر است تمامی ‌اتاق‌ها و سوئیت‌ها بسیار زیبا طراحی شده و فضایی شیک و دل‌باز دارند.

هتل ارگ جدید یزد2 1 800x382 هتل ارگ جدید یزد

رستوران و کافی شاپ

روز خود را متفاوت‌تر از همیشه با صرف صبحانه در سالن صبحانه‌خوری هتل شروع کنید. برای ناهار و شام هم می‌توانید به رستوران هتل مراجعه کنید. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی، پیش‌غذا و سالادبار در فضایی شیک و دلپذیر از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل همچنین دارای یک کافی‌شاپ در قسمت لابی بوده که در آن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسر سرو می‌شود.کافه «کامفورت» هم با سرویس‌دهی در محوطه باز و بسته و ارائه انواع نوشیدنی، بستنی و غیره لحظاتی خوش در کنار خانواده و دوستان برای شما رقم می‌زند. گفتنی است در این کافه امکان بازی تخت نرد نیز میسر است. به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته استفاده کنید.

هتل ارگ جدید یزد3 1 800x443 هتل ارگ جدید یزد

امکانات رفاهی هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد برای آسایش‌خاطر میهمانان امکانات متنوعی فراهم کرده است. برای مثال اینترنت پرسرعت که امروزه یک نیاز ضروری محسوب می‌شود در فضای هتل در دسترس است. همچنین هتل دارای دو سالن جشن، یک سالن کنفرانس و یک سالن جشن‌تولد است. سالن کنفرانس با چیدمان U شکل و ظرفیت ۴۰ نفرمیزبان برگزاری انواع جلسات و کنفرانس‌ها است. سالن عروسی با ظرفیت پذیرایی از ۴۵۰ نفر و چیدمان جزیره‌ای و نیز ارائه منو تشریفاتی آماده برگزاری مراسم شما به بهترین نحو ممکن است.همچنین برای اجرای دیگر جشن‌ها مانند جشن تولد سالن مجزایی با امکانات کامل درنظرگرفته شده‌است.

سالن‌ ایروبیک، بیلیارد و پیست دوچرخه‌سواری از امکانات تفریحی و ورزشی هتل به شمار می‌رود. گفتنی است در این هتل یک بوت کمپ بزرگ تفریحی و ورزشی در سه فاز در دست احداث است. اگر اهل خرید کردن هستید یا به صنایع‌دستی محلی علاقه دارید می‌توانید از فروشگاه صنایع‌دستی و ترمه واقع در هتل دیدن کنید.از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می‌توان به پارکینگ، عابربانک، امکان تبدیل ارز، خدمات رختشویی و امکانات مخصوص افراد کم‌توان اشاره کرد.

هتل ارگ جدید یزد3 هتل ارگ جدید یزد

امکانات دیگر هتل

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه /اتاق عقد/ بانک/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس /تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران با اجرای موسیقی زنده/ رستوران فضای باز /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی /سالن چند منظوره.
خارج از هتل :فضای سبز/ مسیر دوچرخه سواری/ مسیر پیاده روی/ حوض آب/ میز و صندلی.

ورزشی و تفريحی: ماساژ/ پینگ پنگ /بیلیارد.
خاص هتل: ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخي اتاق ها:نمای شهر/ نمای فضای سبز /نمای کوه/ نمای رو به حیاط /نمای خیابان/ نورگیر.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان فرانسه.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /نهار در اتاق /تبدیل ارز/ خدمات تور/فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ خدمات/ باربری/ پرینتر/ خدمات ترانسفر رفت و برگشت راه آهن /صرافی.

هتل ارگ جدید یزد1 1 800x282 هتل ارگ جدید یزد

نحوه دسترسی به هتل ارگ جدید یزد

آدرس: شهر یزد – بلوار شهیدان اشرف – بعد از پارک مهرآوران

هتل ارگ جدید یزد هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد1 هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد2 هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد4 هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد5 هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد6 هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد7 هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد8 هتل ارگ جدید یزد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل خوبی هست فضای سنتی زیبایی داشت. فقط صبحانه میتونست بهتر باشه و پنجره اتاق هم توری نداشت نمیشد پنجره اتاق رو باز کرد.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل بسیار شیک تمیز و عالی هست شهر یزد هم خیلی خوبه کارمندان هتل هم بسیار خون گرم هستن

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    این هتل از همه لحاظ عالی و نامبر وان هست.بسیار بسیار لوکس و تمیز با امکانات بینظیر نسبت به بقیه هتل های یزد.

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل خوبی هست فضای سنتی زیبایی داشت. فقط صبحانه میتونست بهتر باشه و پنجره اتاق هم توری نداشت نمیشد پنجره اتاق رو باز کرد.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • farzad ebrahimzadeh

    سلام من مدیر هتل ارگ جدید یزد هستم .ادیت:۱۳۸ باب اتاق ۲ و۳ تخته.۱۲ یای سوییت لاکچری ۴ نفره.امکانات:کامل ۴ ****.ایجاد اولین زمین بازی حرفهای {بوت کمپ}در ایران.هتل دارای ۳ کافی شاپ عالی :کافی شاپ لابی.کافه کامفورت .کافه سنتی مرکزی اینترنت رایگان .سالن بیلیار.پینگ پنگ .ماساژوجکوزی در سوییت.جیم بدنسازی دوچرخه سواری .

    ۱ تیر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • اسلوب

      با سلام و تشکر از جناب آقای فرزاد ابراهیم نژاد بابت تکمیل اطلاعات, متن اصلاح شد . ممنون از شما

      ۱۴ تیر, ۱۳۹۷

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *